-Po luan nje violiniste e njohur e qeajtur Anastasia.
-ma pershkruaj si esht.
-ka flok geshtenj dhe lekur te bardh por fytyren smund tja sho se mban nje mask vetem syt arri tja sho jan jeshil te theksuar.
- dua te di cdo gje rreth saj more vesh cdo gje.
Kshu beri por e vetmja gje qe mori vesh ishte qe ajo luante aty per nat por askush nuk dinte as gje per ate menjeher informoj Kristobalin I cili u nis menjeher per aty mas nje dite ish ne Vjen dhe ne restorantin qe kish qen Hoze priti kur nje vajz e maskuar u ngjit ne mini sken dhe filloj ti binte violins pa menyren se si ajo levizte duart nuk kish dyshim ish ajo.
Ishte Avi pasi mbaroj si reni violines ajo zbriti nga skena dhe doli nga restoranti ai e ndoqi dhe kur ishin jasht ai e thirri
–Avi.
Ndaloj nje moment por me pas vazhdoi rrugen por ai e terhoqi drejt vetes ish perball tij dhe e vetmja mburoj ish maska e saj por ai nuk hezitoj ta hiqte dhe ne pah doli fytyra e saj e bukur.
Ssyt e saj jeshil po e shihnin nese me par syt e saj nuk shprehnin tani tregonin vetem dhimbje dhe melankoli. e mori fytyren e saj ne te dya duart dhe po e perkedhelte dhe admironte sa i kish munguar ajo fytyra e saj e bukur dhe me ne fund mbas kaq kohesh u desh nje dark nentori si kjo per ta ripar.
E puthi por ajo nuk levizi as nje muskul te saj e perqafoj por prap ajo nuk reagoi.
-zot Avi thuaj nje fjal te lutem tha ai pasi e pa qe nuk po reagonte .
-Nese ke ardhur per te marr hak merr Kristobal dhe ik nese jo me thuaj pse ke ardhur .......
***
Kjo po qe ish e re ajo fliste pa as nje lloj emocioni dhe ishte kaq e ftoht.
-Nuk kam ardhur te marr hak Avi nuk kam per cfar te marr hak thjesht dua qe te kthehesh ti.
-Un nuk do te kthehem Kristobal ti nuk e kupton un nuk jam Maria.
- Sigurisht qe nuk je ti je Avi vajza qe un ....
-qe ti vrave tre vjet me par tha ajo duke e nderprer.
- nuk ja vlen te flasim per te shkuaren Kristobal ti e vrave Avin dhe nuk ka mbet as gje nga ajo tani. Kto fjal e lenduar ishin sikur Avi ti kish rikthyer plumbin.
-Avi un ateher isha I nevrikosur i zhgenjyer i tradhtuar dhe nuk arsyetova dot isha dashuruar me nje njeri dhe me e keqja ish qe as e njihja kush ish te lutem me fal e di qe ishte detyra jote te me arrestoje sepse ti ishe me ligjin por ne ato momente ....
-kisha autorizim qe dhe te qelloja por nuk e bera ndryshe nga ti.
- Avi te lutem me fal tha ai.
- je I falur Kristobal gjithmon ke qen po nuk do te vi me ty .
-pse Avi me thuaj pse?
- sepse nuk ndjej as gje per ty. o zot ajo po genjente dhe ai e dinte po pse dreqin ishte kaq kokfort dhe me e keqja ish se ish pikerisht kjo kokfortesia e saj qe e kish ber te dashurohej me te .
-nuk te besoj Avi kujton se do e ha ket genjeshter ti nuk je nga ata persona qe i fal heren tende te par nje njeriu pa e dashuruar dhe vetem per punen.-ja qe jam mendo c te duash Kristobal por cdo gje ishte per punen.
-a vertet? ateher kur puna ish kaq e rendesishme pse dhe dorheqjen mos me thuaj qe ke frik se e di qe frika te ti nuk ka vend .
-mendo c te duash por.....
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...