Dag 5A
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
P.O.V RoosIk stond stil op van het bed en ging naar buiten. Rowan viel in slaap een half uur na dat hij me had verkracht. Ik had geen tijd om mijn kleren te pakken, hij werd bijna wakker. Dus rende ik naakt naar Toni's kamer met betraande ogen. Ik opende de deur en sloot die meteen achter me. Ik legde mijn hoofd tegen de deur en snikte.
"Schoonheid waar was je? Waarom ben je naakt?"
Hoorde ik opeens iemand vragen en ik schrok op. Toen ik draaide stond Toni al bij me en ik legde mijn hoofd snikkend op zijn borst.
"Je was bij Rowan hè?"
Ik knikte en hij drukte me tegen zich aan.
"Ik moet even gaan. Ga douchen, trek jou pyjama aan en ik kom zo. Goed?"
Ik knikte en hij kuste mijn voorhoofd. Hij ging weg en ik stapte in de badkamer. Flitsen van mijn verkrachtingen kwamen tevoorschijn en ik weende weer. Gelukkig vergeten ze wel niet dat ik die pil moet in slikken of niet was ik nu zwanger. Na de lange douch ging ik eruit en kleed me aan. Ging naar het bed en lag op mijn zij. Ik viel in een diepe slaap.
Ik werd wakker en opende vermoeid mijn ogen. Draaide me om en zag Toni. Wat had hij gister avond gezeten? Hij opende zijn ogen en grijnsde.
"Fijne ochtend schoonheid."
Zei hij zacht. Ik glimlachte en keek naar zijn zachte lippen.
"Fijne ochtend."
Antwoordde ik terug. Ik keek naar zijn ogen die in de vage licht gloeiden.
"Wat gaan we vandaag doen?"
Vroeg ik nieuwsgierig. Ik hoop dat het niet iets pijnlijks is.
Na denkend keek hij me aan."Ik heb wel een idee, maar we zullen eerst wat gaan eten."
Ik knikte en stond op met Toni. We deden onze ochtend routine en gingen naar beneden. Iedereen zat aan tafel en ik ging naast Toni en Riven zitten.
"Waar is Rowan?"
Vroeg ik toen ik allemaal zag, maar hem niet. Niet dat ik hem wil zien, maar het is raar dat hij er niet is.
"Hij voelt zich niet goed."
Antwoordde Rick en ging naar de woonkamer. Na het eten ging ik met Toni naar zijn kamer. Toni nam uit een kast een grote tekenblok en potlooden.
"Wat ga je doen?"
Vroeg ik nieuwsgierig en stond op.
"Tekenen."
Antwoorde hij toen hij alles klaar zette.
"Wat ga je tekenen?"
Hij stopte met alles klaar te maken en grijnsde.
"Een model."
Ik glimlachte.
"Cool, wie?"
Hij lachte en ging naar me toe. Hij legde zijn handen op mijn heupen.
"Jou, naakt."
Ik fronste mijn wenkbrouwen.
"Hell no!"
Riep ik en liep naar het bed. Sprong er op en verstopte me onder de dekens.
"Roos! Kom op. Ik heb inspiratie nodig."
Ik zuchtte en kreeg het warm onder de deken. Toen werd de deken van me af gehaald en snel werden mijn handen aan het bed vast gepind. Hij lag centimeters verwijderd van me.
"Je moet dat doen."
Zei hij zacht en ging naar mijn hals. Hij kuste mijn hals en ik kreunde zacht.
"Maar ik wil niet."
Zei ik en probeerde niet te kreunen.
"Het is een bevel en je hebt geen willen."
Hij stond op en trok me met hem mee. Hij haalde zijn handen onder mijn trui en trok die van me uit. Ik wilde tegen vechten, maar wist dat ik geen kans had. Na een beetje dagdromen voelde ik me naakt. Ik keek naar beneden en zag dat Toni al mijn kleren uit deed.
"Ga op het rand van de bed liggen."
Ik deed wat hij zei en ging liggen op mijn zij. Hij nam de deken en legde het tussen mijn benen. Ik boosde en voelde zijn zachte handen op mijn buik. Hij liet de deken over mijn buik bungelen en het ging verder achter mijn rug. Mijn borsten waaren nog steeds niet bedekt en hij ging zitten.
"Zet jou hoofd op het bed en jou hand slap uit gestrekt."
Ik deed wat hij zei en legde mijn hand slap naar boven en mijn hoofd deed ik op mijn arm. Hij begon met tekenen. Hij keek naar elk detail van mijn lichaam en grijnsde een paar keer. Er liep misschien wel een uur voorbij.
"Hoelang nog?"
Vroeg ik moe en mijn spieren deden pijn.
"Niet lang meer."
Zei hij. Na een half uur stond hij op en keek naar de tekening.
"Goed het is klaar."
Kreunend ging ik op mijn rug liggen en zuchtte.
"Je zei een half uur geleden 'niet lang meer' hoe is dat niet lang?"
Vroeg ik moe en keek naar hem op.
"Kom gewoon kijken."
Zei hij grijnzend. Ik stond op en legde de deken over me heen. Toen ik de tekening zag. Viel mijn mond open. Het was wit zwart en zag eruit als een foto.
"Wauw het is perfect."
Zei ik en liet mijn hand er over glijden.
"Echt mooi."
Vervolgde ik en draaide naar hem om. Hij glimlachte en kuste me. Verbaasd kuste ik hem en hij stopte die. Dit keer voelde de kus met meer emotie zoals hij gevoelens voor me heeft. Hij nam de tekening en nam een kader tevoorschijn. Legde de tekening er in en hing die boven het bed. Ik bloosde bij de gedachten dat iedereen die zal zien, wanneer ze binnen komen. Ik nam mijn kleren van de grond en kleed me aan. Na dat Toni zijn spullen terug legde gingen we naar de keuken. De jongens zaten op de sofa en in de keuken. Rowan, Dean en Sky waren er niet.
"Waar is Dean?"
Vroeg ik aan de jongens.
"Hij speelt in zijn kamer met Sky."
Antwoordde Rick. Naar keek ik hem aan en hij grinnikte.
"Met instrumenten prinses."
Vervolgde hij en ik zuchtte opgelucht. Ik keek Toni vragend aan en deed een pruillipje. Hij glimlachte en knikte.
"Ga maar schoonheid."
Zei hij en ik gaf hem een kusje op zijn wang. Toen ik omdraaide gaf hij me een klap op mijn bil en ik bloosde en rende weg naar Dean's kamer.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hey, dankje voor +1,8k lezers. Wat vinden jullie van Toni's en Roos moment?
JE LEEST
30 Days In Captivity
RomanceHallo ik ben Roos en ik ben 17 jaar oud. Ik heb zilver haar en licht groene ogen. Ik ben 1,65 meter lang. Mijn hobby's zijn sporten, zingen en wandelen. Ik ben heel erg zelfverzekerd. Ik heb een kleine broer en geen zussen. Ik had een beste vriend m...