part 19

1.1K 35 0
                                    

"boleh saya bercakap dengan puan aisyah isteri kepada tuan Najmi dato shahrin" berkata si panggilan di sana "ya,saya aisyah kenapa ya ?" Balasku" sya inspektor azlan dri ipd Kajang suami plan didapati telah terlibat dalam kemalangan yang besar dan mengakibatkan nyawanya telah diragut dalam kemalangan tersebut " telefonku terjatuh genggaman dan aku menangis sepuas hatiku sehinggalah aq terasa badanku digoncang kuat "sayang ,heyy bangunn kenapa nihh ?"tanya Najmi lalu aku terjaga dan tersedar aq hanya dlam permainan tidurku.."kenapa nihh abg ad ja what's wrong with you syg ?"aq melihat najmi yg sedang mengusap kepalaku lalu aku terus memeluknya sekuat hatiku sehinggakan aku berasa tenang "abg,sayang minta maaf ya kalau sayg ad buat salah kat abg halalkan makan minum ayang "berktaku dalam esakkan "yaya,i forgive but why you crying dear are have something to share with me ? "aq menggeleng."ok ,ithink you should to sleep back,and you must to get a rest okayh" aq mengangguk lalu aku tertidur di dalam pelukan najmi...sungguh aq benar ² takut kehilangannya.dalam keaddan mataku yang terpejam aku sempat terdengar najmi berbisik 'i will protect you sayng untill the end of my life,choose your happines if i die and always take a good care and choise in your life sayng ' najmi menghadiakan kucupan di ubunku air mata bergenang lalu tertumpah jua selepas najmi berkta ..adakan permainan tidurku itu benar atau hanya halusinasiku.

Aku terjaga dary lenaku dan tersedar dha pukul 7 pagi ...'Allah tak solat lagi'aku terus menggerak najmi dan solat berjemaah bersama nasib baiklha najmi cuti harini kalau tak ,tak masuk officelha cik husband aku sorang nihh...

SeNioRku SUAMIKUWhere stories live. Discover now