Z dedykacją dla moonlightbae_02
1. Będąc na imprezie u znajomych, zobaczył cię w tłumie. Wiedząc, że w każdej chwili możesz się odwrócić, ciągle zerkał w twoją stronę. Kiedy szukając w tłumie Evan'a, spojrzałaś w jego stronę i zobaczyłaś, że na ciebię patrzy, poczułaś jak się rumienisz, i uśmiechasz pod nosem. Yousef gdy to zobaczył momentalnie się uśmiechnął.
2. Wyjątkowo obudziłaś się pierwsza. Kiedy otworzyłaś oczy, ujrzałaś swój największy skarb. Z uśmiechem na twarzy ruszyłaś w stronę łazienki, gdzie załatwiłaś podstawowe czynności. Kiedy mniej więcej jakoś wyglądałaś, poszłaś do kuchni zrobić dla waszej dwójki smaczne śniadanie. Yousef gdy wstał poczuł przyjemny zapach, dlatego ruszył w stronę kuchni. Kiedy cię zobaczył śpiewającą ulubiony kawałek z łyżką w ręce, momentalnie uśmiech wkradł mu się na usta. Rozkoszując się tym pięknym widokiem, podszedł do ciebie i przytulił cię od tyłu.
Y: Dzień dobry kochanie.3. Postanowiłaś powiedzieć chłopakowi, że Ci na nim zależy. Był to dla ciebie trudny temat i na początku wątpiłaś czy to dobra decyzja. Jednak kiedy powiedziałaś mu co do niego czujesz, wiedziałaś, że dobrze zrobiłaś.
4. Nie widzieliście się przez miesiąc. Było to dla was strasznie trudne, dlatego gdy się spotykaliście, rzuciłaś mu się w ramiona. Chłopaka jak cię zobaczył, strasznie się wzruszył. Z resztą ty również.
5. Niestety w związkach bywają w zloty i upadki, który wy obecnie przeżywaliścię. Dokładniej to pokłóciłaś się z nim o jedną dziewczynę, która nie daję wam spokoju. Bardzo Ci zależało na Yousef'ie, dlatego kiedy zobaczyłaś łzy w jego oczach, załamałaś się. Nie chciałaś żeby przez ciebie płakał, dlatego kiedy ochłoneliście, od razu poszłaś do niego się przytulić.
6. Kiedy jadąc tramwajem, przyłapie cię na patrzeniu na niego. Kiedy zobaczyłaś, że zorientował się co robiłaś, zawstydziłaś się.
7. Gdy na jednym ze spacerów, po prostu staliście i patrzyliście sobie w oczy. Wtedy doszło do ciebie, że to Yousef jest miłością twojego życia.
CZYTASZ
Imaginy and Imagify [korekta]
Random🐢Jest to książka z imaginy, które sama wymyślam. 🐢Imagify mogą mieć dozwoloną ilość obrazów. 🐢Można składać zamówienia, nie obiecuję, że zrobię wszystkie na czas. 🐢Jeżeli chodzi o imaginy proszę aby osoba która składa zamówienie napisała np. Z...