Z dedykacją dla moonlightbae_02
1. Przez miesiąc byłaś na wymianie między zagranicznej. Podczas trwania wyjazdu rozmawialiście ze sobą z trzy razy. Po powrocie postanowiłaś przyjść do szkoły przywitać się z przyjaciółmi. Christoffer powiedział Ci, żebyś poszła do sali od chemi, a on zaprowadzi tam William'a.
Chłopak kiedy cię zobaczył nie wiedział co zrobić, dlatego ty pierwsza wykonałaś jaki kolwiek ruch w jego stronę.2. Na święta wyjechałaś do rodziny. Po rozmowie z rodzicami postanowiłaś wrócić wcześniej. Z tej okazji stwierdziłaś, że zrobisz niespodziankę swojemu chłopakowi. Zdarzyło się, że było rano, a wiesz, że William lubi długo pospać. Dlatego po powrocie pierwsze co zrobiłaś udałaś się do waszej sypialni. Wracając nie zdawałaś sobie sprawy z widoku, który zastasz.
3. Od waszego zerwania minęły dwa miesiące. Przez ten czas poznałaś chłopak, który jest tobą zauroczony. Dziś zaproponował Ci wyjście na miasto. Podczas waszych spotkań nie myślałaś o William'ie, do dziś. Idąc jedną z alejek trafiłaś na swojego byłego. William kiedy was zobaczył myślał, że się załamie.
W: Hej t/i.4. Często kiedy byłaś pod wpływem gadałaś głupoty i rzucałaś sucharami. William'a zawsze to strasznie śmieszyło. Rano kiedy się budziłaś, mówił Ci, że po przedniego wieczoru zachowałaś się uroczo.
5. Strasznie nie lubisz stroić się do szkoły. Wolałaś ciepłą bluzę i do tego czarne rurki. Dziś postanowiłaś coś zmienić i założyłaś sukienkę. Chłopak gdy cię w niej zobaczył stwierdził, że widzi anioła.
6. Masz na niego focha, ponieważ zjadł całą pizze i ci się nawet nie spytał czy masz ochotę. Gdy zobaczył cię pod szkołą zaczoł się do ciebie głupio szczerzyć.
7. Noora pod wpływem złości powiedziała, że jesteś sztywna. Twój chłopak się z tym nie zgodził, ponieważ wiedział jak potrafisz dać mu popalić. Kiedy wróciliście do domu, zaczęłaś się przed nim kusząco rozbierać.
CZYTASZ
Imaginy and Imagify [korekta]
Random🐢Jest to książka z imaginy, które sama wymyślam. 🐢Imagify mogą mieć dozwoloną ilość obrazów. 🐢Można składać zamówienia, nie obiecuję, że zrobię wszystkie na czas. 🐢Jeżeli chodzi o imaginy proszę aby osoba która składa zamówienie napisała np. Z...