Päivä 1

2.4K 97 9
                                    

Vilkaisin vielä kerran peilistä ennenkuin lähin autolle ja kouluun.

"Eric Mitä äijä?!" Kaveri porukka odotti koulun pihalla. "Muute Ooks nähny jo sen uuden typyn?" Yksi kavereistani sanoi katsoen minua heilutellen kulmakarvojansa. "Jos oisin sinkku nii.." hän sanoi vielä näyttäen eräitä liikkeitä. Naurahdin vain. "En oo." Sanoin miettien oliko hän hottis.

Kun kello soi menimme luokkaan. "Hyvää huomenta oppilaat." Opettaja sanoi luokan edessä. "Tänään meille on tullut uusi oppilas. Emily Gilmore." Kaunis ruskeatukkainen tyttö astui luokan sisään. Huomasin kuinka kaikki pojat katsoivat häntä. "Moi." Emily moikkasi ja istuutui eturiviin.

Tunnin jälkeen menimme aulaan. Näin kuinka tämä kuuma typy meni lokerollensa, joka oli aivan oman lokeroni vieressä. "Eric!" Säpsähdin. "Lyödään satasest vetoo, et sä saat kymmenes päiväs vietyy ton tytön neitsyyden." Pojat katsoivat minua ja otin haasteen vastaan epäröimättä. Kävelin tytön luokse. "Moi." Nojauduin tytön viereen. Hän käänsi katseensa minuun, hän on erittäin kaunis ja hyvännäköinen. Tyttö hymyili minulle. "Eli oot Emily?" Katsoin hänen sinisilmiin jotka loistivat samalla kun hän hymyili. Tyttö nyökkäsi ujosti. Otin  paperilapun taskustani ja kirjoitin numeroni. "Oon Eric." Annoin lapun tytölle. "Tos on mun numero, jos haluut jutella." Vinkkasin tytölle silmää ja huomasin kuinka hänen poskensa punoittivat. Lähdin ylpeänä kävelemään kohti kavereitani. "Sehä on jo heti iha ihastunu suhu." He nauroivat.

Koulun jälkeen päätin antaa kyydin Emilylle, jotta saisin viedä hänet kotiini. "No Emily." Katsoin häntä ajaessani. "Mitäs pidät täst koulust?" Hän käänsi katseensa minuun. "Ihan kiva." Kuulin kauniin hennon äänen. Hymyilin vain hänelle ja hän vastasi hymyllä. Ajoin Emilyn ajo-ohjeiden mukaan hänen talollensa. "Haluuks tulla käymään?" Kysyin katsoen Emilyn sinisilmiä. Hän pudisti päätään. "En Mä voi." Hän sanoi katsoen jalkojansa. Naurahdin vain. "Tiukat säännöt?" Hän katsoi minuun ja nyökkäsi ujosti.

Ajoin hänen pihaansa. Emily vilkutti vielä ennenkuin meni talonsa ovesta sisään. Voikun oisin edes saanut pusun. Hetken katsottua tuota valkoista ulko-ovea lähdin ajamaan kotiin päin.

Olin juuri tullut suihkusta, kunnes puhelimeni tärisi. Nostin sen ja avasin.

Tuntematon: moi🙂

Minä: moi..?

Tuntematon: Hups sori, tääl on Emily.

Minä: Aa Emily

Lisäsin hänet numerooni.

Minä: no mitäs sä?

Emily: en oikee mitää, halusin vaa tulla sanoo öitä❤️

Minä: okei. Öitä😘❤️

"Hän on kyllä ihan rakastunut minuun." Makasin sängylläni ja mietin häntä vierelläni. Olin ehkä hieman ihastunut itsekin, koska hän on niin hyvännäköinen. No taidan itsekin mennä nukkumaan.

10 Days Where stories live. Discover now