Kapıya vurma sesleri, hırlama sesleri geliyordu odadan, ama bunların hiç biri Mert, Berke ve Muratı uyandırmaya yetmemişti. Bir zaman sonra içerideki şey kapıyı kırdı ve çıkardığı ses Berke'nin uyanmasına neden oldu. Berke, Mert ve Muratı uyandırarak "Bişey kırıldı içeride beyler üst kattan galiba." Dedi. Ve üst katı kontrol etmeye gittiler. Öldürdükleri insanlar zombi olmuştu beyinlerinden öldürmedikleri için neredeyse üst kattaki her şey kırılmıştı. Odaya girdiklerinde zombi olan kadın Mert'in üzerine atladı. Tam Merti ısıracakken Murat tekmesiyle zombiyi ileriye savurdu. Mert affallamıştı ne olup bittiğini anlayamamıştı zombi Mertin üzerine gelmeye devam ediyordu. Mert hemen cebinden bıçağını çıkartıp zombinin beynine sapladı. O sırada yandan zombi kadının zombi çocukları geliyordu. Biri sağdan biri soldan diğeri bebek olduğu için olduğu yerde hareket ediyordu sadece Berke bıçağını fırlattığı gibi bıçak kızın beynine saplandı ve kız headshot yemiş gibi yere uçarak düştü. Murat bu kadar becerikli olamadığı için zombiye yaklaştı ve bıçakla kafasını kopardı. Böylelikle rahat bir nefes almışlardı ve evinde anasını sikmişlerdi. Leşleri arka bahçeye koyup evi temizlemeye başladılar. Temizledikten sonra evi biraz daha inceleyip garaj kısmında ne var ne yok diye bakmaya gittiler. Garajda 1 taşınabilir kale ve top vardı. Ön bahçehe kaleyi alıp top oynamaya başladılar yorulduktan sonra ise arabanın bagajından su alıp içtiler. Eve girip terasa çıktılar balkondan seyrederken karşılarındaki manzaraya bakıp kaldılar en az 500 metre uzağı görebiliyorlardı ve karşılarında en az 500 kişiden daha fazla oluşan bir zombi sürüsü vardı. Gelmeleri en fazla 5 saati bulurdu. Berke "Bir şeyler yapmamız gerek sizce kokumuzu alıp gelebilirlermi?" Dedi. Mert "Çok zor ama önlemi almak gerekiyor şimdi iş yapmamız lazım." Dedi ve ekledi "Murat sen kontrol odasına git heryeri iyice kapat ve tekrar kontrol et. Berke senle ben camların içinden ışık gözükmesin diye tahtayla kapatıcaz ama teras kapısını kapamayalım oraya 2 kat perde koyarız." Dedi. Murat kontrol odasına gitti. Mert ve Berke'de garajdan tahta alıp işe başladılar. 15 dakika sonra Murat geldi. Tahtalamaya 3 kişi devam ettiler. En sonunda çatı katına çıktılar tam 3 tane jenaratör vardı. Bu işlerine çok yarayacaktı. Elektrik her an gidebilirdi ve 3 jenaratör onları en az 1 yıl elektrikden mahrum bırakmazdı. Çatı katına 4 tane yer açtılar. Her kenarına bir tane. Gözlem yeri gibi nerden bişey gelse görebilirlerdi artık. Oraya ışıkta eklemediler. Mert dürbün bulma umuduyla garaja gitti. Ama sadece 3 tane bulabilmişti. Arabaya gittiğinde 1 tane daha dürbün bulabilmişti. Bütün dürbünleri sabitledikten sonra televizyonu açmayı denediler. Tabiki açılmadı ama uydu vardı. Ve kontrol odasındanda büyük şeyler yapabilirlerdi. Akıllarına Kanalları hackleyip bir duyuru yapmak geldi. Ama artık çok ciddi düşünmeye başlamışlardı. Oldukları mekanı en az 1 kilometre daha büyültüp tüm Türkiye için güvenli bir merkez yapmak istiyorlardı. Yapmaları en az 2 3 yıllarını alacaktı böyle büyük bir yeri. Ama şanslıydılar evin 150 metre ilerisinde motel gibi bir yer vardı yapacakları yere gelen insanlar orada kalabilirdi. Ama bu ciddi anlamda felaket zor olacaktı. Şimdilik sadece Kanalları Hackleyip yayın yapacaklardı. Mert kanalları hackledi şuan tüm Türkiyedeki açık olan radyo, televizyon gibi aletlerin hepsinde bu sesler yankılanacaktı birazdan. Murat konuşmaya başladı. "Ankarada insanlar için bir yer yapıyoruz. Konaklama için 250 kişilik yer var. Ve etrafını çitlerle kapatıyoruz. İnsanlar için yeni bir yaşam yeri yapmaya çalışıyoruz. 5 kişiden fazla kişi gelemez. Şuan Yapım aşamasında. Yardım için gelebilirsiniz. YER: ANKARA ALTIN EV VİLLASI DRUMBLAX MOTELIN 150 METRE SAĞI." Dedi ve kapattı. Tam 24 saat boyunca televizyonda bunlar yankılanacaktı. Şimdi rahatlamışlardı fakat insanlara nasıl güveneceklerdi?. Mert "Beyler zombiler geldiler ışıkları kapayın." Saat gece 11 olmuştu zombiler evin etrafından gidiyordu. Neyseki farkedilmemişlerdi. Ertesi gün hemen işe başladılar. 1 günde motele kadar çit çekebilmişlerdi. Şimdilik kimse gelmemişti.
***ARADAN 2 YIL SONRA***
Mert, Berke ve Murat küçük insanlardı fakat şimdi koskocaman bir yer yapmışlardı. En az 3 kilometre bir yaşam yeri yapmışlardı ve adınıda MERKAT YENİ ÇAĞ Koymuşlardı. Ve şuan onların yerine gelen insanlar 300ü aşkındı. İnsanlardan 200 tane erkek 125 civarı kadın vardı. Erkekler Silah arıyor ve getiriyor eğitim alıyor. Kadınlar yemek yapıyordu. 50 taneden fazlada çocuk vardı. Onlar için koskocaman bir oyun yeri yapılmış. Herkes için çok iyi bir yenilik olmuştu. Murat Mert Ve Berke halen daha Altın Ev dedikleri villada konaklıyordu. Hiç bir insanın oraya giriş izni yoktu.
Murat Mert ve Berkeye "Beyler Aslında buraya bir rütbe sistemi getirmemiz lazım neredeyse 400 kişlik bir yer yaptık insanların rütbesi olması lazım bence." Dedi Arsalda onayladı. Düşündüler ve rütbe sistemi olarak şöyle bir şeye karar verdiler.*RÜTBE SİSTEMİ*
Çaylak=Temizlikçi, Aşçının yanında çırak, Silahları Taşıyan, Gelenlere oda gösteren,Hemşire
Usta= Temizlikçi, Aşçı, Silahları taşıyan.,Doktor
Üstad=Güvenlik, Asker, Gelenleri Kontrol Eden,Doktor,Hekim,Uzman
Mareşal= Bütün yetkilere sahip olan Rütbeleri yöneten birimler.
Not:Berke, Mert ve Murat istediği kişiyi istediği rütbeye atayabilir.Artık herkesin bir işi olmuştu 18 yaş altı kişiler rütbe sisteminde yer almıyordu. En az 150 Üstad
100 Usta 100 Çaylak vardı.Artık MERKAT daha sağlıkli bir yer haline gelmişti.
Her gün insanlar geliyor her gün farklı mevzular yaşanılıyordu. MERKATda Birisine Tecavüz etmek
Silah çalmak, Girilmesi yasak yerlere girmek, gece
1den sonra dışarıya çıkmak ağır cezalara sebep olabiliyordu.ARKADAŞLAR BAKIN
ŞİMDİ SİZ DİYECEKSİNİZKİ BUNLAR NERDEN ARAÇ GEREÇ BULUP BÖYLE BİR YER YAPMIŞLAR AQ BAKIN BU BENİM HİKAYEM ARKADAŞLAR İSTEDİĞİM GİBİ YAZIYORUM BEĞENMEZ İSENİZ OKUMAYA BİLİRSİNİZ. HİKAYENİN İLERLEYEN BÖLÜMLERİ İÇİN YORUM YAPABİLİRSİNİZ
HADİ EYW KALIN SAĞLICAKLA
HİKAYE EN AZ 100 OKUNMA 25 VOTE OLUNCA YENI BÖLÜM GELECEKTİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ SALGINI TÜRKİYE
Mystery / ThrillerMert Berke Ve Murat Zombili Ve Korkunç Bir Dunyada Tek Başlarına Kimsesiz Neler Yapabilirler?