Part 9

1.8K 56 0
                                    

*pintu bilik tetamu dikuak najmi terlihat sekujur tubuh isterinya yg sedu sedan menagis 'salahkah aku ' hati kecil najmi bersuara smbil mengusap perutku " sayang knapa papa buat mama macam nihh papa dha tak sayng mama k, mama baru sja nak cerita kat papa yg sayag ad dalam perut mama, mama baru naktgk reaksi happy papa bla papa tahu semua nihh tapy ap yg mama harapkan berputar mnjadi keruh bila papa dha ml berkasar dgn mama papa tengking ma sayang ap yg mama dha buat, takpalha sayang nak buat macam mna mgkin papa bukan jodoh mama tapy syg knalha janji utk sntiasa dgn mama ya untuk mnjadi one of the najmi and aisyah junior ea syang " aku berasa amat letih lalu tertidur dalam keadaan yg menangis... Keesokkan paginya pala ku teraaa berat sangat jangan kta kpala sahaja badanku juga tramat lha raaa berat dan terasa sprti ad hembusan nafas dikepalaku aku pantas memusingkan tubuhku san mata aku tertacap pada tubuh najmi yg sdg tidur dalam keadaan sdg memelukku.. Najmi tetjaga apabila aku cuba utk keluar dry pelukannya tapy dya menghalang "sayang abang minta maaf, abang tak dak niat nak buat sayang macamtu tapi emosi abg nihh tiba ² ja rasa nak marah " aku menjeling ke arahnya "abg pikir emosi abg ja abg dha lpaka janji kita if kita ad masalah kita knalha bawak berbincang bukan main sergah aje kan, snang je abg pikir emosi abg abg tahu tak aisyah skit sngat bila abg buat aisyah macamntu dgn keadaan aisyah yg macmni sng je kan...." apabila aku cuba utk membebel lagy najmi terus memagut bibir aku lama " hah, puas abg minta maafkan yg nak berleter kat abg tuh dha knapa abg cuma minta maaf je  balas je lha nihh tak mulut tuhh popet poopet mengalahkan burung nuri plak " aku melihatnya lalu menjeling dn terus berpaling mebelakangi tubuhnya "hah, bagus dha lha buat suami macmntu orang bagi nasihat aje jeling haaa jeling lha lagy masuk neraka baru tahu" pelan pelan bibirku tersenyum jua dan berpaping menghadapnya kmbali " abang kalau boleh tanya, ap yg dha jady smpa abg nak marah dkt sayang" najmi mengeluh lalu menceritakan hal yg sebenar dan aku juga menceritakan ap yg berlaku kpada najmi..

SeNioRku SUAMIKUWhere stories live. Discover now