Deri ne momentin qe nuk kam dal nga Spanja pergjegjsia esht e juaja nuk dua as nje problem.
-pa merak sa te dalesh nga Spanja esht detyra ime te mbroj. A jo pohoi me kok vallzuan edhe pak me pas ajo me trup rojat e saj dhe me vajzat u larguan.
-Me thuaj Rodriguez se si ka mundesi qe ajo ka arrit te blej shoqerueset e tyre?
-paraja dhe mendja e femres zotri ne nje vend ngjallnin dhe te vdekurin tha Rodriguez duke qesh.
- por ajo po Gabon nese ato kan tradhtuar mund ta tradhtojn serisht tha ai duke qesh. ai nuk e dinte qe cdo gje ish e planifikuar dhe sapo kish pas afer reklutet me te fort to policis Britanike. sa po arriti ne hotel hapi telen dhe njoftoi qendren per c do levizje dhe ku ishin pikat e transportit.
-ke nje detyr tjeter Avi duhet te kapesh vet Salvadorin.
-cfar po puna ime ish te zbuloja pikat shef c po thoni?
-neser perandoria jote e Sierras do te bjer si pasoj e nje tradhtari ti duhet te bindesh dhe duhet qe Kristobali te besoj se je tradhtuar dhe ai shpjegoj planin te nesmen c do gje do ish ne doren e saj gjumi ate nat si kaloj ne sy po I hynte nje rruge ku dalja dukej e veshtir e nesmja erdhi shum shpejt dhe ajo u gjend duke u be gati ne oren 5 mbasdite kish shkembimin u be gati dhe u nis arriti ne vend takim aty ndodhej Rodriguez bashk me Salvadorin u pershendeten dhe nisi transporti.
Mbas 15 min mbas tak aty arriten forcat policore dhe vendi u rrethua ajo pa me habi nga Salvador I cili po bente te njejten gje filluan te shtenat kur nje vajz u afrua
Dhe tha -ke te fala nga Kingu Bullgaris Salvador dhe drejtoi armen drejt tij dhe shiu ne momentin qe mendoj se mori nje plumb ai pa ate te vendosur para tij Sierra kish dal para dhe kish prit ate plumb ne vend te tij nje njoll gjaku u formua ne bluzen e saj dhe ajo po binte ai e priti ne krahet e tij muskuloz ajo mbylli syt dhe humbi ndjenjat .
-me mbulo Rodriguez tha ai dhe menjeher mori Sierran dhe u fut ne makin dhe arriti tja mbath. Arriti ne shtepin e tij doktoret e tij privat e moren dhe e futen ne sallen e operimit.
Ai po priste dhe ne fytyr po i kalonte momenti I rrethimit fjalet e vajzes dhe plagosja e saj.
Ajo e kish mbrojt dicka nuk shkonte as gje nuk perputhej. ne ato momente ra zilja e telit te tij e hapi ish Hoze
-po c esht?
-zotri ndizni pak tv coe te x kanal. menjeher shkoi ne dhomen e ndenjes dhe hapi tv c te shihte
-ateher ju njoftojm me lajmin e fundit Perandoria E Sierras sot mori fund policia ka ber me dije se sot me nje operacin te planifikuar gjasht muaj me par ka arrit te sekuestroj dhe ver ne pranga njerzit dhe perandorin e saj policia ka perfituar nga fakti qe Sierra nuk ndodhej ne Britani per te ven ne pun operacionin e tyre burime te sigurta bejn me dije se Sierra ndodhej ne Spanj policia esht ven ne ndjekje te saj.
-Dmth Sierra mori fund? tha ai I qet -interesante tani te shohim a do mbijetoj. mbas 30 min doli mjeku
-ateher c me thoni ?
