Keď Tinus povedal že má s Leilou rande niečo sa vo mne pohlo. Pozerala som na nich ako na zjavenie. Pozerala som najskôr na Tinusa a potom na Leilu. Leila
sa na mňa iba pozrela pohľadom ala neviem o čo tu ide a potom pohľadom ala prepáč.Iba som zavrtela hlavou aby som sa spamätala a povedala im na to, to čo chcel Tinus počuť.
,,Prajem vám to. Pristane vám to spolu. Dúfam že vám to spolu vydrží." Povedala som im. Pozrela som sa na Tinusa a on sa na mňa pozrel pohľadom ala vidíš dokázal som ti to.Veď počkaj on si to ešte užije.
Ozvalo sa moje svedomie a malo nečakane pravdivú informáciu, ktorá ma potešila.
,,Mac môžeš na moment?" Opýtala som sa ho a on sa na mňa pozrel pohľadom ala nerozumiem.,,Ok?" Povedal a išiel ku mne. Kývala som na Emu aby išla aj ona. Keď k nám prišla Ema potichu som im prezradila môj plán.
Keď som im ho povedala pozreli sa na mňa pohľadom ala šibe ti? Ale potom Ema prikivla.
,,Mac prosím. Pomôžeš mi? Mac prosím. Viem že to urobíš. Prosím. Marcusko." Povedala som a urobili sme naňho s Emou psie oči.Leila a Tinus na nás pozerali či nám nešibe.
,,Okej. Vy dve potvory." Povedal a začal sa smiať.
,,Ja som to vedela. Dík Marcusko." Povedala som a cmukla som smerom k nemu. Ema k nemu iba prišla dala mu pusu.,,Emily čo máte v pláne? A Marcusko? Odkedy tak volaš môjho brata?" Opýtal sa Tinus.
,,Nič nemáme v pláne. Nič o čom by si musel vedieť to je len medzi nami tromi. A tvojho brata volám Marcusko iba keď sa mi chce." Povedala som a pokročila ramenami.,,Oprava keď odo mňa niečo chceš a aby som ti na to prikývol." Opravil ma Marcus a ja som sa na neho pozrela pohľadom ala fakt?.
,,Marcusko teraz ticho." Povedala som a venovala mu pohľad ala páči sa ti to?"
On nadomnou iba prekrútil očami. A ďalej sa venoval Eme.
,,Emily môžeš na chvíľu?" Opýtala sa ma Leila. Ja som iba prikívla a vyšla z mojej nemocnicnej izby.
,,Vyklop to čo máš v pláne a ako do toho západám ja." Povedala a začali sme sa smiať.,,Úplne som zabudla ako vieš vo mne čítať a vieš kedy ťa chcem do niečoho zatiahnuť. No ale môj plán spočíva v tom, že ty pôjdeš s Tinusom na rande a tam ho trochu potrápiš. No budeš ho držať napnutého ako struna, až kým si nebudeš istá že o chvíľu vybuchne. Ptom mi napíšeš Sms UT. A ja ti zavolám aby si išla niekam. Ty sa iba zodvihneš a jednoducho bez vysvetlenia odídeš. Ok?" Keď som skončila vyzerala že rozmýšľa a potom povedala aby som pokračovala.
,,Na tom rande budem tebe radiť ja cez sluchátko a Tinusovi Marcusko." Povedala som jej a nahodila pohľad ideš do toho?
Ona iba prikývla a vošli sme do mojej izby iba som prešla okolo toho medveďa, ktorého mi dal Tinus a prešla okolo Tinusa až ku mojej posteli.
Práve keď som si zobrala do ruky mobil. Niekto zaklopal...Tak čo hovoríte na túto kapitolu? Čo hovoríte na Emilyn plán ako na Tinusa? A teraz hlavná otázka: Kdo podľa vás klopal na dvere do Emilynej izby? Hmmm? Josh? Mike? Doktor/ka? Jej teta? Erik?
YOU ARE READING
Diabolský chalan
FanfictionEmily a Ema sa poznajú s Marcusom a Martinusom. Sú celkom dobrý kamaráti. Ale stane sa jedna udalosť a celý ich život sa pretočí o 360° a začnú nový život. Budú sa starý a nový život pretínať? Bude medzi nimi aj láska a drama typického života? Krát...