~17~ M

711 17 4
                                    

Uzun olan küçük olanın verdiği adrese gitmişti. Kapıyı çaldıktan sonra koşma sesleri duymuştu.
"Chanyeol "
"Baekhyun" birbirlerine sıkıca sarıldılar sanki bir ömür yıl gitmişçesine.
Bu sefer baekhyun önce davranıp chanyeolün dudaklarına yapıştı.

Baekhyunun ağzından

Chanyeol gelir gelmez ona sıkıca sarıldım uzunca bir süre sarıldıktan sonra ayrı kalmıştık. Ama sarılma hasretimi gidermeme yetmemişti.
Dudaklarını öpmeye başladım. Chanyeol de bunu bekliyormuşçasına karşılık verdi. Öpüşmemiz gittikçe derinleşiyordu. Chanyeol üzerimdeki tişörtü birden çıkardı. Chanyeole baktığımda anlam veremediğim şekilde çıplaktı. Hangi ara üzerindekileri çıkarmıştı.
Birden chanyeol durdu
"emin misin baekhyun piÅŸman olma"
"Senin olmaktan hiçbir zaman pişman olmayacağım chanyeol devam et lütfen"

Chanyeolün ağzından

Halen devam etmek konusunda kararsızdım baekhyun pişman olursa
"emin misin baekhyun piÅŸman olma"
"Senin olmaktan hiçbir zaman pişman olmayacağım chanyeol devam et lütfen" dedi içim huzurla dolmuştu.
Küçüğümün bembeyaz süt teni üzerinde keşfe çıkmıştım.
"Baekhyun çok güzelsin"
"Aah chanyeol " sesi tahrik ediciydi. Alt taraflarım için hiç iyi değildi bu ton
Baekhyun daha fazla devam etmeme izin vermeden üzerime çıktı. Penisimin üzerine oturdu. Sürtünmeye başladı. Tahmin etmeliydim.
Tekrardan dudaklarıma eğilip öpmeye devam etti ama sürtünmeyi de ihmal etmiyordu
"Aah baekhyun onu ağzına al" dediğimde çıldırtacak yavaşlıkta boxerimi indirdi.
"Oha chanyeol"
"Junior baekhyun" dedikten sonra karşılıklı güldük
"Ağzına al hadi baekhyun" diye tekrarladıktan sonra baekhyun penisimi ağzına alıp emmeye başladı. Lolipop gibi emiyordu. Penisimin tamamını ağzına almaya çalışıyordu alamadığı yerlerde ise elleriyle devam ediyordu. Bir süre emdikten sonra toplarımla oynamaya başladı.
"Baekhyun dur geleceğim lütfen" dedikten sonra üzerimden indi. Kendini hazırlarcasına yatağa yattı.
Bende pantolonunu ve boxerini çıkarttım.
"Baekhyun bu çok küçük "
"Chanyeol !" Güldükten sonra işime devam ettim. Köprücük kemiklerinden başlamayı tercih ettim.
Kızarana kadar emdim. Ikinci gün baekhyun için iyi olmayacaktı mosmor olacaktı herneyse sırası değil.
Daha sonra göğüs uçlarının tekini elimle sıkarken tekini emiyordum.
"Chanyeol ah devam et" tahrik oluyordum daha fazla junior chanyeolün daha fazla dayanacağını sanmıyordum. Baekhyunun gözlerinden gözlerimi ayırmadan bacaklarını olabildiğince açtım. Açtıktan sonra pembemsi deliği gözler önüne serilmişti. Kafamı deliğinin etrafına doğru indirdim. Ben deliğine dil darbeleri atmaya başladım
"Oh uh mmph chanyeol aaacıyor" dediğinde deliğine darbeler atmayı bırakmadan ellerimi ağzına doğru soktum bu sırada baekhyunsa elleriyle kafamı deliğine daha hızlı itiyordu. Zevk alıyorduk. Sevgiyle yapıyorduk sonuçta.
Parmaklarımın yeterine ıslandığına emin olduktan sonra
"Başlıyorum" kafasıyla onay verdikten sonra işaret parmağımı içine yolladım. Acımıştı çünkü gözlerini sıkmıştı.
Diğer parmağımı göndermeye hazırlanırken acısını azaltmak için boynunu öpmeye başladım. Ikinci parmağımda girdikten sonra baekhyun çığlık attı.
"Chanyeol acıyor mmh dayanamıyorum aah tanrım bu" devam edemeden üçüncüyü yolladım. Ağzı açık kalmıştı. Fırsatı değerlendirerek onu öpmeye başladım. Ellerimle deliğinde makas hareketi yaparken genişlemesini sağlarken boynunu öperek onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Artık benim olma zamanın geldi" diye söylendiğimde
"Seninim" onayını aldıktan sonra baekhyunun deliğinin başına penisimi yerleştirdim. Deliğine 4 5 kez sürttükten sonra yavaşca içine doğru ittim.
"Hadi sok dayanamıyorum mmph cha cha" devam edemeden penisimi içeri soktum. Sözü yarıda kalmıştı.
"Ooh baekhyun çok sıkısın tanrım delireceğim. Çok güzelsin bebeğim"
Baekhyun inledikçe vuruş hızım artıyordu. Alışmıştı sanırım gittikçe hızlanıyorudm vuruşlarım sertleştikce vücutların çarpışma sesi odada yankılanıyordu.
"Chnayeol daha hızlı aah chan chanyeol" daha sert vurmaya başladım. Hızlanıyordum daha da fazla
"Oh orası chanyeol oraya tanrım yıldızları görüyorum ahh" sanırım doğru noktayı bulmuştum bu sefer oraya doğru vurmaya başladım. Bende yıldızları görüyordum baekhyunun tabiriyle.
Baekhyun penisimi eliyle çıkarıp yüzüstü yattıktan sonra dizleri üzerinde havaya kalktı. Bu şekilde deliği daha da açıktı. Deliği titriyordu. Zevk suyu geliyordu. Baekhyun inlerken tekrardan hızla girdim. Vuruşlarım çok sertti. Baekhyunun çığlıkları gittikçe artıyordu susması için elimi ağzına doğru kapattım