-kish humb shum gjak por fatmirsisht plumbi nuk kish prek as nje nga organet vital tani presim qe te zgjohet
**
Kishin kaluar 5 dit dhe ja ku ajo u zgjua hapi syt ngadal dhe drita qe binte nga dritarja I vrau syt. ndjeu dhimbje ne stomak por e mori veten u ngrit nga shtrati dhe nisi te shkoj drejt dritares por kembet se mbajten dhe ra dy duar te forta e mberthyen duke e marr ne krah
-kujdes Sierra nuk je aq e fort sa tu besosh kembve te tua. ishte Salvador ai qe e priti.
-c ndodhi ku jam? tha ajo pak konfuze.
- ket ma thuaj ti Sierra pse dolet perball nje plumbi qe me ish taks mua?
-sepse ajo qe po te qellonte ish nje nga njerzit e mi dhe njerzit e mi nuk vrasin pa urdherin tim dhe un nuk kisha urdheruar dicka te till por nejse do ja marr shpirtin pak nga pak bushtres tani duhet thjesht te kthehem ne shtepi kam fjet shum me sa duket dhe punet mund te ken shku dhe keq tani qe nuk kam qen. -se ke Iden sa tha ai qetsisht.
-cdo te thuash? E pyeti ajo.
- qetsou tani me von flasim.
-un e qet jam fol c ke per te then dhe me ul posht se mund te qendroj vet ne kemb. kjo femer ish kaq kok fort sa dhe ne gjendje te dobet bente te forten.
-Mund ta di pse me shpetuat e pyeti ajo pasi ai e uli ne tok.
-sepse ish detyra ime te mbaja fjalen te dy genjyen dhe genjyen bukur ama arsyet nuk ishin kto .
-ta ni mund te dal qe ketu se po me merr frymen kjo dhom.tha ajo dhe ai sja beri mbrapsh po e mori ne krah dhe eci drejt deres
-ej me lesho jam e zonja vet tha ajo po ai nuk cau kok nga fjalet e saj e nxorri ne oborr dhe e uli ne nje karrige. u ul dhe vet per krah saj
-ateher ca doje te me thoje e pyeti
-shih kte tha ai dhe I nxorri laptopin para duke I treguar nje video ishin lajmet e pes diteve te fundit "perandoria e saj kish ren "kriminelat qe ishin ne tryez ate nat ishin arrestuar per vec Salvadores ajo u pre ne fytyr shtrengoj dhembet fort dhe u cua nga tryeza e kupti qe ajo u nevrikos shum madje ne fakt nuk ish ashtu ajo thjesht po aktronte .
-Sierra qetsou.
-e qet jam tha ajo po llogaris se sa shum humba per nje shkujdesje te vogel .
-ne fakt sa me demtove mua tha ai .
-c do te thuash?
-me ke shum borxhe ishe ti ajo qe e solle ate bushter ktu c do dem esht faji yt.
- ne rregull mund ta shtyej kam llogari qe nuk jan prek me thuaj shumen.
-nuk dua para tha ai.
- cfar? e cfar do ateher?
-te dua ty .
-c po thua?
-dua mendjen tende dhe aftesit e tua per biznes.
-e cfar te ben te mendosh se do punoj per ty?
-jo per mua po me mua?
-edhe c te ben te mendosh se do punoj me ty?
-fakti qe nuk ke rrug dalje as kush nuk e di ku je dhe me ke je dhe mund te heq qafe leht fare ajo e pa me nje shikim qe thoshte s mund te me mbash per shum gjat ketu.
U largua qe aty dhe u nis drejt dhomes se saj c do gje po ecte sipas planit.
Shkoj dhe ra te flinte te nesmen Kristobali kish per te pas nje dit te lodhshme. pas pak minutash e kish mar gjumi Kristobali erdhi ta shihte dhe ajo po flinte u afrua afer saj dhe po e shihte ishte kaq e bukur dhe perfekte por kush ish ajo cila ish historia e saj shum pyetje e tortutonin ne mendje dhe nuk do ta linte pa mar pergjigje. Mengjezi erdhi shum shpejt
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...