Nu e usor sa fii in centrul atentiei dupa ce tocmai ai incasat-o de la Galena . Si sa dai cativa pumni la randul tau . Dar, nu asta conta cel mai mult, ci faptul ca am reusit sa fiu cea mai buna, desi nu imi propusesem chiar asta. Gandul meu era sa ma clasez printer cei de la mijloc, adica cei buni, care stiu sa te apere, si stii ca esti in siguranta langa ei. Nu cel mai bun, care e in stare sa te apere de o armata de strigoi. Nici gand. Acum toata atentia va fii indreptate spre mine, si stiu ca voi fii cea mai solicitata in seara asta. Sper sa nu ajung pe la vreun print sau printesa. Ooo, nici nu vreau sa ma gandesc la rege!
-Buna treaba, gardian, mi-a spus o voce groasa si rece , atat de rece ca-mi dadea fiori pe sira spinarii. Cand m-am intors, in fata mea statea cu un aer impunator Galena. Arata de parca nu-I atinsesem nici macar un fir de par ! Era imbracata in costumul de gardian cu parul blond strans intr-un coc din care nu indraznea sa iasa nici macar un fir . Pret de cateva secunde am crezut ca mi-am pierdut glasul, atat de uimita eram. Dar mai uimiti erau cei din jurul meu . Toti s-au oprit din sporovait si si-au atintit ochii asupra noastra.
-Mmmultumesc , am raspuns de parca abia invatam sa vorbesc . M-am simtit onorata ca am luptat cu dumneavoastra .
-Onorata ca ai luptat cu mine ? Draga mea, m-ai pus la pamant. Nu fii modesta, chiar daca esti un gardian incepator , trebuie sa stii care sunt aptitudinile tale. Sa ai multa bafta , mi-a spus zambind usor.
-Mama, as da orice sa fiu in locul tau , mi-a spus Margaret.
Fara sa vreau am dat din cap si mi-am dat seama ca zambeam de ceva timp aiurea, incat e posibil ca deja jumate din moroii aia fitosi sa se fi razgandit . Am adoptat o mina serioasa si am incercat sa intru in discutie cu cei de langa mine , insa tocmai ce un coleg de a-l meu isi facuse rost de un moroi acceptabil. Cum calificam eu moroii ? Simplu : cei mai bogati erau o tinta sigura si bineinteles ravnita datorita egoismului si trufiei lor, moroii medii , erau cei mai protejati dupa mine, iar cei saraci, ei bine, nu isi permiteau ei sa ne aleaga, ceea ce era interesant pentru ca ei se aparau cu ajutorul elementelor pe care le stapaneau.
-Mai , mai , mai , cum e sa fii cea mai importanta de aici?
Era Ibrahim. Nu le aveam cu flirturile cu moroii, dar barbatul asta ma facea sa vreau sa am ceva mai mult cu el decat o simpla conversatie.
-Paii, nu am vazut moroii roind in jurul meu , i-am raspuns, in timp ce sorbeam din sampanie si incercam sa fiu distrasa de orice altceva decat ochii lui negri .
- Asta pentru ca le-am spus ca ai deja o oferta pe care ai acceptat-o. Cu placere !
-Ce-ai facut ?! Doar nu vorbesti serios ? Cu ce drept ai facut asta ? i-am spus ridicand vocea suficient cat sa ma auda cei din jur.
-Heii, usor. Am primit un telefon de la mostenitorul Dragomirilor, cum ca vor sa aiba cel mai bun gardian pentru viitoarea lui sotie . Cred ca va iesii ceva bun pentru tine. Ah, uite-i, spuse arantand spre intrare.
In camera a intrat Eric Dragomir , unul dintre cei mai ravniti burlaci dintre moroi insotit de a femeie moroi, inalta, blonda , cu un zambet larg si cald pe chip. Ambii erau imbracati ca de Oscar! Eric avea un costum negru si o camasa crem, deschis la primii doi nasturi, iar femeia de langa el, era pur si simplu magnifica . Era imbracata intr-o rochie rosie, scurta, ce-I punea in evidenta parul blond si ochii caprui , pielea alba .
-Eric, omule, sunt aici ! a strigat Ibrahim.
Cuplu se indrepta spre noi sub privirile curioase ale tuturor celor prezenti , zambind la ceilalti ca si cum ar fi fericiti ca sunt aici .
-Ibrahim, ma bucur sa te vad ! La fel de colorat ca intotdeauna, dar cu bun gust , a spus Eric.
-Lasa-ma pe mine, cine e superbitatea de femeie de langa tine , a intrebat Ibrahim , uitandu-se lacom la femeia moroi .
-E viitoarea mea sotie, Rhea.
-Si ea e cea mai buna dintre toti gardienii de aici, spuse Ibrahim. Janine Hathaway !
- Buna seara, am spus politicos. Ma bucur sa va cunosc !
-Onoarea e de partea noastra. Trebuie sa-I multumim lui Ibrahim ca te-a tinut pentru noi .
-Frate, a intervenit Ibrahim, a pus-o la pamant pe Galena !
Cei doi indragostiti s-au uitat uimiti la mine, de parca eram vreun diamant pretios. De unde mi-am dat seama ? Asa ma uit eu la hainele pe care nu mi le permit sau nu-mi vin.
-Felicitari, a spus iubita lui Eric , Rhea, dupa care m-a imbratisat.
Am ramas impietrita . Deci, moroii au si sentimente? Pot fii draguti cu noi ? Sau cum ? Pana sa-I cunosc pe ei , ma simteam ca la o licitatie pentru cel mai bun om cu Viata mergator !
-Aah, multumesc, am spus sceptica. Ma asteptam sa spuneti: Gata , pe ea o luam.
Toti trei s-au uitat nedumeriti la mine, dupa care au inceput sa rada. Acum eu eram cea care nu intelegea nimic.
-Janine, nu suntem ca ceilalti moroi. Asa ca te voi intreba daca iti doresti sa fii gardianul Rheei , si dupa casatorie, al familiei noastre ?
Le priveam fetele, si mi-am dat seama ca pentru ei insemn mai mult decat un zid de care strigoii nu vor putea trece. Insemnam siguranta vietilor lor si al familiei pe care o vor avea. In plus, Rhea , din cele 5 minute in care am stat langa ea, era o femeie speciala, altfel decat celelalte, iar ochii ei parca ma implorau sa accept . Bonus, puteam sa-l admir pe Eric de aproape si toate colegele mele ma vor uri toata viata lor.
-Desigur ca accept, am spus zambind.
-Janine Hathaway este chemata sa inceapa ceremonia promisiunii, Janine Hathaway ! spuse o voce in microfon. Abia atunci mi-am dat seama ca Rhea ma tinea de mana.