Pohľad Emily
Počula som ako sa rozprávajú chalani s Emou. Po nejakej chvíľke som to, už nevydržala a vybehla zo skrine. Keď ma zbadala Ema, skoro dostala infarkt.Ani nie päť sekúnd na jej skoro infarkt sa ku mne vrhla a objala ma. Však sme ako sestry, stále spolu a teraz sme boli dlho ďaleko od seba. Objatie som jej opatrovala a hneď po nej som objala Maca. Ten ma stisol v medveďom objatí ako to vie len on. Ale nebolo take ako s Tinusom. S ním som cítila niečo zvláštne. Niečo čo som ešte nikdy necítila. Neviem čo je to za pocit ale nechcem ho teraz riešiť. Ani ten pocit a ani prečo ho mam len pri Tinusovi.
Keď ma Mac pustil konečne som sa mohla poobzerať po dome.
Bolo to tu ako keď som odišla. Konkrétne keď ma uniesli. Ale to že ma uniesol Tinus som tu nechcela rozoberať. Minimálne nie teraz a nie pred jeho bratom. Teda dvojčaťom.
Nechcem, naozaj nechcem aby som sa tu ešte pohádala s Macom a už vôbec nie robiť rozbroje medzi Emou a Macom. Somozrejme že by si mňa a Tinusa tí dvaja zastávali. Aj keby sa mali roztrhať navzájom. Sú proste taký. Dali by za nás aj životy. No proste niekedy sú ako naši rodičia. Veľmi mi chýbali a tipujem že aj Tinus je natom rovnako ako ja.
Mac s Emou si dali pusu a ja som sa rýchlo vyhovorila, že si musím ísť oddýchnuť. Tinus sa ku mne pridal a tiež zmizol somou na schodoch. Keď som si už ľahla do mojich perín, takmer som hneď zaspala.
Lenže som si spomenula, že som už dlho nič nepísala. Prešla som teda k stolíku a zo spodného šuflíka som vytiahla denník. Zobrala som pero a začala písať.
Tak a teraz tu sedím a píšem si do teba môj milý denníček ako to všetko dopadlo.
Odložila som pero aj denník a išla si ľahnúť do perín a odišla do ríše snov.
Dúfam že sa Vám kapitola páčila. Chcem Vám popriať pekné sviatky, bohatého ježiška a šťastný nový rok a dúfam že vás bude tato kniha baviť aj v novom roku. Ale musím vám niečo povedať. Pomaly sa blížime ku koncu tejto knihy a blížime sa aj k posledným kapitolám. Ale nebojte sa kniha ešte nekončí.
Hope you like it💞💞💞 Happy New Year🍾🥂🍸🎉🎉🎉🎉🎉🎉
EmilyⓂ️&Ⓜ️💙💙
YOU ARE READING
Diabolský chalan
FanfictionEmily a Ema sa poznajú s Marcusom a Martinusom. Sú celkom dobrý kamaráti. Ale stane sa jedna udalosť a celý ich život sa pretočí o 360° a začnú nový život. Budú sa starý a nový život pretínať? Bude medzi nimi aj láska a drama typického života? Krát...