Dnu vošiel Erik.
,,Čaute baby." Povedal a objal nás naraz.
,,Čus" povedal na chalanov.
,,Čau" povedali spolu.
,,Emily chýbala si mi." Povedal a objal ma ešte silnejšie.
,,Aj ty mne. Ty môj záchranca." Povedala som a pri slove záchranca sme sa obaja zasmiali.
,,No ako sa má moja obeť?" Opýtal sa so smiechom.
,,No je v nemocnici takže neviem ako sa môže mať tvoja obeť v nemocnici. Čo myslíš?" Opýtala som sa ho so smiechom.
,,No myslím že sa má dobre pretože vidí svojho záchranca ktorý jej veľmi chýbal." Povedal a dal mi pusu do vlasov.
,,No to nie. To skôr jej kamaratka." Povedala som a kývla na Leilu, ktorá sa už nevedela dočkať kedy ho obíme.
Konečne sa objali a Leila mu niečo zašepkala do ucha. Nato sa zasmiali a odtiahli sa.
,,Veľmi si nám chýbal." Povedala Leila.
,,Ehm. Nám?" Opýtali sme sa s Emou naraz.
,,No a vám nechýbal?" Opýtala sa.
,,Nie." Povedali sme s Emou so smiechom.
,,Aleeeee baby. Ste zlé." Povedal a odul spodnú peru.
,,To sú. Ver mi. A hlavne Emily." Povedal Marcus a pozrel sa na mňa.
Ja som mu len vyplazila jazyk.
,,Ale veď nieje až taká zlá." Obraňoval ma Tinus.
,,Keby si ty vedel." Povedal Mac.
,,Marcusko. Prosím. Je to tajné. Lebo vieš čo ťa inak čaká." Povedala som a len sa usmiala.
,,No a čo ho čaká. Pusa od teba?" Opýtala sa so smiechom Tinus.
,,Nie. Jasne že nie čo si sa zblaznila?" Vybehla som na neho.
,,Ok. Ukľudni sa." Povedal a dal ruky do obranného gesta.
,,Emily. Kľud." Povedala Ema.
,,Som vpohode. Už som v kľude." Povedala som.
Zrazu zaklopal niekdo na dvere.
,,Ďalej." Povedala som a dnu vošla sestrička.
,,Slečna Emília ešte vám spravíme pár vtestov a zajtra môžete ísť domov." Povedala sestrička a odišla.
,,Počuli ste to? Zajtra môžeš ísť domov." Povedal nadšený Marcusko.
,,Hej. Už sa neviem dočkať." Povedala som....
Bavili sme sa asi ešte dve hodiny a potom Leila, Erik, Tinus a Mac odišli. Doktori mi urobili testy a zostali sme tu len ja a Ema.
,,Počuj. A si si určite istá že ten tvoj plán na Tinusa zaberie?" Opýtala sa ma Ema.
,,100% povedala som a zhasla svetlo. Potom som sa len pobrala do ríše snov. Snival sa mi docela divný sen zase s tou postavou.
Sen
,,Ahoj. Tak už vieš ako sa volal ten pes?" Opýtala sa ma postava.
,,Áno. Volal sa Alex." Povedala som jej.
,,A vieš kdo sa tak volá?" Opýtala sa.
,,Ano. Leili-Leilin brat. On sa volá Alex." Povedala som a nahlas si povzdychla. Totiž keď sme s Emou a Leilou boli mladšie tak sme sa doňho ja aj Ema zabuchli. Ale on mal priateľku. Jessiku. Ona sa s ním stale bozkávala ped nami. A keď sa rozišli tak sme si mysleli s Emou, že budeme mať u neho aspoň jedna šancu. Ale on nám iba povedal že odchádza preč.
,,Máš ešte otázky?" Opýtala sa ma tá postava.
,,Áno. Prečo medzi tou štvoricou nebol a Tinus?" Opýtala som sa to. Popravde ma to dosť zaskočilo že mi nebude asi oporou.
,,Pretože...no...on... on ti nebude oporou, ale prečo uvidíš. Už čoskoro. A davaj si pozor." Povedala postava a zmizla.Hope u like it💕💕💕💗💗💗💙💙💜💜💜💟💟Ďakujem vám za každé prečítanie kapitoly a za každý vote ktorý zanechate na každej kapitole.
Omg!😱 Ste naozaj super. Dnes ráno tam bolo #70 in teen fiction. A teraz #42 in teen fiction. Za jeden deň o 28 priečiek vyššie. Strašne moc vám ďakujem. A ako vďaku vám Vidám dnes ešte jednu časť.😁😁😁
Bye💕💕
YOU ARE READING
Diabolský chalan
FanfictionEmily a Ema sa poznajú s Marcusom a Martinusom. Sú celkom dobrý kamaráti. Ale stane sa jedna udalosť a celý ich život sa pretočí o 360° a začnú nový život. Budú sa starý a nový život pretínať? Bude medzi nimi aj láska a drama typického života? Krát...