Bad Boy |L.D.|~9,,Nic już nie będzie takie same."

2.6K 141 1
                                    

Jak ktoś chętny może włączyć music :D.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                                              ~Wiktoria~

W pewnym momencie usłyszałam pukanie do drzwi.Były dwie opcje rodzice lub Leo.Otworzyłam drzwi i moim oczom ukazała się cała rodzina.Charlie poszedł 30 min temu a więc byłam sama.Od razu rzuciłam się żeby wszystkich przytulić.Pomogłam rozpakować się młodszej siostrze i przygotowałam kolacje.O 20 usiedliśmy wszyscy przy stole i gadaliśmy do późnego wieczora.Z tego co się dowiedziałam wyjazd im minął dobrze i zbliżyli się do rodziny Leo.I co najlepsze okazało się,że jutro idziemy do niego żebym poznała jego rodzinę.Zajebiście!Poszłam do pokoju i zadzwoniłam do Chloe.W końcu to moja przyjaciółka.Pierwszy sygnał,drugi.trzeci,czwarty no nareszcie odebrała.
-No witam szanowną przyjaciółkę!-zaczęłam
-Hejo.
-Jak tam u ciebie w Polsce?
-Nie narzekam,a u ciebie jak tam?
-No ogólnie to dziś wróciła moja rodzina,Leo się wczoraj wyprowadził a Charlie całkiem dobrze.
-Tak za wami tęsknie ale postaram się do was wpaść za 3 tygodnie.

-Oooo to najsowo,dobra kończę bo chciałam jeszcze popisać z Charliem.
-Okej całuski.
-No całuski.
Przebrałam się w piżamę i położyłam na łóżku.

Odblokowałam telefon i zobaczyłam wiadomość od Leo?Leondre:Hej Wiki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Odblokowałam telefon i zobaczyłam wiadomość od Leo?
Leondre:
Hej Wiki.Sory za to co wczoraj zaszło.Jutro i tak do mnie przychodzisz a więc ci wszystko wyjaśnię.
Dobranoc misiu :*.

Jezu to się nazywa idiotyzm nawet nie chciało mi się odpisywać.Weszłam w messengera i szukałam mojej konwersacji z Charliem.Leondre,Meg,Sky,Logan,Chloe i jest Charlie!

Ja:
Witaj staruchu.
Charlie:
Witaj kurduplu.
Ja:
Jak tam życie kutafonku?
Charlie:
Nie jest źle gadałem z Chloe i no ogólnie wszystko dobrze.

Zmieniono nazwę na Charlie
Zmieniono nazwę na Wiki

Ja:
Oh jakże słodko.
Charlie♥:
Siska wbij do mnie na noc bo mi smutno że sam jestem :C
Ja:
Nie chce mi się po za tym jest 22 ;-; dekielu
Charlie♥:

No wiem ale od 22 zaczyna się zabawa B).
Ja:
Debilu xD.
Charlie♥:
Jezu wiki o co ci chodzi ja tu że gwiazdy ładnie widać a ty masz jakieś myśli zobaczone ja nie wiem.
Ja:
Em dobra no wiesz to tak a mniejsza xD.
Charlie♥:
Dobra miśka idę spać dobrych snów sis <3.
Ja:
Dobranoc brat <3.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziś krótki rozdział ale nie miałam weny.

Nadal nie ma 5 gwiazdek a ja znów dodaje :C.

No cóż w sumie pisze to dla siebie i dla was a więc będę po prostu dodawać jak napisze a wy dla motywacji możecie zostawić koma i głos :D



Bad Boy |L.D.|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz