O öyle yüzüme bakarken ben de kaskımı masadan alıp çıkmak için arkamı döndüm."Ege Kandemir bu iş burada bitmeyecek."
"Bitmesin Erdem Taş ama her şeyin sonu vardır. O sonu ben getireceğim. Müsadenle ben çıkıyorum." dedikten sonra gülerek çıkıp motora atladım. Yolda Ecem'i görmüştüm.
"Ne yapıyon burada?" dememle sıçraması bir oldu.
"Şey ya market hıhı markete gelmiştim ben."
"Ecem yemedim başka bir şey uydur."
"Evet markete geldim Ege çok konuşmada beni arkana al."
"Tamam tamam gel." dedikten sonra hemen arkama atladı.
"Markete götürsene beni."
"Tamam." dedim ve hızlıca markete sürdüm.
"Evet hadi in bakalım." dedim ve onu markette indirip eve doğru sürdüm. Eve geldiğimde binanın önündeki kaldırıma oturdum.Bir kaç dakika sonra telefonum çalmıştı. Arayan markette bıraktığım bayan bilmişti.
"Efendim bayan bilmiş?"
"Neden beni bıraktın markete de gittin?"
"E beni markete bırak dedin ben de bıraktım Ecem." dedim ve gülmeye başladım.
"Ne kadar gıcık bir öküz olmaya başladın sen Ege ya."
"Ben öküzsem sen de ineksin demektir."
"Anlamadım."
"Yani şey ikimizde anlaşabildiğimize göre ben hayvansam sen de o hayvanın dişisi oluyorsun."
"Anladım. Neyse beni almaya gel hadi."
"Gelemem çok yorgunum." dedim ve telefonu kapatmak için kulağımdan uzaklaştırdım. O anda telefondan ses gelmişti.
"Ege yardım et."
"Ecem iyi misin?" dedim ve telefon başkasının eline geçmişti.
"Ege bak kız arkadaşını marketten almadın ya şimdi almaya gelirsin ama zor taşırsın kızı çünkü pestili çıktı." dedi telefondaki ses ve oturduğum kaldırımdan kalkıp hemen motora atladım ve markete doğru sürdüm motoru. Markete geldiğimde önünde Ecem vardı ve gayet iyiydi.
"Ecem iyisin."
"Tabikide iyiyim ayrıca o zor taşırsınlı cümleyi kuran da bendim."
"Şaka mıydı bu?"
"Evet sen babaannen ve bana yaptın ya bende sana yaptım. Ama bak nasıl da geldin beni almaya." dedi ve motorun arkasına yan oturdu.
"Sen beni kandırdın öyle mi?" dedim ve motorda oturan Ecem'e doğru yaklaştım.
"Hıhı kandırdım ama şakaydı bak tamam hadi öne geç otur gelme üstüme." dedi ve ben daha çok gittim üstüne.
"Beni kandırdın öyle mi? Bence çok yanlış yaptın." dedim ve ellerimi oturduğu yerin yanlarına koydum.
"Tamam Ege bak eve geç kalıyoruz."
"Geç kalalım ne olucak babaannem daha uyuyordur. Bu anın tadını çıkartmalıyız bence." dedim ve tam öpücek kadar yaklaşıp geri çekildim.
"Bu korku sana yeter Ecem hadi gidelim."
"Gıcık öküz." dedi ve belime sarıldı.
"Ecem belimi daha fazla sıkma bence yoksa ölüceğim."
"İyi oldu sana geber." dediği gibi motoru hızlı sürmeye başladım.
"Şaka dedim Ege ya tamam yavaş sür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI VERİCİ MANZARA
Fiksi RemajaEge yaşadıklarından hayata karşı pes etmemeyi öğrendi her ne kadar yıpransada...