/BERKENİN AĞZINDAN\
Aksiyonu fazla sevdiğimden arabada iyi olduğundan dolayı olacakki bu çılgınlığı yapacaktım. Arabaya bindim ve zombilere doğru hızlıca sürdüm zombiler ile aramda 10 metre kaldığında ibre 150'yi gösteriyordu. Son hızla 50 kişilik zombi sürüsünden neredeyse 30 35 zombiyi uçurmuştum. Daha da aldırmadan eve doğru yola koyuldum
/MERTİN AĞZINDAN\
Berke gideli 2 saat olmuştu. Zombi istasyonu en fazla 35 kilometre uzaklıkta gidip gelmesi en fazla bir buçuk saatini alırdı diye düşünürken kapı çaldı. Berke gelmişti. İçeri dalarak "Beyler arabanın anasını sikmiş olabilirim Mert sen bi bak istersen." dedi. "Ulan amına koduğumun dışarsı zombi kaynıyor sen bana bi arabaya bak diyorsun." Dedim. Güldü. Salona geçtik. Murat "Başına bişeyler geldimi bari nefes nefesesin." Dedi. "Yok be olum alt tarafı 50 60 kişilik bi zombi sürüsünün üzerine hunharca araba sürdüm." Dedi ve ekledi "Arabanın egzozundan burayı bulabilirler gitmemiz lazım hem benzinimizde var en az 700 800 kilometre yol gidebiliriz." Dedi. O zaman bavulları da alın arabanın bagajına koyun yemekler ve silahlar lazım olacak he bide şişme yer yatağıda alın belki gittiğimiz yerde yatak olmaz dedim ve hazırlandık. Evden çıktikki karşımızdaki manzara bizde büyük bir adrenaline sebep oldu. Berkenin üzerlerine sürdüğü zombiler neredeyse ordu haline gelmişti en az 250 zombi vardı. Murat "Olum çingenemi lan bunlar dövmüşsün abilerini alıp gelmişler sanki amına koyayım!" Dedi ve aceleyle arabayla uzaklaştık.
***3 SAAT SONRA***
Neredeyse 3 saattir yollardayız. En son gördüğümüz tabelaya bakılırsa Ankara'ya gelmiştik. Merkeze indiğimizde pek zombi yoktu. Ama her yer bomboştu hiç biyerde kuş, kedi, köpek yoktu sokaklardan çıt çıkmıyordu. Yolda devam ederken Altın Ev Villası diye güzelmi güzel bir ev vardı. Etrafı demir çitlerle kaplı neredeyse 25 metre büyüklüğünde bir bahçesi ve 2 katı vardı. Murata ve Arsala beyler burda kalabiliriz artık dedim. Onlarda onayladılar. İçeri girmek kolay olmuştu derken villanın içinde bir giriş daha vardı. Arabayı ordan geçirmek imkansızdı neredeyse hiç bir araba burdan kapı açılmadığı sürece giremezdi.
Araba kapısının sağında ve solunda iki tane normal kapı vardı ama oralar içinde kumanda gibi bir şey gerekiyordu herhalde. Arabadan inip en dıştaki kapıyı'da kapattıktan sonra etrafı incelemeye koyulduk. Ben sağdaki kapıya bakacaktım Murat soldaki kapıya Arsal'da araba
Kapısının sistemini çözmeye çalışacaktı. İlerleyince kapının açık olduğunu gördüm. Evde birilerinin olduğunu sanıyordum. Sessizce bizimkilerin yanına gidip beyler kapı açık karşımıza her şey çıkabilir. Silahları ve bıçakları alın. Dedim.
İçeri girdiğimizde bahçe çok güzeldi. Evin camları zincirle kapatılmıştı. Murat "Beyler sol camdan biri bizi izliyor sakın bakmayın oraya onun burada olduğunu anlamamış gibi yapın." Dedi sessizce. İçeri girdik her an her şey olabilir düşüncesiyle tetikdeydik. Üst kata çıkarken adam bir anda Berkenin Üstüne atladı. Yumrukları Berke'ye doğru savurmaya başladı. Murat tek hamlede adamın kafasına silahla vurduktan sonra adamı bayılttı. Adamı bi sandalyeye bağladık ve diğer odaları aramaya koyulduk. Bir tane odanın kapısına yaklaştığımda içerden ağlama sesleri geldiğini duydum. Hemen Murat ve Berkeye işaret ederek hazır olmalarını söyledim. Berke bir anda kapıyı açtı ve içerdekileri görünce bakakaldı. İçerde bir kadın 2 kız çocuk 1de bebek vardı fakat bebeğin karnı deşilmiş her yeri kanlar içindeydi. Kadına "Sessiz olun biz iyilerdeniz." Dedim. Kadın "Bizi öldürün o adam bir zombi, bizi ısırdı zombiye dönüşmek istemiyorum. Lütfen. Bizi öldürün.." dedi ve ağlamaya başladı. Bizde "Bunu yapmamız biraz zor size zarar vermek istemiyoruz. Bu evin dış kapıları nereden kontrol ediliyor?" Diye sordum. Kadın "Salonda halının altında bi giriş var ordan gidin. Şifresi 3***1071 eğer şifreyi yazdığıniz yer hasar alırsa çok alçak bir sesle imamhatiplerkapatılsın derseniz kontrol odasına girebilirsiniz. Kadın bir an duraksadı ve "Şimdi bizi öldürmeye ne dersiniz dedi." Bizde ondan önce "Bahçeye girdiğimizde camdan bi adam bizi izliyordu o kim peki dedik?" Kadın "Sizi izleyen bendim. Şimdi bizi öldürün lütfen." Dedi ve göz yaşlarını serbest bıraktı. Sessiz ve acısız olsun diye kalplerinden hemen bıçakladık. Odaya gittiğimizdede zombiyi öldürdük. Şimdide Berke arabayı içeri almak için dışarı çıktı biz kontrol odasına gittik Muratla. Şifreyi yazdık ve çok güzel bir oda karşımıza çıktı. Hemen kapıyı açtık. Berke arabayı içeri aldı. Ondan sonrada dış kapılardaki bütün kapıları kilitledik ve uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ SALGINI TÜRKİYE
Mystery / ThrillerMert Berke Ve Murat Zombili Ve Korkunç Bir Dunyada Tek Başlarına Kimsesiz Neler Yapabilirler?