~43~

144 4 0
                                    

''Baek içeride ne içeriden gelen ne içeri giren vardı artık endişelenmeye başlıyordum.''

''Sakin ol chanyeol o güçlü iki kişi olarak çıkacaktır''

''Biliyorum kyungsoo ama endişe içimi rahat tutmuyor''

''Bende farkındayım ama birazcık sakin olmayı denesen'' dediğinde ağlayan bir bebeğin sesi duyulmuştu herkes sessizce ağlayan bebeği dinliyordu

''Bbbu benim mi benim bebeğim mi ''

''Evet chanyeol senin evladın''

''Suho hyung inanamıyorum''

''İnan evlat birazdan onu seveceksin'' demeye kalmadan hemşire kucağında beyaz yorgan benzeri bir şeye sarılmış olan çocuğu getiriyordu.

''Bebeğin babası'' luhan chanyeolü hemşireye doğru itti. Chanyeol yavaşça çocuğu kucağına aldı. Ona bakmaya doyamıyordu baekhyuna benziyordu sevdiği adama benziyordu daha ne isterdi ki kulakları ise kendisininkine benziyordu. Kepçe gözüküyordu ve bu onu çok sevimli gösteriyordu.

''Chanyeol ben de alabilir miyim kucağıma?''

''Ah tabii ki kyungsoo'' dediğinde jongin ve kyungsoo bebeği aldıktan sonra bir köşeye geçtiler.







''Biliyor musun kyungsoo sana annelik çok yakışacaktır.''

''Öyle mi dersin''

''Evet baksana bir sanat eseri gibi duruyorsun. Bu tablo için ömrümü verirdim.''

''jongin utandırıyorsun''

''Böyle de çok güzelsin kyung <3'' kyungsoo utancından cevap bile verememişti.





Chanyeol hastanenin en büyük odasını istemişti çünkü ailesi çok fazla idi. Bu onu mutlu ediyordu. Bütün iyi olsun kötü olsun her anlarında yanlarındalardı. Onlara birçok şey için minettar ve mahçup hissediyordu.

''baekhyun uyanıyor''

''Hey baek nasılsın''

''C-chanye-eol ''

''Hayatım benim söyle''

''Yanıma yaklaş'' dediğini yaptı. eğilmesiyle kafasına bir şaplak yedi

''Aptal halime bak acı çekiyorum sense karşımda dikiliyorsun'' herkes kahkaha krizine girmişti bu durum üzerine

''Ahhh baek nasıl vurdun öyle kafam acıdı''

''Beter ol chanyeol hele bi kalkayım seni ben mahvedeceğim''

''Baek yeterli abartma istersen kızına bakmaya ne dersin'' küçük olan gözlerini kapatıp kızının kendisine verilmesini bekliyordu.

''Baek yeterli abartma istersen kızına bakmaya ne dersin'' küçük olan gözlerini kapatıp kızının kendisine verilmesini bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kucağına verilen bebekle gözlerinden yaşlar boşalıyordu

''Bbu benim bebeğim mi bana çok benziyor tanrım... kulakları chanyeol kulakları aynı senin kulakların (gözlerinden akan damlalardan sonra) gözleri sevdiği adamın gözleri ne yani her baktığımda seni mi göreceğim chanyeol tanrım bana mutluluğu bahşettiğin için teşekkür ederim'' herkesin bu duygulu konuşmadan sonra gözleri ister istemez dolmuştu..........



Cidden erindim uzun bir bölüm yazmaya

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin