Epilog

961 51 4
                                    

5 miesięcy później.

~~Wiktoria~~

Zapewne zastanawiacie się jak wygląda moje życie w obecnym momencie. No cóż więc w ostatniej klasie gimnazjum nie jest tak źle. Nauka mnie nie przerasta a klasa jest całkiem zgrana. Jeżeli chodzi o moje kontakty ze znajomymi nie jest najgorzej. Po ostatniej imprezie gdzie zobaczyłam sie z Leo zaczęliśmy powoli odzyskiwać kontakt. W tym momencie jesteśmy na etapie bliskich przyjaciół ale nic więcej. Staram się mu jakoś pomagać i delikatnie zmienić jego podejście do życia na lepsze. Z Charliem również mam bardzo dobry kontakt widujemy się codziennie po szkole w trójkę lub czasami czwórkę gdy jest z nami Miley. Niestety nasz kontakt z Chloe urwał się do minimum co blondyn bardzo przeżywał ale jest już lepiej. Moje rodzina? No cóż za wiele się nie zmieniło. Nie mam z nią problemów lecz mamy bardzo mały kontakt ze sobą. Natomiast jeżeli kogoś by interesowało moje życie miłosne no cóż, chłopaka nadal nie mam i może to dobrze? Na tą chwilę nie odczuwam takiej potrzeby. Podejrzewam, że moje życie w następnych miesiącach będzie wyglądało bardzo podobnie- nauka, imprezy i znajomi. 

~~Leondre~~

Więc tak w obecnej chwili jestem mega zadowolony z mojego życia. Mam kontakt ze starą ekipą jak i z blondynem i Wiki. Są to najważniejsze osoby w moim życiu naprawdę. Moje życie zaczęło się powolutku zmieniać na lepsze. Wiki pomaga mi się zmienić co mnie bardzo cieszy. Nauką się w sumie nie przejmuje byle bym zdał. Rodzina jak rodzina jest wszystko dobrze. Dziewczyny jak na razie nie szukam. Przestałem palić z czego jestem mega dumny. No i cóż więcej mam nadzieję, że po ukończeniu gimnazjum nic się nie zmieni.

~~Charlie~~

Witam Witam, muszę wam powiedzieć, że moje życie nie jest takie łatwe. Nie dość, że mam tyle nauki, że głowa mała to muszę pilnować tych 2 dzieciaków hah. Mimo, że jestem od nich starszy tylko o rok czuję odpowiedzialność za nich. Chociaż od kąt Leo ma kontakt z Wiktorią mniej się o nich boje. Od momentu stracenia kontaktu z Chloe jest mi jakoś pusto. Na szczęście mam swoje jedyne szczęście Miley. Jest nam ze sobą mega dobrze i nie mam zamiaru tego zmieniać. No więc moja codzienna rutyna jest dokładnie taka sama jak większości osób w moim wieku. Wstaje, szkoła, nauka, widuje się ze znajomymi i spać. Nie jest to męczące ale no sami wiecie.

PODZIĘKOWANIA 

Nie chciałam robić 2 osobnych rozdziałów więc tak. Chce wam gorąco podziękować za to co zrobiliście. Każdemu z osobna dziękuje za to, że czytał, że głosował, że komentował. Chce podziękować za to, że byliście ze mną. Za wsparcie z waszej strony i waszą aktywność. Z góry przepraszam za to, że rozdziały były tak rzadko ale z reguły powodem były sprawy rodzinne. 

Chcę się także was zapytać o czym i o kim chcielibyście najchętniej poczytać w następnej książce, która powinna pojawić sie do końca lipca. 

Jeszcze raz dziękuje wam moje skarby <3. Mam nadzieje, że będziecie ze mną gdy pojawi sie kolejna książka! 

Bad Boy |L.D.|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz