Uzun olan bir an önce bugünden yarına geçmek istiyordu. Sonunda Baekhyunu görebilecekti.
Chanyeol yarın için yeni takım elbise parfüm ayakkabı almıştı ve üstelik saçlarını da boyatmıştı tekrar eski rengine dönmüştü.
Baekhyunda aynı şeyleri yapmıştı. Yeni takım vs almıştı. Birbirlerinin karşısına özenli çıkmak istiyorlardı○○
"İçeri girebilir miyim?"
"Girin" chanyeol kafasını evraklardan kaldırmadan
"Buyrun imza mı gerekli"
"Oh hayır şey Chanyeol "
"Ssen nasıl şirket içinde chanyeol diye seslenirsin bana" deyip kafasını kaldırmasıyla şok oldu.
"Üzgünüm baekhyun diğer çalışanlar sandım senin olduğunu anlayamadım. Kusura bakma"
"Önemli değil chanyeol "
"Resimlerde zaten güzelsin gerçekte bi ayrı güzelsin"
"Teşekkür ederim utanıyorum. Sizde çok yakışıklısınız"
"Teşekkür ederim baekhyun. Gerekli belgeler masanın üzerinde imzalayıp hemen işe başlayabilirsin."
"Oh peki" baekhyun biraz kırılmıştı. Chanyeolün onunla ilgilenmesini istiyordu. Ama o önündeki kağıtlarla meşguldü. Daha sonra masasında ki telefonla birisini aradı
"Bayan kwon bana gerekli malzemeleri getirin."
Kapının çalınmasıyla ayağa kalktı. Gelen kişiyi içeriye almadı.
"Al baekhyun ipad pro'n günlük programlarım evimin ve arabamın yedek anahtarı"
"Bunlarla ne yapacağım efendim"
"Sende haklısın açıklamalıyım. Ipad pro senin. Bazı benim özel günlerim kayıtlı hatırlatıcı. Bana gerekli bilgileri hatırlattıktan sonra istediğini yapabilirsin. Uyanamadığım zaman gelip uyandırman için evimin anahtarı. Alkol aldığım zaman beni eve götürmen için arabamın anahtarı ve günlük programım akşam e maille yollarlar sana. Anlamadığın birşey var mı?"
"Hayır teşekkürler"
"Baekhyun bugün ki tavrımı mazur gör. Şansına bugün daha yoğunuz ilgilenemiyorum." Küçük olan bir nebze rahatlamıştı.
"Chanyeol peki ama bir şartım var. Shipperları coşturalım lütfen "
"Tamam tamam gel hadi." Chanyeol ikisini çekmesi için birisini çağırdı.Baekhyunee: Hey millet nasılsınız beni soracak olursanız çok iyiyim ve mutluyum. Sizler nasılsınız mutlusunuzdur umarım. Yağmurlu günler geliyor. Şemsiyenizi ve yağmurluğunuzu unutmayın.
Bu arada İlk iş günüm tebrik edin beni.
Hepinizi seviyorum sağlıcakla kalın kkkkkkBaekhyunee Realpcy'i etiketledi.
5673 beğeni 4967 yorum
justlove: lan oha ofis fantazileri düşünmek bile devam edemiyorum.
Haygays: kkkkk sonunda chanyeol le beraberler
Numuny: çıkıyor musunuz siz yoksa
Kaikai: Vay vay vay vay Chanyeol işi pişirdin. Helal moruqq
Fuckkkguy: inananannamiyroumch şimdi gerçekten reel mi bunlar
Huggso: iğrençsiniz
Luhsas: baek ne zaman beyaz takım giyeceksin
Soosoo: baek bütün bunlar gerçek mi
Realpcy: tatlım kkkk ~~○•○
Baekhyunee => Realpcy'nin yorumunu beğendi
Realpcy => Baekhyunee'nin fotoğrafını beğendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
Short StoryBaekhyun instagramda kızlar çevresinde popüler bir erkekti. Chanyeolün keşfetine düşmesiyle herşey başlamıştı.