6. (o^▽^o) Preferencja

1.9K 113 137
                                    

LOLOL... Oliwia weź się do roboty! *gada do lustra, zaciskając dłonie w pięści * Scenariusz, preferencja, scenariusz, preferencja... Zdecydowanie lubię uszczęśliwiać swoich czytelników. >^< Nie wiedziałam jak nazwać tą preferencję, więc jeśli nie zrozumieliście tytułu to nie martwcie się też go nie rozumiem.



Co inni/zawodnicy z GOM'u (Drużyny Cudów +KAGAMI) myślą o waszym związku. GOM +KAGAMI

1. Akashi
Aomine: Chętnie bym zgarnął tę jego dupę. Ich związek nie ma sensu. Poprawka, żaden związek Akashiego nie ma sensu. Dziewczyna będzie trzymana krótko. Współczuję jej. Choć w sumie, co kto lubi.
Kagami: Oi! J-ja nie wiem nawet, co o tym myśleć! Po prostu dziewczynie będzie trochę ciężko, ale jako para są nawet dopasowani. T-trochę sadystyczni.
Kise: (Imię)cchi jest idealną partią dla Akashiego. Są uroczy! Ich związek na pewno przetrwa bardzo długo! Trzymam za nich kciuki!
Kuroko: Jeśli Akashi będzie dla niej miły, to będę szczęśliwy. Nie pozwolę, aby skrzywdził (Imię)-san. Jest bardzo miła i uczciwa, a Akashi nie zasługuje na to, aby złamać jej serce. Dopóki (Imię)-san jest z nim szczęśliwa to nie będę się wtrącać.
Midorima: Jestem bardzo ciekawy, jak przebiegnie ich związek. Oha Asa mówi, że (Nazwisko)-san jest kompatybilna z Akashim. Póki Oha Asa przewiduje im szczęście, będą razem szczęśliwi. Nanodayo! (Ach te przemowy księdza marchewki)
Murasakibara: (Imię)chin sprawia, że Seichin czasami się uśmiecha. To bardzo miłe z jej strony, że stara się, aby Akachin (to tak uroczo brzmi!) był szczęśliwy. Lubię ją.


2. Aomine
Akashi: Nadal nie mam pojęcia jak taka porządna osoba jak (Imię) zgodziła się na bycie dziewczyną tego zboczeńca. Nie spodziewałem się tego.
Kagami: Nie wiem jak ona wytrzymuje z tym zboczeńcem. Dziewczyna zmarnuje sobie z nim życie. (Imię) jest wspaniałą osobą. Lepiej żeby zostawiła Aomine i znalazła sobie kogoś lepszego.
Kise: To wspaniałe, że Aominecchi znalazł sobie dziewczynę! (Imię)cchi wie jak sobie radzić z takimi zboczeńcami, więc da sobie z nim radę. Mam tylko nadzieję, że Aominecchi nie ma zamiaru jej skrzywdzić.
Kuroko: (Imię)-san dobrze sobie radzi z byciem dziewczyną Aomine. Mam nadzieję, że uda jej się zmienić go na lepsze. Na razie jest postęp, bo Aomine już nie patrzy się cały czas na piersi jakichś dziewczyn. Życzę (Imię)-san powodzenia.
Midorima: Oha Asa nie wróży im dobrej przyszłości. Lepiej żeby się rozstali i o sobie zapomnieli, nanodayo.
Murasakibara: Mam nadzieję, że Aomine nie ma zamiaru zostawić (Imię)chin. Bardzo ją polubiłem, bo ostatnio dała mi takie pyszne babeczki.


3. Kagami
Akashi: Nie sądzę, aby byli dobrze dobraną parą. Ale skoro są ze sobą szczęśliwi to nie widzę żadnych przeszkód, aby byli razem. Ważne jest, że nie podskoczyli mi jako para.
Aomine: Ta cnotka znalazła sobie dziewczynę?! Hahaha! Nie wierzę! To niemożliwe, aby znalazł sobie dziewczynę przede mną!
Kise: Jako para są bardzo słodcy. Tacy kawaii! Mam nadzieję, że ich związek będzie długo trwał! Życzę im szczęścia!
Kuroko: (Imię)-san wydaje się być porządną i rozgarniętą dziewczyną. Mam nadzieję, że nie bawi się uczuciami Kagamiego, bo on bardzo ją kocha.
Midorima: Póki Oha Asa im sprzyja, będą szczęśliwi, a ich związek będzie owocny. Martwi mnie to, że nie noszą przy sobie swoich szczęśliwych przedmiotów, nanodayo.
Murasakibara: Nie przekonuje mnie ich miłość. Kagamichin je stanowczo za mało słodyczy.


