Päivä 9 osa 2 (viimeinen)

1.5K 86 11
                                    

Istuin luokassa Emilyn viereen. "No mistä puhuitte?" Emily käänsi katseensa minuun. "Ei oikee mistää. Moikkasin niitä vaa." Emily nyökkäsi.

Tunnin jälkeen, välitunnilla olimme kahdestaan nurkassa suutelemassa. "Mä haluun olla sunkaa mahdollisimman pitkään." Emily sanoi tuijottaen silmiini. "Samoin." Hymyilin ja suutelin häntä. Jatkoimme suutelua pitkään. Kunnes kellot soi. Kävelimme sisälle.

"Mulla on uskontoo." Kuulin Emilyn sanovan. "Mullaki." Koska meillä on eri uskonnot, meillä oli myös eri tunnit. "No nähään kaapeilla tuntien jälkeen." Sanoin ja suutelin muutaman kerran Emilyä. Kävelin omaan luokkaan. Tunti oli sika tylsä, koska Emily ei ollut siellä. Tuntui että menisi ikuisuus, kunnes lopulta kellot soi ja lähdin kävelemään kaapeilleni. En nähnyt Emilyä, mutta näin kaverini. "Sun muijas käveli muute aika vihasesti ulos!" Yksi kavereistani huusi. Kävelin nopeaa vauhtia hänen luokseen. "Mitä. Sä. Sille. Sanoit." Yritin sanoa mahdollisimman rauhallisesti. "En mitää." Hän nauroi. "Muuta ku totuuden." He kaikki nauroivat. "Ei! Emily!" Lähdin juoksemaan kohti ulko-ovia. "Emily!" Huusin ja juoksin ympäriinsä. Näin hänet vihdoin jossain nurkassa itkemässä. "Emily!" Huusin ja juoksin häntä kohti. Kun hän huomasi minut hän lähti kävelemään nopeasti pois. "Emily, odota!" Hän ei kääntänyt päätänsä. "Mä...Mä rakastan sua!" Huusin ja Emily käänsi vihdoin päänsä. Hän katsoi minua hetken. "No nyt on liian myöhästä." Kuulin hänen itkuisen äänensä. "Koska... koska Mä vihaan sua!" Hän painotti sanaa vihaan. "Emily kiltti.. Mä..." änkytin. "Älä! Mä en haluu nähä sua enää koskaan! Joten kato nyt mua. Kato viimeisen kerran, koska sä et tuu näkemään mua enää koskaan!" Hän lähti kävelemään pois. "Emily!" Hän ei kääntynyt. Pistin pääni käsiini ja kun katsoin hän ei ollut enää siinä. Silloin purskahdin itkuun. "Emily." Kuiskasin ja käperryin itseeni itkien. "Mä rakastan sua." Kuiskasin vielä ennenkuin suljin silmäni.

Moi, kiitos kun luit. Tää loppuu nyt tähän! Muistakaa äänestää! Kiitos viel kerran!

10 Days Where stories live. Discover now