Imagine X Nolan

850 33 4
                                    

Teen Wolf the end 😥😩😭

Z dedykacją dla Tgret326

Właśnie Siedziałaś na stołówce ze swoimi przyjaciółmi. Obok miałaś Liam'a i Hayden, a na przeciwko, Corey'a i Mason'a. Rozmawiali na temat wydarzeń, które miały miejsce w ostatnim czasie. Jedynie ty siedziałaś bezczynnie i myślałaś o niebiesko-okim blondynie, który zawrócił ci w głowie. Sama nie wiedziałaś kim dla siebie jesteście. Zdarzały wam się chwilę czułości. Od kąd poznałaś Nolan'a wszystko z światem nadnaturalnym zaczęło schodzić na drugi plan. Sama byłaś zmienno kształtną i należałaś do stada Scott'a. Z rozmyślania wyrwał cię Corey.

C: Halo, ziemia do y/n.
Y: Eee... Tak? Coś się stało? - zdezorientowana odwróciłaś się w stronę twojego rozmówcy.
C: Może ty mi powiesz? Totalnie mnie  olałaś.
Y: Nie przesadzaj. - Jęknełaś.
H: Y/n czy mi się zdaje, że znów o nim myślisz?- spytała zaciekawiona Hayden.
Y: Hayden dyskrecja!
L: O kim ty mówisz?! - spytał lekko zdenerwowany Liam.

Na twoje szczęście kiedy miałaś odpowiadać zadzwonił dzwonek.
Y: Niewiem jak wy, ale ja nie chcę się spóźnić. Pa!
C: Y/n, zaczekaj!

Postanowiłaś zignorować przyjaciela i czym prędzej weszłaś do szkoły. Przez to, że szłaś przy szafkach ktoś uderzy cię z drzwi od sali. Oszołomiona upadłaś na podłogę. Sprawcą zamieszania okazała się chłopak, konkretnie Nolan.

N: Y/n, nic ci nie jest??
Y: Nolan? Nie, wszystko w porządku.-Chłopak podał co rękę i pomógł wstać.

N: Naprawdę przepraszam, nie chciałem ciebie uderzyć.
Y: Wszystko dobrze, naprawdę.
N: Uff.. Już się wystraszyłem, że zemdlejesz - Na te słowa się zaśmialiście.
N: Może chciałabyś się spotkać po szkole?
Y: Jasne, to o której!
N: Może się zgadamy po lekcjach?
Y: Spoko, to do zobaczenia. - Wzięłaś plecak i szybko dałaś całusa chłopakowi.
Y: Pa Nolan. - Z uśmiechem na ustach udałaś się w stronę klasy.
N: PA Y/n. - powiedział zdezorientowany chłopaka, który złapał się za policzek.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Myślę, że się podoba. Trochę czasu zajęło mi na napisaniu.

Imaginy and Imagify [korekta] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz