29. zbraň?🔫

619 48 29
                                    

,,Ano miloval som tvoje modré oči, hnedé vlasy, tvoj smiech a ako si sa ma vždy keď si išla okolo jemne a nenápadne dotkla. A..." Dopovedal a poslednú vetu nechal len tak vysieť vo vzduchu.
,,Čože?! Ty si ju miloval a nepovedal si mi to? A ja som si myslel, že ti môžem veriť, ale nie. Takže teraz padaj na zem knej. Pohyb." Povedal Tinus a vytiahol zbraň ktorou mieril na Alxla.
Axl si sadol vedľa mňa a pozeral sa na Tinusa ako naňho mieril.
,,To neurobis. Nemáš nato vystreliť." Povedal Axl s chabou istotou v hlase.
,,Myslíš?!" Povedal Tinus a vystrelil. Ale nie do Axla ale medzi nás dvoch. Pred očami mi prebehol celý život. Začínala som dostávať z Tinusa strach a to veľký.
,,Tinus prosím prestaň. Prosím. Bude to v poriadku. Odídeme domov do Nórska a budem ťa milovať a všetko bude super. Tak prosím len odlož tú zbraň a pusť ma. Pôjdeme spolu domov a už ťa nikdy neopustím. Tak prosím." Povedala som a pri tom plakala. Tinus sa na mňa otočil a prišiel ku mne. Ja som sa na neho pozrela a na chvíľu videla toho milého blonďáčika s hnedými kukadlami ako kedysi. Spomienka na to aký bol kedysi ma zabolela. Bol to nevinný školák ktorý rád hrá futbal. Rád spieva a túži po dievčati z vedľajšej ulice, ktorej BFF sa páčila jeho bratovi. Ale jeho vyvolená ho len mala na starosti strážiť a nie ho miľovať tak ako chcel on. Bolo mi ho v tej chvíli ľúto takýto "románik" zažiť je kruté.
,,Emily nikdy to už nebude také ľahké ako kedysi. Zlomila si mi srdce a ja teraz zlomím to tvoje. A začnem ním." Povedal a namieril opäť zbraň na Alexa.

Tak čo?  Aký mate nazor na Tinusa v tejto kapitole? A chcete aby som dala aj Emin alebo Marcusov pohľad? Každopádne dúfam že si užívate víkend. A musím vám to povedať.
Na Vianoce som dostala lístky na Marcusa & Martinusa. Chcela som sa vás len opýtať či idete aj vy na ich koncert a či sa tam stretneme? (1.3.Viedeň) 
A nová kapitola budúci týždeň.
Hope you Like It like it❤❤❤

Ps. Ste #teamMac alebo #teamTinus?  Ja #teamTinus

Vaša Emily 😉

Diabolský chalanWhere stories live. Discover now