İyi Okumalar.
Bugün gene Muratlarda PS'de akıyoruz. Bu arada ben Mert yaşım 19 boyum 1.78 kilom 63 arada sırada günlüğe böyle şeyler yazmak eğlenceli oluyor. Bu aralar sokaklar hep durgun, neden böyle bilmiyorum. Murat ve Berkeyle birlikte neredeyse her zaman birlikte ve dışarıda olduğumuz için merkezde ne olup bittiğini biliyorum. Birgün Murat ve Berkeyle internet kafeden çıkıp evlere dağıldıktan sonra evde televizyonu açıp ne var ne yok diye bakınırken karşıma bir haber çıktı. Haberde ise "Yeni Bir Virüs Yayılıyor. Halk Tabiriyle ZOMBİ VİRÜSÜ." Haberi görünce "Hassiktir Ordan." Deyip troll bir haber olduğunu düşünmüştüm. Haberden sonra hemen Berkeyi aradım. "Lan kanka haberleri gördünmü amına koyayım?" diyerek hemen söze girdim. Berke ise bana hiç televizyona bakmamış gibi cevap verdi. Asosyaldirde kendisi "Ne haberi lan söyle bileyim." dedi ve bende anlatmaya başladım. Anlatmam bittikten sonra benim haberi ilk gördüğümde verdiğim tepkiyi vermişti. Biz gene bir şey olmaz diyerek hayatımıza devam ettik ve tabiki de bunları Muratada anlattık. Olaydan 2 gün sonra okuldaydık ben tuvalete gitmek için izin almıştım. Tuvalette şarıl şarıl işerken bir anda okulun yangıl zili çaldı. Ben tatbikatdır diye aldırış etmedim. Merdivenlerden koşma sesi gelmeye başladı. Neredeyse bütün okul dışarıya çıkıyordu aralardan bir ses "Herkes kaçsın, geliyor.!" diye bağırdı. O sıra benide göt korkusu aldı tabiki de hemen işimi bitirip dışarıya çıktım. İlk yapığım iş Berkeyle Muratı bulmak oldu. "Noluyo beyler olay nedir?" diye sorduğumda Berke hemen cevap verdi. "Zombi olayı gerçekmiş amına koyayım." dedi nasıl olur nerden biliyorsunuz falan derken Murat "kızlar tuvaletinden garip sesler geliyormuş. Bir öğrenci içeri girdiğinde ise kız ona saldırmaya başlamış gerisi zaten normal zombi filmi gibi." dedi. Hemen anlaşıp ailerimize bir şey olmuşmu diye bakmak için evlere dağıldık. Ben tek çocuğum anne ve babamla yaşıyorum. Berke de tek çocuk ama Babasıyla yaşıyor. Murat ise 3 kardeş fakat ailenin en küçüğü abisi ve ablası yurtdışında çalışıyor. Eve gittiğimde her yer düzgündü fakat anne ve babam yoktu. Bir not vardı notta ise "sadece uzaklaş burdan oğlum seni çok seviyoruz. -Baban" bu notu görünce ağlayasım gelmişti. Sehpanın üzerine baktığımda arabanın anahtarları duruyordu babam anahtarları bana bırakmıştı. 1 saat sonra Berke ve Muratla buluşmaya gittiğimde hepsi darmadağınık haldeydiler. Onlara sizde durumlar nasıl dediğimde cevap gelmemişti demekki onların aileleride yoktu. Böyle birşeye hiç hazırlıklı değildik. Ben hepimizin evlerini tek tek gezip işimize yarıyacak eşyaları alalım babam gitmeden önce arabayı bırakmış. Dedim. Onlarda onayladılar evleri gezdikten sonra bize neredeyse 5 ay yetecek mahsul vardı. Durumumuz fazla iyiydi. Sadece kalacak bir yer lazımdı. Bir günlük olsada bizim evde kalmıştık. Gece bir sesle irkildim. Berke beyler silahları alın dedi. Berkenin babası polis benim babamda ava gittiği için silahlarımız vardı ama şarjörleri azdı. Noluyor falan derken sokağın zombilerle dolu olduğunu gördüm. Bütün ışıkları kapattık. Her yeri güzelce kilitledik ve uyuduk. Boş yere uykumdan olmuştum. Sabah uyandığımda daha az zombi vardı. Ne olur ne olmaz diye Berke ben arabaya lazım olur diye benzin istasyonuna gidiyorum dedi ve evden çıktı. Biz evde bekliyorduk hala daha bizim ev 2 katlı 6 odası vardı aslında burada kalabilirdik bir aksilik çıkmadığı sürece.
|Berkenin Ağzından|
Arabayı alıp yola koyulmuştum. Etraf zombi doluydu ama ben onlardan her halükarda daha hızlıydım. Benzin istasyonuna geldiğimde bomboş olduğunu gördüm. Bu benim işime yarayacaktı. Arabanın bagajına sığdırabildiğim kadar bidon koyarken arkamdan bir zombi yaklaştığını farkettim. O sırada arabanın yan gözünde av bıçağı olduğunu gördüm. Hemen elime aldım. Zombinin ilk hamlesinden kurtularak. Bıçağı kalbine sapladım. Yere düştü ölmüştü galiba bidonları doldurmaya devam ederken zombi tekrar ayağa kalktı. Bu sefer koşarak istasyonun içine girdim içerde yangın tüpü vardı hemen elime aldığım gibi zombinin kafasını patlattım. O kadar heyecanlanmıştımki öleceğini falan düşündüm. İşimi bitirdikten sonra eve yola koyuldum. Karşıma neredeyse 50 kişilik bir zombi ordusu çıkmıştı ve yolu kapatmıştı..
||BEĞENDİYSENİZ VOTE ATIN
İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA İDARE EDİN.||
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ SALGINI TÜRKİYE
Mystery / ThrillerMert Berke Ve Murat Zombili Ve Korkunç Bir Dunyada Tek Başlarına Kimsesiz Neler Yapabilirler?