Jo ai nuk donte as nje femer pervec Ankelikas. Me qe ra fjala se kish marr fare ne tel sot
-Alo vogelushe ca po ben po dhe mua me ka marr malli per ty te adhuroj me duhet ta mbyll tani te puth. Mbas telefonates kaloj te shihte si ish Sierra sa po hapi pak deren mbeti i shushatur ajo qendronte vetem me xhinse dhe recipeta dhe po mjekonte plagen trupi saj i holl e I bardh ish kaq mahnites mbylli nga dal deren dhe iku ne dhomen e tij.
Mengjes Avi u zgjua u be gati dhe u nis drejt deres doli ne oborr po cte shihte ajo pamje me te cilen u perball e la pa fjal.
Kristobali po lahej ne pishinen qe ndodhej ne oborr trupi muskuloz çante per mes ujit blu te pishines ish hera e par qe e shihte me aq detaje ai doli nga pishina dhe filloi te thaej me peshqir vuri re tipare e tij te bukura syt kaf te theksuar floket e zinj buzet te trasha e mishtore te linte pa mend pamja e tij edhe vet e panoi qe Salvador ish vertet nje bukurosh i pa shok .
Menjeher hoqi ato mendime nga koka dhe shkoj drejt nje roje qe ndodhej aty
-me fal ku esht palestra ktu?
-dera e fundit ne koridorin verior.
-shum faleminderit tha me mirsjellje dhe u largua. shkoi ne palester dhe nisi stervitjen kish ca dit pa u stervitur mori dorashkat e boksit dhe filloj te boksoj thesin qe kish per ball me pas filloj te kaloj per duash cdo paisje te palestres personale te Kristobali pas tre oresh stervitje doli nga palestra ne koridor u perball me te ai u afrua dhe nervoz i tha
-c esht kjo? dhe beri me gisht nga bluzeja ....
-as gje thjesht esht lenduar pak plaga.
-e si u lendua ma shpjegon dot?
-isha ne palester dhe po stervitesha dhe esht lenduar.
- mos m acaro Sierra ajde ta mjekojm shpejt se me pas do shkojm ne pun dhe nuk dua te me hapesh problem.
Ecen te dy dhe ajo nuk foli shkuan mjekuan plagen dhe shkuan ne pun ajo punoj gjat gjith dites per zgjidhte armet dhe seleksiononte ato me defekte vuri re qe ajo ish pak e zbeht ne fytyr pas pune u nisen per ne shtepi ne makin u ul afer saj.
- Sierra je mir? -po mir jam Kristobal. ish hera e par qe ajo e therriste aq bukur emrin e tij por nuk i besoj fjaleve te saj mbeshteti doren ne ballin e saj dhe ajo po digjej nga temperatura.
-o mos Sierra ti po digjesh. -jam mir nuk kam gje kemnguli ajo dhe u sforcua te hiqte doren e tij nga balli por forcat po e linin ndjeu dhimbje ne stomak dhe syt filluan ti mbylleshin ngadal ai pa se si apo po keputej dhe e terhoqi drejt vetes e mori ne krahet e tij dhe I bertiti shoferit
-nxito per ne spital. minutat kalonin dhe ajo digjej me shum pa fytyren e saj mollzat e faqeve ishin skuq dhe merte frym me veshtirsi vendosi buzet ne ballin e saj dhe e puthi ngadal as vet se kuptoj pse e beri arriti ne spital dhe mjeket e moren than qe gjendja ish e rend ajo kish shum temperature dhe po kalonte ne shok nga momenti ne moment jeta e saj ish ne rrezik tani.
Nuk po e kuptonte pse por tani ish shum I shqetsuar per te mbas 1 ore mjeket arriten te normalizonin gjendjen dhe than qe mund te futej ta shihte u fut .......
