8. <( ̄︶ ̄)> Preferencja

1.7K 131 165
                                    

Gdy Oliwia ma dziwny pomysł dzieją się złe rzeczy.

Niespodziewankowa Preferencja!

Jak przejawia ochotę na seks GOM + KAGAMI

1. Akashi
Seijuro raczej przejawiał ochotę na seks „między wierszami". Nie chciał być oczywiście niegrzeczny.
Wymyśliliście nawet specjalny „szyfr". Gdy Akashi chciał się z Tobą kochać mówił „chodźmy do sypialni", a gdy po prostu chcieliście zmienić miejsce pobytu mówił „chodźmy do pokoju". Za każdym razem, oczywiście, nie mogłaś mu odmówić.
Ale pozostało pytanie, czy Ty w ogóle chciałaś odmawiać?


2. Aomine
Nie oszukujmy się.
Daiki zawsze miał ochotę na seks.
Wystarczyło, że klepnął Cię w tyłek lub sugestywnie poruszył brwiami, a Ty już wiedziałaś, co się kroi.
Czasami używałaś wymówek typu „boli mnie głowa", ale rzadko sprawdzały się one w praktyce. Aomine nawet obeznał się w Twoim cyklu miesiączkowym żebyś nie mogła się wymigać.


3. Kagami
Gdy Taiga miał chcicę, najchętniej rzuciłby się na Ciebie nawet w szkole lub centrum handlowym.
Jego znaki były dość jasne. Czasami pogłaskał Cię po udzie, czasami szepnął coś zmysłowym głosem na ucho.
Niczego nie trzeba było powtarzać Ci dwa razy. Zaraz po powrocie do domu zabierałaś się do pracy.
Chłopak często miewał ochotę na zbliżenie, ale dawał Ci wybór, więc gdy nie miałaś ochoty to nie naciskał.


4. Kise
Kise podniecał się zawsze, gdy założyłaś sukienkę lub gdy chodziłaś w jego ubraniach. Jego zdaniem wyglądałaś wtedy bardzo seksownie.
Chrapkę na Ciebie pokazywał przygryzając i oblizując wargi zawsze, gdy na niego spojrzałaś.
Byłaś wtedy zahipnotyzowana tym, jak ten wesolutki i niewinny chłopak ukazuje swoją niegrzeczną stronę.
Nie oszukujmy się. Podobało Ci się to.


5. Kuroko
Chłopak był raczej grzeczny i czekał aż Ty pokażesz, że masz ochotę na stosunek.
Gdy zostawaliście sami i miał na Ciebie ochotę, po prostu zaczynał głaskać Cię po biodrze i całować delikatnie po szyi.
Nie chciał się narzucać, więc zazwyczaj to Ty musiałaś robić ten pierwszy krok.


6. Midorima
Shintaro w takich momentach był niespokojny i ciągle się wiercił.
Trudno było mu zrobić ten pierwszy krok, więc dość często się powstrzymywał.
Gdy już nie wytrzymywał zaczynał wręcz nachalnie się do Ciebie dobierać.


7. Murasakibara
Twój chłopak był niezwykle odważny i potrafił nawet w miejscu publicznym powiedzieć na głos, że ma ochotę na seks.
Czasami nie zdawał sobie sprawy, że wtedy inni ludzie wręcz mieli ochotę podbiec i uratować Cię ze szponów „typowego Seby". 


$$$$$$$$$$$$$$$$

OK, PRZYZNAJĘ SIĘ BEZ BICIA. Po prostu zapomniałam dodać w poprzednim rozdziale temat następnej preferencji. Dlatego wynagrodziłam wam to czymś zboczonym. xD

To ja już znikam. Ten tego... Trzymajcie się.

*modli się do podłogi żeby nie dostać opieprzu za "typowego Sebę" *

Temat następnego scenariusza -
Kiedy próbuje być romantyczny

Kuroko No Basket ✴Scenariusze i Preferencje✴ ⭐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz