Imagine X ReTo [2]

913 41 3
                                    


Z dedykacją dla Minaj_synku

Siedziałam już tak chyba trzecią godzinę. Od kąd pokłóciłam się z Igorem, siedzę bezczynnie na kanapie. Poszło o to, że jego koleżanka wysyła mu swoje zdjęcia. Wszystko by było dobrze gdyby nie fakt, że nie są to zwykłe zdjęcia. Zaczęło się od jednego w bluzce i majtkach, kończąc na ostanim nagim. Oczywiście mój chłopak sobie nic z tego nie robił.

Z za myślenia wyrwał mnie dźwięk telefonu. Ukradkiem spojrzałam na wyświetlacz i już wiedziałam, że to Igor. Po dłuższym namyśle postanowiłam odebrać.

-Halo?
-Czego?! Już przestałeś podziwiać tą lale?
-Nie możesz choć przez chwilę być poważna - warknoł lekko zdenerwowany chłopak.
-Przepraszam bardzo jeśli uraziłam jaśnie panicza choć trochę.

Po chwili usłyszałam sygnał oznaczający koniec rozmowy. Fuknełam. Wkurzona rzuciłam telefon na kanapę. Po namyśle postanowiła zamówić pizze.
Kiedy minęło 40 min usłyszałam dzwonek oznaczający przyjście dostawcy. Wzięłam pieniądze i znudzona podeszłam do drzwi. Pewna, że to moja ukochana pizza, otworzyłam je. Nawet nie zdążyłam spojrzeć w górę, a zostałam przyszpilona do ściany. Dopiero gdy usłyszałam trzaśniecie drzwi rozpoznałam usta chłopaka. Całował brutalnie i z tęsknotą. Kiedy zaczoł mi podwijać bluzkę ktoś zadzwonił do drzwi. Tym razem byłam pewna, że to dostawca. Igor wkurzony sytuacją otworzy drzwi i wyrwał sprzedawcy pizze po czym poszedł zanieść ją do kuchni. Zdezorientowana zapłaciłam i udałam się za chłopakiem. Nawet nie zdążyłam przekroczyć pomieszczenia, a już zostałam posadzona za pośladki na blat. Zaskoczona wydałam z siebie pisk. Kiedy jego dotyk mi nie wystarczał, przyciągnęłam go za kark bliżej blatu i owinełam go nogami wokół pasa.
Po chwili chłopak zaczoł mi ściągać bluzkę.

-Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham.
-Ja ...-Nie mogłam nic więcej powiedzieć, ponieważ ReTo znów mnie uciszył.
-Ci... Nie przerywaj mi. Kocham ciebie i tylko ciebie Natalia. Mam gdzieś inne, to ty jesteś moim ideałem. Nie obchodzą mnie jakieś dziewczyny, które myślą, że za imponują mi swoimi nagimi zdjęciami. Tylko ty jesteś wstanie zawrócić mi w głowie swoją obecnością. Rozumiesz?! Kocham cię.

Przez ten cały czas patrzyłam mu w oczy.
-Igor jesteś najlepszym co mnie spotkało I nie wyobrażam sobie teraz życia bez ciebie.-Po wypowiedzeniu tych słów pocałowałam go jak nigdy przedtem. Chłopak złapał mnie za pośladki i zaczoł kierować nas w stronę sypialni. Resztę wieczoru spędziliśmy razem.

Imaginy and Imagify [korekta] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz