Me buzqeshi dhe un I buzeqesha dola nga pabi dhe u nisa per ne hotel duhej te mblidhja djemt qe kisha marr me vete dhe tu tregoja levizjet dhe ata nen kopertur. Nderkoh.
-mundem bos?
-po Rodriguez futu.
-ateher bos sot erdhi Sierra dhe folem per biznes doja t ju informoja.
-ok ulu sa te hap vidion hapi vidion dhe po shihte.
-kjo esht Sierra?
-po bos.
-shum e re per ket pun vajzat e moshes ksaj ende luaj me kukulla.
-Rodriguez vetem qeshi. pa vidion der ne fund dhe mbeti pak I habitur.
-kaq shum?dhe nuk do ta dij kush jam un?badigard ska ka ardh komplet e vetme?
-po bos.
-ose esht budalle ose shum e zgjuar qe sillet keshtu nejse neser do jem dhe un ne takim ku esht vendi I takimit? -ne La Costa do kemi si mbulim ballon e bamirsis.
-shum mir shiemi atje Sierra. Nje dit me von .Ishte mbremje u fut ne ballo djemt ishin ne pozicione .I pa te gjith me bisht te syrit dhe eci drejt Rodriguez te gjith kthyen koken kur kaloj fytyr e re biznesmene e re shum para n biznes por mbi te gjitha eleganc dhe fines e pa konceptueshme fustani I kuq flak perqafonte linjat e saj floket e geshtenjta derdheshin der ne fundshpin buzet e kuqe si gjaku dhe lekura e bardh ish nje kombinim perfekt.Kur arriti te Rodriguez buzeqeshi dhe dhembet e bardh si rruaza dolen ne pah.
-mirmbrema.
-mirmbrema Sierra ky fustan I gjat te shkon shum per shtat.
-faleminderit Rodriguez .
-me lejo te prezantoj miku tim Kristobal Salvador.
-I zgjati doren dhe ai beri te njejten gje. E dinte shum mir kush ishte thjesh
Nuk donte ti jepte vemendje ne fund synimi ish biznesi me pas per kapjen e tij kish kush mendonte. -Ateher Rodriguez vazhdojm me biznesin ne?Kristobal po e ndiqte me vemendje nuk kish mundesi qe ajo te mos I kushtonte vemendje shefit po te merej me punonjsin ne prezencen e tij ky ish injorim jo jo as kush der me sot se kish injoruar Salvadoren e nuk do ta bente as kjo cupelin e vogel .
-Po Vazhdojm tha ai duke mar vemendjen e saj ndaj jam ketu per biznesin.
-Nuk I besoni Rodriguezit qe erdhet dhe ju ?E pyeti ajo me qetsi. -Jo thjesht doja ti mirprisja vet mysafirt esht munges respekti nese nuk do te vija.
-E pra me mir qe erdhi dhe shefi apo jo Sierra?
-Te kerkova mallin jo shefin Rodriguez nejse rendesi ka te perfundojm biznesin ska rendesi nese esh shefi apo punonjsi .E pa dhe nje her ish vertet mahnitse menyra sesi ajo mbante nje qetsi te pa tundur .
-Urdheroni Sierra. Dhe u drejtuan drejt nje dhome qe ish ngjitur me sallonin e madh. Ne dhom ndodheshin dhe disa burra te tjer I njihte mir ato fytyra tre kokat me te larta te mafias Ruse. Kingu I Bullgaris trafikant femrash dhe droge.
Dy kokat e mafjes Izraelit. e dhe femrat e tyre per krah. +dhe rojat e tyre te kallnin friken qe te gjith por nuk e dha veten.
-Dmth kjo esht Sierra? tha Kingu Bullgaris duke ven si medyshje nese ishte ajo.
-Po ju pergjigj ajo e qet. -Femer e bukur por e ve ne medyshje nese je
.-Medyshja esh gje e keqe tha ajo duke buzqesh me ironi dhe beri nje shikim qe Kristobalit dhe te tjerve ju duk..
Si shikimi nje dhelpre ne studim te gjaut. -Ateher nuk do e kesh problem te na e vertetosh thon qe je e zonja te njohesh cdo lloj arme dhe c do lloj droge gjithashtu qe je e aft te montosh nje arm ne erresir. Me qe esht keshtu urdhero dhe para I sollen nje arm te cmontuar Kristobali u afrua dhe I lidhi syt me nje shirit te zi menjeher filloi sa po I lidhen syt filloj te montonte armen duart e saj leviznin shpejt dhe me siguri ne tre min kish perfunduar montimin e armes dhe ashtu si ishte me syt lidhur tha.
