Päivä 7

1.2K 69 4
                                    

Pysäytin auton taloni eteen. "Ootko sä ihan varma että Mä saan tulla teille?" Emily kysyi. "Ei mun tarttee kysyy." Katson häneen ja hymyilen. Hän hymyilee minulle takaisin.

Astumme ovesta sisään. "Tulin... Emilynkaa!" Huusin äidille. "Okei!" Hän huutaa olohuoneesta. "Mennää." Sanon Emilylle ja lähden kävelemään portaita ylös. Avaan huoneeni oven ja lysähdän sängylleni. "No Mitä haluut tehä?" Kysyin Emilyltä. Hän kohautti olkapäitään. Nousin istumaan sängylleni ja otin Emilyn lantiosta kiinni. Painoin hänet syliini. Aloin suutelemaan hänen kaulaansa. "Katotaan elokuvaa?" Emily vinkaisee nopeasti ja nousee ylös. Hieron niskaani. "Okei." Sanon hieman pettyneesti. Emily alkoi valitsemaan elokuvaa.

Aloimme katsomaan jotain elokuvaa ja makasimme sylikkäin sängylläni.

Elokuvan jälkeen Emily halusi kierrellä taloa. "No tässä on olohuone." Sanoin osoittaen olohuonetta. "Okei, Oisko teil jotain syötävää?" Emily kysyi. Nyökkäsin ja ohjasin hänet keittiöön. Avasin jääkaapin ja otin makarooni laatikon esiin. Avasin kaapin missä oli lautasia ja otin haarukan. "Ota niin paljo ku haluut." Sanoin katsoen Emilyyn. Hän nyökkäsi.

Kun Emily oli syönyt menimme takaisin huoneeseeni. "No Mitä haluut tehä?" Kysyin Emilyltä. Hän katsoi minuun pitkään ja alkoi tulla lähemmäksi. Hän kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni. Emily alkoi suutelemaan minua. Hän otti paitansa pois ja minä otin omani. Otin Emilyn housut pois. Olin avaamassa hänen rintaliivejänsä. "Ei!" Hän vinkaisi. "En Mä sittenkään haluu..." Emily katsoi muualle. "Ei se mitään. En aijo pakottaa sua mihinkään." Sanoin hiljaa ja kävelin Emilyn luokse. Halasin häntä ja puimme päälle. Halailimme loppu illan ja menimme myöhään nukkumaan.

10 Days Where stories live. Discover now