,,Mami chcem prestúpiť ."
,,Na to rovno zabudni ! Žiadna iná škola ! Ja aj otec tvoj sme boli na gymnáziu budeš aj ty ! "
,,Ale.."
,,Žiadne ale !"
,,Mami nechaj má aspoň dohovoriť . Nechcem prestúpiť na inú školu . Ale iba do druhej triedy ."
,,Prestaň má plašiť! Dobre je to tvoje rozhodnutie . Viem že sa necítiš dobre v tej triede . Hovorila mi to aj Žaneta . Keď teda ešte s našou rodinou bola za dobre . Otec rozmýšľa , že dá naspäť robotu jej mužovi . Ale to neni tvoja starosť . Na EduPage mi prišlo že píšete zajtra pisomku z biológie . Nauč sa to dobre ? "
,,Jasne . Naučím sa to . Ďakujem Mami . Ľúbim ťa."
,,Aj ja teba . Na večeru chceš špagety alebo pôjdem do "mekáču" ? "
,,Mekáč prosím !" Zakričal som zo schodov .Bývame v rodinnom dome . Nie je moc veľký . Je skôr útulný . Som rad za jednu vec . Hore na poschodí mám izbu iba ja . Mám vlastne kráľovstvo s vlastnou kúpeľnou a záchodom . Som za to neskutočne rad .
.......................o hodinu neskôr .....................
Neviem sa učiť . Stále rozmýšľam nad tým prestupom . Nejde mi to z hlavy . Aj napriek tomu . Koho zaujíma rozmnožovanie baktérií ? Dobre . Dobre . Možno celú moju triedu . No mna fakt nie .
,,Večera!"Milujem keď moja mama zakričí tuto vetu . Je to ako keď väzňovi povedia , že ho púšťajú na slobodu . Blbe prirovnanie ja viem .
(Dúfam že som Vám všetkým teraz spravila chuť na jedlo 😂❤️)
------------------Rano -------
Do školy neviem nič. Absolútne nič . Mama mi ešte pri raňajkách hovorila ako mi drží palce . Že som zevraj šikovný . Neviem si ani zapáliť cigaretu . Nie aby som ešte dal test z ktorého neviem ani nadpis pomaly . Ide o niake rozmnožovanie bakterií . Niečo si vymyslím ? Odpíšem to ? Keď už som spomenul tu cigaretu . Musím nájsť Olivera . On bude mat určite cigarety . Mám strašnú chuť si zapáliť . Ale naozaj veľkú . Naposledy som fajčil keď som bol prvák . Aj to som hneď schytal poznámku lebo dement si zapalim za školou . Ako keby sme v škole nemali žiaden dozor .Naozaj som si zapálil . Naozaj držím cigaretu . Mám rad ten pocit . Začnem fajčiť .
Dnes ešte kratšia . Zajtra sľubujem že bude dlha časť ❤️
DU LIEST GERADE
RED LIPS ALWAYS LIE
RomantikMám 18 rokov . Volam sa Oskar . Celým menom Rony Oscar Bentrix . Nemám rad keď mi niekto hovorí Rony . Preto všetci používajú moje druhé meno . Niesom obyčajný chalan . Trčím z davu kvôli tunelom,tetovani ,štýlu obliekania . Chodím na gymnázium . Ne...