2. Bölüm

9 4 1
                                    

Nihayet eve varabilmişlerdi. Can yemeğini bitirmişti , Aslı'ya dönüp konuştu

"Aslı ilk defa güzel olmuş yaptığın yemek. "

Sırıtmaya başladığında ağzına gelen domates yüzünde patlamıştı. Sırıtması artık kahkahalara dönüşmüş , gülmekten gözlerinden yaş gelmişti. 

Melis'te gülüyordu. Aslı bütün gün yorulduğunu söyleyip yatmaya gitmişti. Melis koltuktan kalktı.

"Can bende yatıyorum , iyi geceler" 

Melis giderken Can'da ona iyi geceler diledi. Elini yüzünü yıkamak için banyoya gittiği sırada televizyonu dinliyordu. Televizyondan kadın spikerin sesi yükseldi.

"Sayın seyirciler önemli bir haber için programımıza ara veriyoruz. "

Can böyle haberlere karşı çok meraklıydı , hemen musluğu kapattı ve oturma odasına koştu.

"Evet sayın seyirciler muhabirlerimizden Kaan SÖZCÜ'ye bağlanıyoruz... "

Sokak oldukça karanlıktı , muhabir yüzüne vuran kamera flaşı yüzünden hafifçe gözlerini kısmıştı. 

"Evet Pelin , Ünlü İş Adamı Ahmet Ö. tek başına çıktığı lüks lokantanın yanındaki sokakta çöplüğün içinde ölü bulundu , cinayet sırasında olay yerinde bulunduğu tahmin edilen Caner A. hafif yaralı bir şekilde hastaneye kaldırıldı. "

"Polisler Caner A.'nın durumunun  kö-* "

Elektrikler gitmişti , tam zamanında. Oda zifiri karanlığa boğulurken Can olduğu yerde kalmıştı. Titriyordu. Karanlık fobisi yüzünden değil ; zaten bu haberden sonra fobisi tamamen aklından çıkmıştı. Böyle haberler çok fazla oluyordu ama bu seferki farklıydı , Caner , o yaralanmıştı.

Can arabayı son hız sürerken aynı anda diğer sürücülere küfrediyordu. Trafikte sıkışmış arabaların farları geceyi aydınlatıyordu. Trafiğe yakalandıklarında seslice bir küfür savurdu ve kornaya yumruk atarcasına bastı. Kornalara karışık Melis'in sesini duydu.

"Can sakin ol , hepimiz endişeleniyoruz. "

Can Melis'e baktı. Gerçekten çok fasla stres yapmıştı. Sonuçta Caner Can'ın kardeşi gibiydi. Can'ın aklında Tarih Dersinde olanlar geldi , korkuyordu , bu korku Caner'i kaybetmek istememesindendi. Kabusundaki gibi intihara itecek türden değildi , yoksa , öyle miydi? Aslı arka kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Can ve Melis anlamaz gözlerle ona bakıyorlardı. Aslı göz devirdi.

"Ne bakıyorsunuz , arkadaşımız hastanede , yürüyün! "

Melis ve Can arabadan indi ve yürümeye başladılar. Trafiğin bitiş kısmında bir arabanın takla attığını gördüler , yerlerde kan lekeleri vardı ve çekiciler gelmeye başlamıştı. Hepsi yorulmuştu , Can durdu , ellerini bacaklarına koydu ve soluklandı.

Otobüs sonunda gelmişti. Otobüs gelene kadar Aslı ve Melis Caner'in hangi hastanede olduğunu bulmaya çalıştılar , Can da biri açar umudu ile Caner'in numarasını arıyordu. 

Hastaneye koşarak girdi Can , Aslı ve Melis'te ona yetişmeye çalışıyorlardı. Can üstünde son derece fark edilir bil dekoltesi lan hemşireye çarptı , kız üstünü düzeltirken aynı zamanda Can'dan özür diliyordu. Can hızla ayağa kalktıktan sonra hemşireye de yardım etti.

"Önemli değil , Caner Ayık hangi odada acaba? "

"Koridorun sonu , sağdan ikinci oda. "

Aslı , Melis ve Can aynı anda bağırdı.

"Teşekkürler! "

Sedyenin yanında iki tane polis vardı. Can , Melis ve Aslı şaşkın gözlerle olanları anlamaya çalıştılar. Caner Can , Aslı ve Melis'i gördü.

"Geldiniz mi bende sizi bek-* "

Caner'in ağzından küçük bir inleme çıktı. Bunun üzerine Caner'e sarılmayı bıraktılar. Aslı korkmuş gözlerde Caner'e bakıyordu. Caner'e yavaşça tekrar sarıldı.

"İyi misin , çok endişelendik! "

Polis Memurlarından biri yanında duran takım elbiseli adamın kulağına fısıldadı ve birlikte odadan çıktılar. Caner hastane kıyafetinin karın kısmını yavaşça sıyırdı ve üstü dikilmiş olan yarasını gösterdi.

"Eh yani , bunun dışında. "

Aslı elini Caner'in yarasına götürdü. Melis Can'a bir şeyler fısıldadı daha sonra hastane odasından çıktılar. Aslı Caner'in üstündeki hastane kıyafetini yavaşça düzeltti. Caner gülümsedi ve yavaşça gözlerini kapattı , Aslı yere oturdu ve sedyeye kafasını yasladı , ikisi de kendilerini uykunun güvenli ellerine bıraktı.  


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Gün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin