,,Tak už poďme. Ty si chcela ísť do civilizácie. Ja nie a nie som zdrogovaný. Tak už poď." Povedal a chitil ma za ruku. Ja som sa mu vytrhla a kráčala k jeho autu.
Celu cestu do mesta sme ani neprehovorili. Ticho prelomil až Martinusov povzdych.
,,Čo sa deje?" Opýtam sa ho.
,,Marcus sa mi už asi po stý krát snaží dovolať. A mňa už nebaví ho stále odbíjať." Povedal a zas si povzdychol.,,Tak mu zavolaj. Ste dvojičky a hneď spozná, že sa s tebou niečo deje. Zavolaj mu. Prosím. Už len kôli mne." Povedala som mu a povzbudivo som sa naňho pozrela. On ma len odbil pohľadom a ďalej nič nehovoril.
***
,,Tinus môžem sa ťa niečo spýtať?" Opýtam sa ho, stojaca medzi dvermi. Zatiaľ čo on ležal na svojej veľkej posteli.
,,No čo to bude za otázku? Som cely napätý." Povedal a pozrel sa na mňa s veľavyznamim pohľadom.
,,Ako dlho ma tu budeš ešte dezať?" Opýtala som sa ho. On sa na mňa len pozrel a prevrátil očami.
,,To sa ma pýtaš ako vážne?" Opýtal sa s nadvihnutím obočím.
,,Ano lebo už ma to tu nebaví. Jediný kdo tu okrem mna je si ty." Povedala som a prevrátila očami.,,Tak fajn zbal sa. Popravde ani mňa to tu už nebaví. Ideme domov." Povedal a hodil mojim smerom tašku. Ja som bez váhania si išla zbaliť veci. Do pol hodiny som bola zablena.
Nasadli sme do auta s tým že sa cestou niekde zastavíme na jedlo a vymyslíme čo povieme ostatným keď sa vrátime.
Sláva. Ja som zverejnila novú kapitolu😂😂. Viem že my to dlho trvalo a ospravedlňujem sa. Ale teraz idem písať ďalšiu a dúfam že do Vianoc sa mi podarí vydať ešte aspoň 3 kapitoly.😂😂😂 Dúfam že sa Vám kapitola páčila a ospravedlňujem sa za pravopisne chyby. A dúfam že sa budete tešiť na novú kapitolu.
💙EmilyⓂ️&Ⓜ️💙
YOU ARE READING
Diabolský chalan
FanfictionEmily a Ema sa poznajú s Marcusom a Martinusom. Sú celkom dobrý kamaráti. Ale stane sa jedna udalosť a celý ich život sa pretočí o 360° a začnú nový život. Budú sa starý a nový život pretínať? Bude medzi nimi aj láska a drama typického života? Krát...