Z dedykacją dla moonlightbae_02
1. Nie było cię w szkole około miesiąc.
Chłopak czuł się dziwnie nie mogąc się z tobą droczyć, dlatego gdy zobaczył Cię na boisku, jego humor od razu się poprawił. Specjalne przeszedł obok ciebie z głupim uśmiechem.
( Powiedzmy, że ty to Eva.)2. Od pół roku jesteś z Chris'em, a twoją przyjaciółką jest Eva. Chłopak postanowił sprawdzić czy ci na nim zależy i czy będziesz zazdrosna. Niestety nie wiedział, że tak mocno to odbierzesz. Dopiero kiedy wyszłaś wkurzona z pokoju wiedział, że postąpił źle.
3. Chris umówił się z twoim bratem, że ten prześle mu twoje zdjęcia z dzieciństwa. Kiedy je zobaczył przez cały dzień nie mógł się opanować śmiechu. Gdy po południu do ciebie przyszedł, ciągle się z tobą droczył mówiąc, że od zawsze byłaś jego słodkim rozrabiaką.
4. Even był twoją pierwszą miłością. Rozstaliście się gdy chłopaka powiedził ci o jego orientacji. Na początku nie wiedziałaś jak masz zareagować, ale ostatecznie zostaliście przyjaciółmi. Mimo faktu, że Chris wie jakiej orientacji jest Evan, zawsze jak was widzi staje się zazdrosny, ponieważ to z Even'em miałaś swój pierwszy raz.
5. Postanowiliście dać sobie przerwę z Chris'em. Chłopak na początku próbował cię przekonać, że to zły pomysły jednak ty zostałaś nieugięta.
Tak bardzo chciał już do ciebie wrócić, że gdy zobaczył cię na mieście z kuzynem wpadł w szał. Następnego dnia przyszedł do szkoły prędzej tylko dlatego, że chciał cię przeprosić za pobicie twojego kuzyna, nie wiedząc kim tak naprawdę dla ciebie jest.6. Z okazji twoich urodzin kupił ci nowy komplet bielizny. W zamian postanowiłaś mu się w niej pokazać. Chłopak gdy cię tylko zobaczył myślał, że zaraz się na ciebie rzuci.
7. Po tym jak zobaczyłaś go z Evą, było mu przykro. Miał straszne wyrzuty sumienia, że postanowił pójść za tobą i przeprosić. Gdy tylko zobaczyłaś jego mine wiedziałaś, że strasznie żałuję tego jak cię potraktował.
(nawiązanie do gif'a 2)8. Dziś rano chłopak nie mógł cię obudzić, dlatego wylał na ciebie wodę. Postanowiłaś się na nim zemścić. W tym celu weszłaś do męskiej szatni, a gdy stał do ciebie tyłem wylałaś na niego całe wiadro wody.
CZYTASZ
Imaginy and Imagify [korekta]
Random🐢Jest to książka z imaginy, które sama wymyślam. 🐢Imagify mogą mieć dozwoloną ilość obrazów. 🐢Można składać zamówienia, nie obiecuję, że zrobię wszystkie na czas. 🐢Jeżeli chodzi o imaginy proszę aby osoba która składa zamówienie napisała np. Z...