Imagine X ReTo

915 30 1
                                    

Z dedykacją dla Minaj_synku

Właśnie siedzę w studiu nagraniowym i czekam na mojego chłopaka. Igor AK. ReTo jest moim chłopakiem od dwóch lat. Do dziś śmiejemy się z naszego pierwszego spotkania. Pamiętam to jakby było to chwilę temu. Szłam sobie spokojnie chodnikiem, słuchając muzyki ze słuchawek. Byłam tak zamyślona, że nawet nie zwróciłam uwagi jak jakiś imbecyl wjechała na chodnik rowerem i prosto we mnie. Cała zdezorientowana nie wiedziałam co się stało. Zdjełam słuchawki i chciałam się podnieść ale dopiero teraz zauważyłam, że jestem pod sprawcą wypadku. Chłopak kiedy zorientował się w jakiej jesteśmy sytuacji czym prędzej pomógł mi wstać. Tak właśnie poznałam chłopaka, którego kocham do dziś. Nawet nie zwróciłam uwagi, a Igor już skończył nagrywać. Podszedł do mnie i pomógł mi wstać, razem wróciliśmy do domu gdzie postanowiliśmy obejrzeć nasz ulubiony film. Siedziałam wtulona w Igora kiedy poczułam jak ktoś składa pocałunki na mojej szyi. Uśmiechnęłam się i spojrzałam na mojego chłopaka.

-Nawet nie wiesz jak cię kocham. Cieszę się, że wtedy wpadłem na ciebie rowerem-zaśmiałaś się z jego słów.

-Ja ciebie też Igor.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Myślę, że się osobiście nie umiem pisać końców.

Imaginy and Imagify [korekta] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz