Päivä 8

1.2K 61 1
                                    

Heräsimme siihen kun äitini tuli koputtamaan oveen. "Kop Kop, alhaalla on leipää valmiina. Menen töihin!" Hän huutaa oven takana. "Huomenta." Sanon kainalossani olevalle Emilylle. Hän hymyilee minulle. Nousen vähän ajan päästä istumaan. "Mennään syömään?" Kysyin Emilyltä. Hän nyökkää. Menemme alakertaan ja nappaamme pari leipää lautaselta. Kävelimme olohuoneeseen. "Nukuiks hyvin?" Kysäisen nopeasti Emilyltä, joka nyökkää. Halaan Emilyä. "Pitääks sun mennä kotiin?" Kysyn halatessani häntä. "Joo, uskon et täytyy." Emily katsoo minua silmiin ja suutelee minua.

Kun olin vienyt Emilyn kotiin aloin miettiä pitäisikö minun perua tämä haaste. En halua Emilyltä enää mitään sellaista. Välitän hänestä paljon..ehkä jopa.... en tiedä, mutta yhden asian tiedän. Minun pitää perua tämä haaste.


Oli taas taas maanantai. Heräsin aamulla aikaisin. Pesin hampaani ja harjasin hiukseni.

Odotin Emilyn talon edessä ainakin vartin ennenkuin hän tuli ulos ovesta. "Moi." Hän astui auton sisään ja suuteli minua huulille. Lähdin ajamaan kohti koulua.

Pysäytin auton koulun eteen. "Mulla oli tosi kivaa viikonloppuna." Emily katsoo minua ja alkaa tulla lähemmäs. Hän painaa huulensa minun huuliani vasten. "Emily... Mä..." Kellot soi ennenkuin ehdin sanoa... mitä minulla oli asiaa. Nousimme ylös autosta. "Mitä?" Emily sanoo auton toiselta puolelta minua. Yritin keksiä jotain. "Että...NÄYTÄT!" Sanoin nopeasti. "Näytät todella kauniilta tänään." Katson häntä ja hän hymyilee minulle. Hän lähtee kävelemään. Huokaan ja lähden hänen perässään.

Kun koulu oli ohi lähdin viemään Emilyä kotiin. "Nähdään Huomenna!" Emily sanoo ja suutelee minua. Moikkaan hänelle hyvästiksi.

Astun kotiini. Kävelen keittiöön ja otan lasin vettä. "Huomenna perun meidän haasteen ja maksan 200€ heille..." Mumisen itsekseni.

10 Days Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt