Part 1

6.9K 133 2
                                    

"weh aisyah japgi rehat ko bak makan ap "salah satu pertanyaan dari bestie aku pantang nak bunyi loceng rehat aje mesti dya akan tanya aku.. Haishh 3 tahun aku hidup ngan dya tiga tahun tu lha dya tanya soalan yang sma bla loceng rehat nak bunyi sofea sofea.. "aku eh, ermm macam biasa la kot ko nak makan ap" ..."aku ingat aku nak makan macam biase lha nasi ayam sambai belacan " aku berfikir sejenak "umphh kalau macam tu smalah ...ko boleh tolang belikan kat aku tak aq ingat nak gi toilet dulu dgan qistina ".."meh duit satgi aku ikut hasniza gi beli ko nak ap ap lagy tak? " lalu aku menggeleng dan segera aku memberi wan kpada sofea... Khusyuk qistina sdg menulis aku pergi dan mencuit pinggangnya lalu terpelanting pen yg ad di tangannya dan memarahi aku hehehh... "weh qis jom arghh gi toilet jap sofea dya nak gi kantin "qis menjeling pada arahku lalu mengangguk...

***************

Kami jalan beiringan utk ke tandas sekolah.. Sedang asyik kmi berborak 'pungg'badan ku terus melayang ke atas koridor sekolah aku terus bangun dan ternamapak lelaki itu sedang mengutip kertas dan buku yg sudah bertaburan di situ... Lalu aq pergi dan menolongnya mengemas kembali.. "sorry sorry sorry tak sengaja sorry eh " lelaki itu memandang ke arahku dan mengangguk lalu lelaki itu berkata "bukan salah awak pon kita pon tak tahu benda nihhh nak jadikan " aku mengangguk lalu lelaki itu bangun dan terus berlalu menuju ke bilik guru...

SeNioRku SUAMIKUWhere stories live. Discover now