Bolo mi ho veľmi ľúto a už som to nemohla vydržať. Opäť som mu zdvihla hlavu a pozrela sa mu do očí. Naklonila som sa k nemu a oprela si svoje čelo o to jeho on zdvihol oči a pozrel sa do tých mojich. Po pár sekundách prekonal aj tú malú vzdialenosť medzi nami a pobozkal ma. Tento krát mi ten bozk pripadal úplne iný. Bol ten najlepší v mojom živote. No dobre priznávam, že som ich ešte moc nemala. Teraz som sa v jeho blízkosti cítila super.
Keď sme sa odseba odtiahli, pozrel sa mi do očí a povedal:,,Milujem ťa."
Až keď to povedal si uvedomil čo vlastne povedal a prekryl si rukou ústa. Keď som to počula bola som prekvapená. Postavila som sa zo zeme a chystala sa na odchod. Hneď keď to Tinus zaregistroval sa tiež postavil. Nečakal som na neho a vydala sa smerom preč, ale pred mojím odchodom ma zastavila ruka. Bola to Tinusova ruka a skôr ako som si to stihla uvedomiť už stál za mojím chrbtom a zo zadu ma obímal.,,Tinus prosím nechaj ma. Cítiš ku mne nenávisť a ja to viem. Je kruté meniť tvoje city ku mne na lásku keď ti ju ja nikdy nebudem môcť opätovať. Tak ma buď tíraj a nič alebo ma nechaj ísť vlastnou cestou." Povedala som a snažila sa ho od seba odstrčiť. Nedarilo sa mi to a tak som prestala.
,,Necítim k tebe nenávisť. No možno predtým hej ale teraz nie. A nie je kruté moje city k tebe meniť na lásku lebo tie city už láska sú. O opätovanie ťa nežiadam a aj tak viem že toho si schopná, len si to nechceš pripustiť. A nebudem ťa tírať, ničiť ale nenechám ťa ísť ani vlastnou cestou, lebo tvoja cesta smeruje ku mne a ku nášmu spoločnému životu. Či chceš alebo nie. A opakujem už k tebe necítim nenávisť. Po tom-"
,,Po čom?" Nedokončil svoj monológ lebo som ho prerušila.
,,Po tej puse tam pred Alexom." Povedal a čakal na moju reakciu. Neviem čo čakal že urobím.Takže máme tu opäť ďalšiu kapotolu tejto knihy. Táto kniha je moja terajšia srdcovka a som rada že sa aj vám tak páči. Usudzujem podľa vašich komentárov. Viem že kapitoly vydávam dosť zriedkavo. Totiž vydávanie kapitol záleží od času koľko mám, nápadov čo sa v nej bude diať. Keďže táto kniha sa píše kapitola po kapitole tak sa aj táto kniha vyvíja. A prezradím že táto kniha v mojej hlave už mala asi 30 rôznych koncov, ale každá kapitola tento príbeh vedie úplne inam. Takže keď bude táto kniha hotová (moc veľa kapitol to už nebude) tak ten koniec ma prekvapí. Ps.dosť ma bolí že táto kniha za chvíľu skončí (no bude to ešte dlhá chvíľa😉) a budem sa musieť rozlúčiť s týmto príbehom. A hore máte moje sociálne siete.
Hope you Like It like it 💕💕
Vaša Emily💙💜💔🖤
YOU ARE READING
Diabolský chalan
FanfictionEmily a Ema sa poznajú s Marcusom a Martinusom. Sú celkom dobrý kamaráti. Ale stane sa jedna udalosť a celý ich život sa pretočí o 360° a začnú nový život. Budú sa starý a nový život pretínať? Bude medzi nimi aj láska a drama typického života? Krát...