Yeter artık Ada , bana laf söyleme ben ne dediysem öyle olacak , şimdi odana git ve hazırlan akşam seni İstemeye gelecekler acele et.
Babamın bana bu sözleri söylemesi kalbimi ortadan ikiye bölmüştü ve gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.
Yavaş bir şekilde babamın Ela gözlerine tekrardan baktım belki dediğin de ciddi değildir diye ama ek bir duygu kırıntısı bile göremiştim.
Arkamı dönerek derin bir nefes aldım ve merdivenlerden koşarak yukarı çıktım.
Zorla tuttuğum göz yaşlarımı odama girdiğim de serbest bıraktım.
Kalbimin acısını dindiremediğim gibi göz yaşlarımı da dindiremiyordum.
Neden bana fikrimi sormadan haraket etmişti?Hangi devirde yaşıyoruz biz?
Ne- Neden ben neden ben bunların hepsini çeki yorum. Kime ne yaptım ki. Kimin Ahını aldım Allahımnolur bana yardım et. Da-dayanamıyorum
Kalbim çok ağrıyor. Ölmek istiyorum....... Nolur nolur.........Ağlamaya son vermem lazımdı. Ağlayarak bir şeye varamazdım. Elinde sonunda akşam olacaktı ve onlar gelecekti buraya bense sadece sahte gülümsemeler atarak onalara bakacaktım.
Yerden ağır hareketlerle kalkarak giyenme odama geçtim.
Elime gelen lacivert düz üstü sade elbiseyi alarak giyinmek için üstümü çıkaracağım sırada banyo yapmam gerektiğini anladım.
Hızlı bir banyonun ardından yatağımın üzerindeki elbiseyi elime aldım ve giydim. Ayağıma da beyaz stilepto ayakkabılarımı geçirdim.
Makyajıma biraz özen göstedim ve saçımı maşa yaptım. Sonuç çok güzel oldum.
Ben aynada kendime bakarken odanın kapısı çalındı ve babam içeri girdi.
Onun yüzüne bakmak istemiyordum. Ondan aşırı derecede tiksinmiştim her ne kadar babam olsa bile.
"Kızım hadi aşağıya gel birazdan misafirler gelecek annenle beraber aşağıda seni bekliyoruz.
Senin çok sevdiğin biride aşağıda."Sadece kafamı sallayarak onay verdim. Babam odadan çıktıktan sonra bende arkasından çıktım.
Aşağıya ulaştığım da karşımda gördüğüm kişiyle donakaldım.
Açelya burdaydı. Beş yaşımdan beri arkadışım olan Açelya Kaya.
Gözlerime inanamıyorum sadece karşıma bakıyordum.
Açelya gelip boynuma sarıldığın da bende ona sarılmıştım.
Baya uzun süre öyle kaldıktan sonra kapı çalmıştı.
Beni istemeye gelecekler gelmişti
Heyecanlı mıydım?
Bilmiyorum.
Ama bir kızın en güzel şu dakikaları bana acı veriyordu.
Ne yapmalıydım?
Bilmiyorum.
Ama Annemin kapıyı işaret etmesiyle yüzüme sahte bir gülümseme takarak kapıyı açtım.
Karşımda ki insanlara baktım ve "Hoşgeldiniz" dedim.
Öndeki Altmış yaşlarında ki adam "Hoşbulduk kızım " diyerek içeri girdi.
Arkasından da eşi girdi.
En sonunda da bir Taş içeri girdi.
Bana bakarak "Merhaba Ada Saygıner" dedi ve elime Çicek , çikolata verdi....
O Ada Saygıner mi demiştİ.Demekki Yeni soyadım Sayginermiş.
Ne çabukta kabullendim bu işi.
Olduğum yerde dikilmekten vazgeçip kapıyı kapattım ve iceri girdim.
Salona girince Annemin mutfağı işaret etmesiyle oraya yöneldim peşimden de Açelya geldi.
"Kızzz damadın kahvesine tuz koyalımmı?"
"Neden olmasın.?" dedim ve kahveyi yapmaya başladım.
"Tammammmm kahveler hazır hadi tuz koyalım."
Açelya tuzu kahvenin içine koyarken
Bense heyecandan tırnaklarını yiyordum."Tammammm hazır hadi al götür unutma ortada ki Damadın!"
Kafamı "Tamam" anlamında salladım ve derin bir nefes alarak mutfağın çıkışına doğru yol aldım ve karşıya odaklanarak yüzüme meşhur sahte gülümsememi Yerleştirdim.
Salona vardığım da konuşmalarını sonlandırdılar ve bana bakmaya başladılar heyecandan elim titriyorudu.
İlk önce babasına verdim sonra babama ve anneme ve annesine en sonunda kendine verdim.
İzin isteyip salondan ayrıldım ve mutafağa giriş yaptım.
Ne Açelya konuşuyordu ne de ben.
Sessizce bekliyorduk.
Biz beklerken annem geldi ve" baban seni verdi"dedi.
Anneme boş boş bakarken kolumdan çekti beni kaldırdı ve Salona geçtik.
Yüzüklerimiz takıldıktan sonra büyüklerimizin ellerini öptük.
Biraz daha oturduktan sonra onlar kalktılar.
Onları geçirdik en son Kapıdan Alaz çıkarken kulağıma yaklaşıp;
"Çok yakın da" dedi ve kapıyı kapatıp gitti ben sadece arkasından bakakaldım.
**************
Merhabalar yine ben .
Herkesin yazdığı bir konu ve oyuncuların aynı olduğunu biliyorum ama ben de yazmak istedim.
✴✴✴İYİ OKUMALARR✴✴✴