'6'

362 36 0
                                    

Te leviz por ndjeu dhimbje dhe leshoj nje

-auç

-mos Maria je mir tha ai dhe u largua pak nga ajo dhe nuk hezitoj te ngre bluzen e saj dhe te shihte plagen

-mos qenka lenduar menjeher u cua mori ilacet per mjekim dhe shkoj ke ajo me shum kujdes hoqi fashion e gjakosur dhe hodhi pak mjekim vuri fashon e re dhe mori ilacet i vendosi ne vendin e vet hodhi fashon ne kosh dhe u afrua te ajo qe po e shihte e hutuar disi

-po shkoj ne dhomen time por te lutem mos bej cmendurira per c do gje me lajmero mua ose sherbetoret u nis te largohej por zeri I saj e ndaloj

-ej Kristobal.

-po .

-a nuk esht dhe kjo dhoma jote.

Zot ajo po e ftonte te rrinte me te por ish kaq kok fort sa nuk e thoshte hapur. buzeqeshi dhe shkoj afer saj u shtri ne te djathten e saj dhe ajo menjeher u afrua dhe mbeshteti koken mbas gjoksit te tij kjo po qe ish e pa pritur nuk e kuptoi as vet por menjeher instiktivisht kaloi duart rreth saj dhe ashtu te perqafuar fjeten ate mbasdite dhe nate der ne mengjes ndjeu frymarrjen e tij qe perplasej e qafen e saj imtcake me njeren dor filloj ti perkedhel floket dhe tha

-zgjohu gjumash esht mengjes por ai spo pergjigjej

-Kristobal zgjohu prap as gje u afrua pak me pran tij dhe ai menjeher hapi syt dhe ajo u tremb.

- kafshe me trembe

-mir mgjes edhe per ty Maria tha ai dhe po qeshte

-mir mgjes do coemi?

-jo rrim dhe cik .

-ajde pertac ajde ikim. ai qeshi dhe u cua pastaj mori dhe ate ngadal ne krah dhe zbriten per te ngren sherbyeset filluan te sherbenin mengjesin me pas ...

***

Me pas e mori ne krah dhe e coi ne dhom nje sherbyese e ndihmoj te ndrohej dhe me pas ai e mori ne krah dhe e nxorri ne oborr sot do qendronte me te .

-di te luash shah?

-jo nuk di.

-po poker .

-as poker.

-mir mari cfar di te luash?

-di ti bie vjolines. "ups po kjo nga me erdhi me la mendja un kurr nuk I kam treguar njeriu per ket "

-vertet?

-lere fare kam koh qe nuk luaj. tha ajo .

-jo jo jo tani nuk shpeton dot -tha ai dhe menjeher urdheron Huljan ti sjell dicka pas pak vjen Hulja me nje kuti vjoline ne dor ma afron mua dhe e mar ne duar hap kutin dhe shoh nje vjolin te vjeter aty por shum te mirmbajtur nuk e di se cilit vit i perkiste por di qe ish nje nga perlat me te rralla ai instrument e vendos ne qafen time mar shtizen dhe e vendos mbi telat e saj e terheq ngadal dhe filloj te kujtoj ngadal disa nota qe me mesonte gjithmon babi kur isha e vogel vazhdoj ti bie dhe humbas ne kujtime mbas disa minutash me sakt 25 min ndaloj dhe hap syt dhe shoh Kristobalin te me shoh si I hutuar.

# Kristobali

-ajo filloj te luaj ne vjolin dhe melodia qe sjellte ish magjepsese shija se si me qepallat e mbyllura ajo luante era perkedhelte floket e pakta qe I kishin shpetuar mberthimit te kapses se saj zot nuk ish e mundur ajo luan dhe un magjepsem mbas saj ndjej se si kujtimet e mia vin vrullshem drejt meje me kujtohet koncerti i fundit qe degjuam me Lorenen por as ai koncert se kishte ke melodi kaq te bukur ajo ndaloj se luajturi dhe me pa pak e turperuar

-e di me tha kam harruar .......

***

Kam koh pa luajtur tha ajo kam harruar po shfajsohej zot c po thot nese ajo luan keshtu kur nuk esh praktikuar si luan kur esht ne forem por nuk e dhash veten .

-pse nuk ke luajtur me perpara e pyeta kur ti duket qe e ke pasion ?

-thjesht skam luajtur nuk kam dashur te merem me kete genjeu ajo gjithmon e ka adhuruar vjolonen por ish ai aksident ikja e prinderve te saj qe e beri te ndalonte .

-gjithsesi nuk dua te luaj me tha ajo. -pse ti luan mir.

-nuk kam deshir kam harruar nuk dua te luaj me.


PAS DY MUAJSH

biznesi I Kristobalit nuk kishte e cur edhe aq mir kto koh dhe si per dreq policia gjendej kudo qe ai hidhte kemb duhej te kish nje tradhtar po ke ?

Dyshoi nje her ke Sierra por ajo s beri as gje te dyshimt qe nga mengjezi qe e niset me leximin e gazetave dhe der sa perfundonte me kthimin nga puna e saj nuk ish ajo me sa dukej.

Por pikerisht ketu gabohej ajo cdo mengjes nenvizonte shkrinja ploconte fjalkryqe dhe ne momentin qe hidhte ne plera gazeten dhe gazeta hidhej me sherbyeset jasht shtepis nje agjent I veshur si endacak germonte ne plera merte mesazhet dhe I conte ne qender.

Edhe sot Kristobali erdhi I lodhur dhe I merzitur ne shtepi thjerri ate.

-Maria?

-po Kristobal?

-be gati gjerat e tua se do ikim ne shtepin time.

-pse a nuk jemi ne shtepi?

-jo kjo esht nje nga ato qe kam shtepia e vertet ndodhet ne Madrid mbeti e cuditur nga ajo qe po fliste ai. u ben gati dhe u nisen lajmeroi me gazet per largimin dhe qe ta ndiqnin dhe u nisen arriten ne Madrid dhe u futen ......

***

Ne nje oborr madheshtor plot gjelberim. Pertej ndodhej nje shtepi jo shtepi po keshtjell mbreteri epo as Avi vet se dinte c ishte ne te vertet u futen ne shtepi dhe sa po arriten brenda nje vogelushe rreth moshes 3 vjec vrapoj drejt tij

-ola papa

-ola mi amor tha ai dhe e puthi prit pak kjo nuk ish normale ai kish nje femi nuk kish info fare per te.

-te prezantoj me vajzen time Ankelikan

-ckemi vogelushe un jam Maria.

-ckemi ti e socea e babit time?

-po zemer po ti a do qe te jem dhe shoqeja jote?

-se di do ma malesh babin pel fale?

-jo zemer c esht kjo fjal tha ajo dhe u ndje ne faj sepse ajo po do ja merte babain per ta kalbur ne burg.

-atele jemi coce. dhe menjeher uhodh nga krahet e Kristobalit drejt saj ajo e mori dhe e perqafoj ish kaq e vogel dhe e bukur kjo vogelushe kish sy kafe dhe floket geshtenj si i ati por kish nje lekur shum te bardh dhe tipare te errta vetulla te zeza pisk qerpik si hala gruri dhe buz te kuqe si gjaku. Ish nje mrekulli njerzore. E mori ne krahet e saj dhe e puthi dhe u futen me brenda ne shtepi.

U njoh me pjestaret e tjer te shtepis u njoh me nanan kujdestaren e Ankelikas dhe me shum pjestar te tjeret. u takua dhe me nje far Hoze ish krau I djatht I tij .

Kish filluar te perfshihej pak me ndjenja me familjen e tij kjo nuk ish as gje e mir por po mundohej ta mbante veten sa me larg vajzes dhe sa me larg Kristobalit ish shetuar plotesisht dhe per vec se conte mesazhet policis.

Bente palester rregullisht dilte per vrap cdo mengjes dhe bente..

E Infiltruara Ne Zemren TimeWhere stories live. Discover now