part 20

1.3K 40 4
                                    

Harini Najmi bawak aku pergi shopping yeayyy..."abg jom masuk kedai tuu ayang ingat nak cari barang kat situlha "aku nenunjukkan satu kedai yang penuh dengan barang bayi dan ibu mengandung mahupun ketika berpantang..Najmi mengganguk lalu kami menganturkan langkah untuk masuk ke dalam kdai tersebut...ternganga mulutku rambang mata yang tak terkata..memang barangnya cantik ² berkualiti dan harga yang sangat berpatutan"ayang nak bli ap ?"tanya najmi "bli calculator" jawabku ad ke patut tanya kita nak bli ap dha tentu ² lha nak beli barang baby omelku dalam hati .najmi menjelingku "ap jeling ² korek biji mta baru tau".."ayang lha orang tanya main ² plk "najmi menarik hidungku smpai terjelas kesan merah"sakitlha,nak bnuh ayang k ? " najmi meninggalkanku dengan buat mka selamba badak dia tu..'eeeeiiii geramnyaaa'aq hentakkan kakiku di situ najmi hanya ketawa tgok telatahku...seusai penat kamy shopping jam ditangan aku lihat dha menunjukkan pkl 3.30 "abang dha pkl 3.30  tak solat lagy nihh .. Surau ad lha kt sna jom kita pergi solat dulu.  Abg pergi solat dulu satgi ayg plk ayg tlg jga barng kita gilir² ok "najmi mengangguk lalu meninggalkan ku di medan selera yang berdekatan disitu.."aisyah?" terdengar panggilan dry seseorng "heyy leann,kau buat ap kt sini sorg k ? "tanyaku "haah lha sorang dha kau tak terima aku sorng lagi lha " aq terdiam "hehh lawak jaaa aq teman mak aku ni kau ngn sapa"lean bertnya "aq ngan husband aq lha dya pergi solat kejap".."ohh,mcm mna kandungan kau okayh ?"..."alhamdulillah setakat nih masih ok"...lean merenungku "hey knapa kau nih ok tak ?".."aisyah aq masih tak blh lpakankan kau aku tak blh tipu diri aku sendiri...andai suatu hari kau buntu atau perlukan seseorng kau cari lha aku ..aq akan tunggu kau smpai bla ² itu janji aku"tetiba badanku aku disentuh dri  belakang terkejut aku najmi rupanya "hey lean long time we not meet right ap khabar " ..lean tersenyum sinis mungkin ketika itu dya perasan yang najmi sedang memeluk pinggangku "baik bro,tak pa lha aku kna gerak dulu ap ap nanti roger kayh "sempat mtanya beralih pda ku .."abg ayng gi solat dulu okayh "najmi mengangguk..

SeNioRku SUAMIKUWhere stories live. Discover now