- Tipi I armes snajper. prodhimi 2011 kore e jugut marr nga Amerikanet dhe tregtuar nga ata. Numri kategoris 173 .shenjestrimi 3000 metra e vecanta e kesaj arme te lejon te gjurmosh objektivin ne erresir .dhe menjeher e drejtoi drejt Bullgarit armen dhe shenjestra ish balli ti me njeren dor hoqi shiritin dhe tha
-nese do nje keshill kurr mos I jep nje arm nje femre se je 90 % I vdekur buzqeshi ironikisht dhe uli armen. Te gjith po e shihnin me buzqeshje ajo femer vlente dhe per tej asaj zonjushe te embel fshihej nje bish e eger dhe shum dinake.
-Ateher meqe kaluat testin po prezantohem. ..
-I bukuri Bullgaris e di cili jeni sikur se di se kush esht c do njeri prej jush ketu. Te gjith po e shihnin me habi ata kishin degjuar per ate por nuk dinin shum se pse ajo as njeher nuk ish shfaq ne publik .
-Nejse vazhdojm me biznesin tha ajo duke u ul ne tryez.
-Cuditem se si vini per biznes pa mbrojtje dhe pa arem plus pa para tha Bullgari llafazan. -as njer mos zin bes ...
MAR 3:42.PD
- sidomos ke nuk njeh tha ai dhe menjeher nxorri pistoleten dhe ja drejtoi asaj dhe te gjith ne ate moment nxorren armet kundert njeri tjetrit dhe badigardet e tyre bashk me ta. Ajo filloj te qesh let dhe ironikisht - un kurr nuk vi vetem dhe me nje te perplasur te gishtave te gjasht kamarieret ne dhome nxorren armet dhe I drejtuan drejt kokave te bosave.
Nese der para pak minutash kish qen e zgjuar tani zbuluan qe ish dhe e rrezikshme vet Salvadori kish mbet I habit pasi ne organizimet e tij askush nuk hyn pa kontroll dhe ajo kish fut jo nje po gjasht te infiltruar si kamarier filloj ta lakmoj ket femer. por cudia me e madhe nuk qe vetem kjo por. . .
- vajza mund te sillni parat tha ajo dhe menjeher vajzat qe ishin partneret e bosave nxorren valicet me para dhe armet hapen valicet dhe ato ishin te mbushura plot me kartmonedha 500 € me prerje te vogel. - tani si thoni te flasim per biznes a dhe uluni ska nevoj te rrini n kemb. te gjith ulen armet dhe u ulen kjo femer nuk bente shaka kish infiltruar dhe shoqerueset e tyre dhe ata qe mendonin qe ishin te pa thyeshem.
- a dhe Kingu Bullgaris nje keshill per ty mos jep keshilla qe nuk zbaton duhet ta njohesh dike qe ta gjykosh . Kristobali buzeqeshi leht kjo femer ish vet zjarri qe i mungonte ferrit te tij e veshtroi dhe ajo ngriti shikimin ish nje shikim sfifues dhe shperfilles mos guxo te me shperfillesh i thoshte ai me shikimin e tij.
- Ateher vazhdojm tha ajo dua korrektsi dhe as nje manover nuk fal gabime .A dhe .
-a dhe nje keshill miqsore mua as kush nuk me kercenon dot tha ajo duke par nga Bullgari.
-Ateher zoti Salvador kur mund ta mar mallin tim tha ajo .
-Neser do niset ngarkesa e par tha ai detajet I flasim neser ju I keni sjell te gjitha parat tha ai ?
-e vini n dyshim nese po ateher numeroj tha qet ajo .
-kjo po qe ish e tepert ajo po luante me te tani nejse nuk e dha veten. -un kurr nuk I numeroj parat pasi e di qe nuk ka lind ende ai I cmendur qe te ma dredhi ne biznes.
Ajo vetem buzqeshi ironikisht dhe nuk tha gje me pas Salvador beri dhe pazaret me te tjeret dhe mbylli mbledhjen .
Dolen nga dhoma dhe u bashkua festes Kristobali iu afrua dhe tha vallzojm Sierra ajo buzqeshi dhe pohoj me kok shkuan ne qender te salles dhe filluan te vallzonin e dinte qe nuk e kish mar te vallzonte por te fliste per vend shkembimin e mallit dhe nese kish dicka qe dinte rreth tij ishte qe ai gjithmon e mbante fjalen .ai e mbertheu per beli dhe e terhoqi mbas vetes mbeshteti koken mbas te sajes duke afruar buzet ke veshi saj
-po luan me ziarrin Sierra tha nuk duhesh te luash se esht I rrezikshm -ajo buzqeshi dhe tha
-un jam vet zjarri Salvador ende se ke kuptuar?dhe ai qeshi nga fjalet e saj ama der tani kish then te verteten dhe ai nuk e mohonte se ajo kish te drejt e shrtengoi edhe me fort mbas vetes dhe ajo lshoj nje gulc te let frymarrje ai buzqeshi me shum .
-neser do te tak # vend aty do takoeni me Rodriguez dhe do transportojm mallin ndersa nga aty e me tej mendo vet tha ai .-deri ne ....
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...