Päivä 5 puolivälissä?

1.4K 69 8
                                    

"Tiiäks mitä?" Kävelin lähemmäs. "No?" Kävelin ihan emilyn eteen. Laitoin käteni hänen vartalolleen ja vedin hänet kiinni itseeni. Pistin joka sekunti päätäni lähemmäs hänen, kunnes huuleni osuivat hänen huuliinsa. Painoin huuleni hänen huuliinsa ja suutelin häntä. Hän kietoi kätensä kaulani ympärille ja nostin hänet seinää vasten. Aloimme suutelemaan rajusti.


Laskin hänet sängylleni ja menin hänen päälleen. Suutelin häntä. Suutelin niin intohimoisesti. Hän työntää minut hetkeksi pois ja ottaa paitansa pois. Hän heittää sen lattialle. Emily tulee lähemmäs ja nostaa paitaani ylös. Autan häntä ja otan paidan itse, sekä heitän sen lattialle. Emily tulee päälleni ja alkaa suutelemaan minua. Olin juuri ottamassa hänen housuja pois, kunnes äitini astui ovesta sisään ja huudahti ja lähti samantien pois. Emily lähti pois päältäni ja nousin istumaan. "Tota..." hieroin niskaani. "Juu..." Emily sanoi.
"Heitänkö sut kotiin?" Sanoin hiljaa. Emily nyökkäsi.

Pysäytin auton Emilyn talon eteen. "Emily?" Emily käänsi katseensa minuun. "Haluisiksä olla mun tyttöystävä?" Kysyin ja Emilyn kasvoille syntyi iso hymy. Hän suuteli minua nopeasti ja nousi autosta. Moikkasin vielä. Istuin siinä vielä ja mietin. Olin melkein jo saanut hänen neitsyyden. Mutta en ollut enää niin varma halusinko sitä. Halusinko viedä hänen neitsyyden. Minulla on suuria tunteita Emilyä kohtaan... en vain tiedä. Hakkasin päätäni rattiin. Pelkään menettäväni hänet.

Ajan kotiin.

Astun ovesta sisään. "Tulin!" Huusin äidilleni. Hetken päästä hän vastaa. "Pöydällä on ruokaa!" Kävelin keittiöön. Hain lautasen kaapista ja otin hieman makaroonilaatikkoa. Syödessäni syyllisyyden tunteen tulvivat päässäni. Vedin käteni vaaleiden ruskeiden hiuksien läpi. Olen hermostunut. En halua hänen ikinä tietävän tästä. Tästä, että hän on minulle sadan euron haaste.

10 Days Where stories live. Discover now