6.

95 8 0
                                    

,,Si sklesnutý ."
,,Som lebo čakám kedy za mnou príde Oliver ."
,,Prečo by mal ? " ako dopovedala chytila má za ruku .
,,Lebo som mu zlomil nos . Kvôli tomu ."
Nepovedala nič . Chytila moju ruku pevnejšie a oprela sa o mňa . Zazvonilo . Pustila mi ruku a posadila sa normálne . Prečo ? Aha Žaneta .

,,Už tu máme dva triedne páriky . Jeden nechutnejší ako druhý . Sadnúť !"
A peklo sa mohlo začať . Cítil som ako sa na mna Kristína celý čas pozerá . Raz sme mali asi sekundový očný kontakt . Nepozeral som sa na ňu stále . Len už ma to štvalo a chcel som jej dať najavo ,že sa na mňa má prestať pozerať . No aj napriek našému očnému kontaktu sa na mňa stále pozerala . Nesustredil som sa na chémiu . Tak či tak má nebavila . Započul som iba odtrhnutie papiera , pokrčenie . Mia niečo napísala na papier . Neviem čo. Nestihol som ju zastaviť .
,,Čo robíš ?" opýtal som sa s úsmevom
,,Dávam jej najavo ,že sa na teba nemá pozerať . Láska ja to vidím niesom slepá ."
,,Ty si mi práve povedala láska ? " povedal som nadšene
,,Ľúbim ťa . Láska ." Odpovedala
Chceli sme si dať pusu . No Žaneta bola proti.
,,Ani to neskúšajte ! Nestačí vam že pán Oliver tu obchytkáva svoju frajerku ? "
Bola dosť rozčúlená . Radšej sme sa k sebe ani nepriblížili celú hodinu.

Po škole sme šli ruka v ruke . Mia bývala dve ulice odomňa . Nebol problém ju odprevadiť .
,,Budeš mi chýbať ." Povedala a nahla sa ku mne .
Pobozkala ma
,,Veď si budeme písať . A zajtra sa vidíme ." Povedal som a pobozkal som ju
,,Nepíšeme . "
,,Prečo ?"
,,Poď trošku ďalej . Pohádali sme sa s mamou veľmi . Kvôli mojej výške . Ja nechcem ísť na žiadnu a mama veľmi chce aby som šla na VŠMÚ alebo masmediálnu . Zobrala mi mobil a rozbila ho . Mám totálne roztečený displej . "
,,Pošlem ti holuba ."
Zasmiala sa . To presne som chcel vidieť ju šťastnú . Nie smutnú .

Rozlúčili sme sa a ja som sa vybral domov . Doma ma čakala večera a hlavne sprcha . Na Košice sa tiahla strašná búrka . Nestihol som ani ísť do sprchy a už pršalo . Pršalo stále viac a viac.

Bolo asi 9 hodín večer keď u nás niekto zazvonil . Bol som doma iba ja a otec . Mama bola na nočnej . Nemôže to byt ona . Mama chodí ráno o 8 domov .

,,Dobrý deň . Mohli by ste prosím zavolať Oskara ?"
,,Boze dievča poď dnu . Ty si Oskarova spolužiačka ? To je jedno . Spravím ti čaj . Na sedačke je deka zabal sa do nej . Oliver prines prosím ťa svoju mikinu a tepláky !"
Z toho hlasu som spoznal že to je Mia . Bežal som pre čisté moje veci . Vybral som tie najkrajšie . Dokonca som ich stihol aj navoňať.

,,Čo sa stalo prečo si sa vybrala v najväčšej búrke z domu ? " opýtal som sa jej a dal som jej pusu .
,,Nevedel som že máš priateľku synak."
,,Tati teraz na to nieje čas . Choď sa prosím ťa prezliecť ."
,,Nie to nebude treba . Ja už pôjdem . Chcela som ťa len vidieť . " zdvihla sa
,,Láska nenechám ťa ísť preč v tej najväčšej búrke . Kľudne buď tu . "
,,Môžeš tu byť. Ale vedia o tom tvoji rodičia ?"opýtal sa otec
,,Otec zomrel je na služobke a s mamou som pohádaná. Povedala som jej že idem za tebou a ona že dobre. Dnes ma už nechce vidieť  ." Smutne odvetila
,, Keď tu nechceš ostať kam by si šla?" Opýtal som sa
,,Ja neviem ." Rozplakala sa
,,Neplač kľudne ostaň u nás . Niesi hladná ? Smädná ? " pýtal sa otec .

Takýto záujem som nečakal . Tešilo ma to . Veľmi .

,,Som trochu hladná . Je mi toto celé veľmi trápne ."
,,Nemá byt prečo . Tak či tak by si sa s mojimi rodičmi raz zoznámila . Choď sa prezliecť . Dám ti oblečenie do sušičky. " ochotne som odpovedal.
,,Kľudne sa odmaluj,vyžehli vlasy , osprchuj. Ja mojej žene zavolám že použiješ jej veci . Aby ma náhodou z niečoho neobvinila . " zasmial sa
,,Ďakujem ešte raz . Mohla by som sa potom trochu najesť ?" Povedala trochu zahanbene
,,Láska to sa ani nepýtaj ."

Hneď ako vkročila do sprchy otec má ovalil nespočetne veľa otázkami .
,,Kto to je ? Ako sa vola ? Koľko má rokov ? Prečo si mi o nej nepovedal ? "
,,Tati vola sa Mia . Sme spolužiaci . Má rovnako ako ja . Začali sme spolu chodiť dnes nestihol som to ."
,,Aj napriek tomu že si s ňou začal dnes tu môže prespať . Musím zavolať ale tvojej mame . Bojím sa ako to zoberie . Vieš že u nás nemôže nikto spat ."
,,Viem . Aj ja sa toho bojím ."

,,Ahoj je to veľmi súrne . Môžeš na sekundu ? Nie nehorime . Bude u nás spat Oliverova frajerka . Zmokla a mama ju dnes nechce , áno ja viem . Ani ja som o tom nevedel . Nekrič prosím ťa. Nie . Nefetuje . Nie nevyzerá tak. Áno povedal som jej že môže použiť tvoje veci . Macko porozprávame sa rano aj s ňou . Milujem ťa . Papa "
,,Neberie to moc fajn ." Povedal som
,,To nevadí rano sa porozprávame . "
,, Zajtra je škola . Čo urobíme ? Nemá tu ani ruksak ."
,,Nemáte . Máte riaditeľske. Búrka poškodila strechu . Do konca týždňa nemáte školu . "
,,To je úžasne !" Povedali sme s miou naraz .
,,Hodi sa ti Oskarove oblečenie !" Povedal s úsmevom otec

Najedli sme sa a pozerali sme  telku . Mia sa ku mne celý čas túlila . Bolo to veľmi zlaté.
,,Predpokladám,že budeš späť vedľa Oskara . Opúšťam vás deti a nebuďte hlučný . Dobrú noc "
,,Dobrú a ďakujem vam ešte raz . " Mia sa zdvihla a chcela podat otcovi ruku . Ten ju namiesto toho objal .

Ruka v ruke sme mierili do mojej izby .
,,Aj ja chcem mat takúto izbu . Mať sama pre seba celé poschodie . To je úžasné !" Rozplývala sa nad mojou izbou.
,,Viem je to take zvláštne . Byť tu sám ."
,,Ľúbim tá a ďakujem za to že tu môžem dnes ostať ."
,,Môžeš tu ostať aj iné dni ."

Začali sme sa bozkávať . Nikdy predtým sme sa spolu nebozkavali . Predtým sme si dávali iba obyčajnú pusu . Toto bolo vášnivé . Zamiloval som sa do jej bozkov . Chcel som ich viac a viac . Pri bozkávaní sme si ľahli na posteľ . Hľadkala mi vlasy a pozerala sa mi do oči . Svetlo z ulice jej žiarilo rovno do tváre . Miluje má . Je jej to vidno na očiach .

,,Si krásny . "
,,Ty tiež ."
Dali sme si pusu . Otočila sa ku mne chrbátom a ja som si ju pevne prisunul k sebe . Zaspali sme spolu . V objatí . O tomto som vždy snil.

Zobudil som sa skôr ako ona . Pozeral som sa ako spí. Bola stále rovnako krásna .

RED LIPS ALWAYS LIETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang