Multimedya: Ecem Dağlı
"Ege uyan ne olur?" dediğini duydum Ecem'in. Gözlerimi açıp yattığım yerden kalkıp oturdum.
"Ecem babaannem gelmedi mi?"
"Daha gelmedi."
"Ecem babaannem gelince söylersin Aras'lara gidiyorum ben geldiğimde hesap vericek bana." dedim ve kalkıp yukarıya çıktım. Altıma siyah kot pantolonumu, üzerime de siyah tişörtümü giyip aşşağıya indim.
"Ege bak gitme yolda bir şey olur sana." cevap vermeden siyah deri ceketimi de alıp evden çıkarken babaannemle karşılaştım.
"Demekki hâlâ oğlunun tarafındasın babaanne."
"Oğlum ben bize zarar vermesin diye konuşmaya gitt-"
"Babaanne o adam sence dinler mi ya ya hangi âlemdesiniz ya size diyorumki adam karısı oğlu dinlemeden vurdu annesini mi takıcak babaanne adam bana zarar vermeye çalşıyor!"
"Oğlum tamam konuştum ben bir şey yapmıyacak bundan sonra."
"Aynen yapmaz haydi geçin oturalım."
"Sonunda inandın hadi oturalım."
"Babaanne beni çıldırtma o adamın yeri neresi söyle!"
"Söyleyemem oğlum bak bir şey yapar adam sana."
"Yapsın ondan mı korkucam bak babaanne söylemezsen bu evden çıkarım giderim kendimi dövdürttürürüm bir güzel yüzü dağınık gelirim. Söylüyor musun? Söylemiyor musun?"
"..."
"İyi söyleme bu eve bu akşam gelmiyorum." dedim ve evden çıktığım gibi telefonu kapattım. Aslında kendimi dövdürtmeye gitmiyordum Aras'a gidiyordum.
***
Aras'a geldiğimde kapıda beni görünce yüzü düşmüştü.
"Ege bu saatte hayırdır?"
"Dertleşmeye geldim."
"Bu saatte ben uyuyacağım ama hadi yarın gel sen."
"Aras sana bugün dedim." diyerek içeriye girdim. Salonda otururken kapı çaldı. Kalkıp baktığımda Eylem vardı kapıda.
"Aras hazır mısın aşkım?"
"Neye hazır mı Eylem?"
"Ege sen burada mıydın?"
"Demekki bu yüzden almıyordun beni? Kardeşinden daha önemliymiş kızlar anladım. Bana bak Aras Albatu kızlara dokunmayacaksın. Hangi anlamda dediğimi biliyorsun. Eylem sen de git üstünü giyin öyle in aşşağıya." dedim ve evden çıktım.
Gidecek bir yerim yoktu. Mecbur olarak Ecem'e gidecektim yine. Ama markete uğrayıp bir şeyler alıcaktım. Saate baktığımda sekizi kırk geçiyordu. Marketler dokuzda kapanıyordu. Hemen koşarak markete gittim. Gittiğim markette yok yoktu.
Markete girip alışveriş arabası aldım. Sonra ketçap alıp peçete bölümüne geçtim. Peçeteleri de alıp parayı ödeyip çıktım. Sonra da takma deri satılan yere gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI VERİCİ MANZARA
Teen FictionEge yaşadıklarından hayata karşı pes etmemeyi öğrendi her ne kadar yıpransada...