Ajo gjendej e shrir dhe e lidhur me disa aparatura iu afrua dhe i preku ballin tani ajo ish e ftoht dhe e zbeht mjekt i kishin then qe i kishin rihap plagen dhe e kishin pastru sepse kish mar shum infeksion tani pritej qe te zgjohej pas pak erdhi nje infermiere per te mar te dhenat
-si quhet bashkeshortja zotri?
-si ?
-me falni a nuk esht bashkeshorteja juaj? e pyeti nese ish e tija po po donte shum te ish e tija.
-po ajo esht.
-si quhet?
-Maria Salvador.
- Mosha?
-21 vjec. e pyeti dhe per disa gjera te tjera dhe u largu .I tha qe quhej Maria Salvador zot sa I shkonte ai mbiemer .
Pas dy oresh ajo u zgjua hapi syt dhe pa ate aty pran kish ven koken mbas saj dhe po flinte .vendosi doren mbi koken e tij dhe I perkedheli floket ai u zgjua dhe ajo menjeher largoi doren nga ai.
-si je tani? e pyeti ai
- me mir mund te ikim ne shtepi te lutem i urrej spitalet .
-jo do presim sa te zbardh dita dhe pasi te kontrollojn mjeket do ikim.
-por...
-ska por Maria mos u sill si femi qe tani e tutje do kesh me shum kujdes sdo lendosh me plagen .Ajo nuk foli thjesh pohoj me kok dhe mbylli syt ne menyr qe te evitonte shikimin e tij.
Mengjesi erdhi mjeku beri kontrollin dhe pasi ben pagesen tha qe mund ta nxirrte nese donte por ajo do te levizte shum pak pasi nuk duhej te lendoj plagen. shkoj drejt dhomes se saj dhe po degjonte ate teksa bertiste
-un aty nuk hipi sikur nami te behet e kuptove.
-por zonj nuk duhet te levizesh prandaj duhet te hipesh ne karrigen me rrota.
-kujt i thua zonj ti..
-o qorre nuk e she apo ben vet ti ?nuk hipi thash e more vesh nuk hipi. Kristobali ish mbas deres dhe po qeshte ajo ishte vertet shum kok fort pertypi te qeshuren dhe u fut brenda.
-zoti Salvador mund ti thoni zonjes Salvador qe nuk duhet te levize sepse nuk degjon e nuk hipen ne karrige .
-moj debile e degjon veten ca thu ti I tha Avi kush esht zonja Salvador ktu. ..
-mjaft Maria tani ajde se do ikim tha ai serioz. Ne fakt ish duke ja plas te qeshures .
-un nuk hipi atje tha ajo ter nervozizem ish gati te vriste ndonje.
- nuk thash gje qe do hipesh tha ai dhe e mori ne krah - cfar je duke...
Nejse me mir se ne karrige tha ajo dhe ai buzqeshi me ate ne krah eci neper koridorin e spitalit sa arriti ne makin shkuan ne shtepi edhe aty e mori ne krah e coi ne dhomen e saj dhe i tha Hulias njeres nga sherbetoret ti sillni ca rroba te tij aty pasi do bente dush dhe kur themi per dush behet fjal ne banjon ngjitur ne dhomen e Avit.
-te la menja ske dhom vet po duhet te besh dush ketu?
-jo esh me mir ktu tha ai .dhe shkoj drejt banjos per te dal pas 15 min me nje peshqir rreth belit .mori rrobat qe I kish sjell sherbyesja dhe shkoj u vesh ne banjo me pas doli dhe u rehatua ne anen tjeter te shtratit
-te la menja gje nuk mund te flesh ketu .
-pse ma ndalon ndo kush pyeti ai.
-po un tha ajo.
- e si do ta besh pa he tha ai. dhe ajo aq deshi per ti dhen nje grusht ne stomak
-uffff Shfryu ai dhe e mbertheu posht vetes' po tani moj mack ?
-kuj I thu mack ti mo animal tha ajo dhe u sforcua..
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...