4. Kise
Akashi: To cud, że (Imię) potrafi go ogarnąć. Naprawdę podziwiam ją za to. Tylko zastanawiam się jak ona wytrzymuje z taką denerwującą osobą.
Aomine: Gdyby nie ta cała (Imię)cchi pomyślałbym, że Kise jest gejem. Odtrącał fanki z dużymi cyckami, a to świadczy o homoseksualizmie. No, ale skoro istnieje taki ktoś, jak jego dziewczyna, to ją podziwiam. Brawa dla jej cierpliwości do tego dziecka.
Kagami: Uważam, że to dobry znak. Z tego, co powiedział mi Kuroko-kun, Kise nie miał zbyt dużo dziewczyn. To dobrze, że w końcu sobie kogoś znalazł.
Kuroko: Słodka z nich para. Kise-kun wreszcie znalazł sobie dziewczynę, która nie lata za nim jak chora umysłowo. Cieszę się jego szczęściem i mam nadzieję, że wkrótce poznam kogoś tak wspaniałego jak (Imię)-san.
Midorima: Będą z nimi same problemy, nanodayo. Mam nadzieję, że zbyt szybko ich nie zobaczę. Jeśli nie chcę umrzeć, powinienem trzymać się od nich z daleka.
Murasakibara: Ara, uroczy są. Choć wątpię, aby Ryochin wytrzymał długo w jednym związku. Lepiej go pilnować.


5. Kuroko
Akashi: No kto by pomyślał, że Tetsuya znajdzie sobie tak szybko dziewczynę. Nie spodziewałem się tego. (Imię) jest bardzo dobrym materiałem na dziewczynę, więc mam nadzieję, że ich związek przetrwa dość długo.
Aomine: Cieszę się, że w końcu sobie kogoś znalazł. Jednak gdyby ich związek nie wypalił to chętnie zajmę się (Imię).
Kagami: To świetnie, że Tetsuya znalazł sobie dziewczynę! Oi, tylko mam nadzieję, że (Imię) nie ma co do niego złych intencji.
Kise: Miło się na nich patrzy! Tetsucchi wydaje się być bardzo szczęśliwy w jej towarzystwie!
Midorima: Nie sądzę, aby byli dla siebie stworzeni, ale póki Oha Asa tak twierdzi to będę ich wspierał. Nanodayo.
Murasakibara: Tetsuchin znalazł sobie uroczą dziewczynę. Cieszę się, że im się układa.


6. Midorima
Akashi: Nadal nie jestem w stanie pojąć, jak taki ktoś jak on znalazł sobie tak szybko dziewczynę. Nie sądzę, aby (Nazwisko) była z nim na dłuższą metę szczęśliwa, ale póki co tworzą zgrany związek.
Aomine: (Imię) zmarnuje sobie z nim życie. Lepiej niech ucieka póki ma czas. Nie sądzę, aby byli razem szczęśliwi.
Kagami: Nie znam ich za bardzo, ale sądzę, że niezbyt do siebie pasują. Choć widać, że traktują się na poważnie.
Kise: To oni są parą?! Ja myślałem, że (Imię)cchi jest tylko jego przyjaciółką. Jednak jestem mile zaskoczony.
Kuroko: Cieszę się, że są razem. Życzę im wszystkiego najlepszego. Widać jak na siebie patrzą, że są zakochani.
Murasakibara: Wiedziałem, że ich przyjaźń się tak skończy. Ara, najważniejsze, że są razem szczęśliwi.


7. Murasakibara
Akashi: Mam nadzieję, że (Imię) rozrusza tę leniwą bestię. Na razie nie zapowiada się, aby to był związek na całe życie.
Aomine: Co za ulga, już myślałem, że jednak ten Tsundere chodzi z Takao. Choć nadal uważam, że ten związek nie ma prawa bytu.
Kagami: (Imię) bardzo wspiera Murasakibarę. Ich związek zapowiada się szczęśliwie.
Kise: Mam nadzieję, że Atsushi jest warty jej serduszka. Znam (Imię)cchi dość dobrze i wiem, że jest bardzo miłą osobą.
Kuroko: Hmmm... Nie mam zdania o ich związku. Z jednej strony to urocze, a z drugiej Atsushi jest zbyt leniwy i dziecinny na związek.
Midorima: Nie mam nic przeciwko. Mimo że wolałbym aby (Nazwisko)-san znalazła sobie lepszą partię. Nie jestem pewien, czy Murasakibara jej nie skrzywdzi.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Na szczęście się wyrobiłam z rozdziałem.

Mam nadzieję, że nie jest zbyt oklepany.

Mogą się pojawić liczne błędy i literówki.

Temat następnego scenariusza :
Kiedy myśli, że go zdradzasz.

Kuroko No Basket ✴Scenariusze i Preferencje✴ ⭐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz