Päivä 2

1.6K 74 6
                                    

Heräsin aamulla hymy huulilla. Tiesin että tänään saisin hänet sänkyyn. Nousin ylös ja puin päälleni. Otin kännykkäni yöpöydältäni ja tekstasin hänelle.

Minä: huomenta

Emily: huomenta😊

Minä: Saanks antaa kyydin kouluu?

Emily: juu😊❤️

Kävelin autolleni. Lähdin ajamaan kohti Emilyn kotia.

Kun saavuin Emilyn talon eteen tööttäsin merkiksi, pian hän jo juoksi kauniina auton luokse. "Moi." Sanoin kun hän astui auton sisään. "Moi." Hän sanoi laittaessaan turvavyötä. Lähdin ajamaan samantien.

Saavuimme koulun pihaan. "Haluuks tulla meijänkaa?" Kysyin häneltä. "En tiiä." Hän sanoi ujosti. Hymyilin hänelle ja hän hymyili takaisin. "No voit olla vaa munkikaa jos haluut?" Hän katsoi hetken minua, kunnes vähän ajan päästä nyökkäsi. Astuimme autosta ulos. Kävelimme vierekkäin kavereitteni ohi, he vain tuijottivat ja vihelsivät. "Sulla on kivoja...kavereita." Emily sanoi ja naurahti hieman. Minusta hän kuulostaa söpöltä, kun hän naurahtaa. "Juu Mä tiiän." Yritän kuulostaa hauskalta. Hän naurahtaa. "Onks sul tyttöystävää?" Emily kysyi. "Ei sillä et Mä.." keskeytin hänet. "Ei mua haittaa, saat kysyy mitä haluut. Ja ei Mul oo." Sanoin ja hän katsoi minuun hymyillen. "No Mitä tykkäät tehä vapaa-ajallas?" Kysyin uteliaasti. "Piirrellä ja laulaa." Hän sanoi hieman ujosti. Katsoin häneen pitkään. "Kiva." Sanoin ehkä noin kahden minuutin päästä. Hän hymyilee nopeasti.

Kellot soi, joten lähdemme luokkaan. Näen kuinka hän istuu eteen ja minä melkein rivin taakse. Meillä on äikkää.

Viimeinen tuntimme on viimein ohi! Kävelen Emilyn kanssa autolleni. "Heitän sut kotiin, jos haluut?" Hän nyökkäsi.

Astuimme autoon ja lähdin ajamaan kohti hänen taloaan.

Pysäytin autoni hänen talonsa eteen. "Moikka." Hän sanoi ja nousi ylös autosta. Vilkutin hänelle vielä ja käänsin auton ympäri.

Kotona söin ja vietin loppuillan katsoessani netflixiä tietokoneeltani.

10 Days Where stories live. Discover now