Dayanamıyordum geliyorum Baekhyun adımı inle dediğimde elimi ağzından çektim.
"Adımı inle"
"Chanyeol mmph chnayeol ahh oh devam et" dedikten sonra geldiğimi anlamıştım.
İçine boşaldıktan sonra bir süre bekledim. Meni nin dışarı akmasını önledim bir nevi penisimi çıkardığımda meni olmuştu. Deliğinin etrafından sızan menileri dilimle temizledim. Baekhyun beni yatağa doğru itip penisimin etrafındaki menileri diliyle temizleyip yuttu.
"Mm chanyeol bu çilekli dondurma gibi" işini bitirdikten sonra yanıma yattı penisini işaret ederek
"Aacıyor chanyeol ona yardım etmeyecek misin?" Bunu o kadar masumca ve şehvetli söylemişti ki masum Baekhyun nereye gitmişti.
Yanından kalkıp morarya yüz tutmuş penisini ellerimde okşadım daha sonra ağzıma aldım. Bende dondurma gibi emdim baekhyun adımla inledikçe daha sert emip çekiyordum. Toplarıyla oyunuyordum. Ellerimde boşta kalan yerleri çekiyordum. Kısa süre sonra o da boşalacaktı.
"Chanyeol ge geliyorum ohh chanyeoll!!!" Demeye kalmadan ağzıma boşalmış bir baekhyun görebilirdiniz. Boşaldıktan sonraki rahatlama ifadesi onu tekrar becermeme neden oluyordu.
"Benimsin"
"Seninim chanyeol bütün hücrelerimle"

Baekhyunee:
Seninim bay Park

16854 beÄŸeni 0 yorum Baekhyunee  => Realpcy'i etiketledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

16854 beÄŸeni 0 yorum
Baekhyunee => Realpcy'i etiketledi.
Baekhyunee => yorumları kapattı.

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin