Päivä 9 osa 1

1.2K 63 1
                                    

Heräsin tunnin ennen herätystäni. Nousin ylös sängystäni ja lähdin hortoillen vaatekaapilleni. Nappasin vain jotain ja puin päälle. Astuessani ovesta ulos haistoin hyvän tuoksun. "Lettuja?" Lähden seuraamaan hajua kohti alakertaa. "Huomenta!" Äiti huutaa tehdessään lettuja. "Haluatko?" Hän kysyy ja Nyökkään. Istun alas. Äiti laittaa minulle lautasen ja laittaa hetken päästä minulle pari lettua.

Kun olin syönyt lähdin autolleni. Ajoin kohti Emilyn kotia.

Olen pysähtynyt Emilyn talon eteen. "Moi!" Hän syöksyy autoon ja suutelee minua. Moikkaan hänelle.

Kun olemme parkissa koulun pihalla suutelemme ja nousemme ylös autosta. Kävelemme koulun sisään. Näen kaveriporukkani. "Mee sä jo luokkaan niin Tuun ihan koht perässä." Sanon Emilylle ja hän nyökkää. Kun hän on astunut luokkaan menen kaveriporukkani luokse. "Moi." Sanoin kävellen heidän luokseen. "Ooks jo saanu sen neitsyyden jo?" Yksi kavereistani alkoi puhumaan. "No siitä mun pitiki tulla puhumaan." He katsoivat minua kummasti. "Mä perun sen." Heidän ilmeensä muuttuvat hetkeksi. "Mä maksan jos haluutte?" Kysyin avatessani lompakkoni. "Ei tarttee! Se oli vaa tyhmää vedonlyöntii." Nyökkäsin ja menin luokkaan. Sepä oli helppoa...

10 Days Where stories live. Discover now