"Baek bunun altını nasıl değiştireceğiz''
"Chanyeol bu dediğin çocuğumuz"
"Özür dilerim hayatım endişeliyim"
"Bekle geliyorum" dedikten sonra kısa olan karnını tutarak geliyordu
"Çekil ben yaparım" dedikten sonra kendisine ve hayatının aşkına benzeyen çocuğu önüne alıp pislenmiş bezin bantlarını açtı yavaşça etrafa biraz kötü koku yayıldı.
"Ohh bebeğim yemek de yemedin bu koku ne tanrı aşkına" haftalık olan bebek ona gülümseyerek cevap verdi. Daha sonra baekhyun pislenmiş bezi çıkarıp oğlunun hava alması için biraz onu bekletti. Yeteri kadar çocuk havalandıktan sonra hafif kızarıklık vardı onun için pudra serpiştirdi. Yeni bezi güzelce genişlettikten sonra bebeğin iki ayaklarını havaya kaldırıp altına koydu.
"Benim güzel bebeğim rahatlamış mı?"
Bantları yapıştırıp bebeğinin göbeğine nefesini üfledi
"Baek tam bir annesin'' kısa olan yavaşça kalkıp chanyeolün yakasını çekiştirip
"Hayatım juniorü özledim ne dersin?"
"Bebek?"
"Kyungsoo ve jonginlere bırak bebeği sen bende evi toparlayayım hem kyung ile jongin yakınlaşırlar bir taşla iki kuş"
"Pekala biz gidiyoruz sende evi topla" deyip göz kırptı güzeller güzeli karısınaBaek göz kırpılmasının ardından bebeğini öpüp odasına çıktı dağılmış olan etrafı topladı. Makyaj masasının önüne oturup yüzünü hafifçe pudraladı eyeliner çekip chanyeolü kışkırtmayı planlıyordu. Sonra hafif dudaklarını pembeleştirdi. Kahverengi saçlarını elleriyle havanın okşamasını sağladı. Daha sonra ayağa kalkıp chanyeolün dolabından beyaz ve kendisine uzun gelen bir gömlek giyindi. Gömlek biraz kalçasının altında bitiyordu. Kolları uzundu katlamakla yetindi. Sonra banyoya gidip gerekli malzemeleri hazırladı.
"Ne var chanyeol bizi neden çağırdın"
"Bak soo acelem var üç saat kadar bebeğime bakar mısınız "
"Neden jongin ile ben"
"Ikiniz iyi anlaşıyorsunuz hem jongin tecrübeli"
"Pekala chanyeol biz hallederiz"
"Sağol dostum seviyorum seni jongin"
"Tanrım bu ne acele getirdin çocuğu " iki genç şaşkın gözlerle baykuşa bakıyorlardı.
"Sırf seks yapmak için çocuğu alelacele giydirmişsin pantolonu ve badisi ters size inanamıyorum"
"Ahh baekin bana 9 ay çektirdiklerini bilsen konuşmazdın böyle hem bakarsın sende bize çocuğunu bırakırsın belli mi olur" jongini ima ederekten
"Öhöm hayır bilmiyorum ben " dedikten sonra baeki anımsatan bebeği alıp kapıya doğru yol aldı."Ulan chanyeol baykuşumu da utandırdın helal olsun"
"Sende çok bekleme kuruyup gideceksin"
"Defol git lan sanane hem ben zamanı biliyorum"
"Iyi siz evleniyim diyene kadar baek ikinciyi doğurur ''Zil çalar
"Geldim geldim" kısa olan kapıyı açınca uzun olan sertçe yutkunarak baeke aç gözlerle baktı
"Hadi bekletme özledin beni biliyorum"
"Sen ne yaptın böyle "
"Beğenmedin mi yoksa?" Sorgulayan gözlerle chanyeole baktı
"Hayır alakası yok çok seksi gözüküyorsun ve ben biraz daha duramayacağım" dedikten sonra baekin pembemsi dudaklarına yapışıp onu sertçe duvara itti. Büyük açlıkla küçük olanın dudaklarını sömürüyordu. Ingiltere bile böyle sömürge devleti olmamıştı.
''Sakin ol dudaklarımı koparacaksın"
"Dayanamıyorum çok güzelsin"
Baekhyun chanyeolün tişörtünü çıkarıp yere fırlattı. Chanyeol devamını getirerek pantolonunu çıkardı. Küçük olanı kucağına alarak merdivenleri çıktı. Beyaz kapıyı açtıktan sonra baeki yavaşça yatağa bıraktı. Chanyeol boxerını çıkarıp junior chanyeolün havalanmasını baekhyuna izletti. Küçük olan dudaklarını ısırınca
"Ahh tanrım baek"
Kısa olan ayağa kalkıp chanyeolü yatağa attıktan sonra üzerine çıktı. Uzun olan tamamen çıplaktı baekinse sadece gömleği vardı.
Daha sonra baekhyun chanyeolün açıkta olan penisine deliğine sokmadan üzerine oturdu. Sürtünmeye başladı uzun uzun
"Aahh baek çok iyisin"
"Daha yeni başlıyor herşey" dedikten sonra yine uzunca bir süre sürtündü. Penisin üzerinde dururken chanyeolün dudaklarını öpmeye başladı. Chanyeol daha fazla dayanamayacağını anlayınca küçük olanı altına aldı. Baek altından kaçıp chanyeolü şaşırttı.
"Istemiyor musun"
"Hayır sana biraz görsel şölen sunacağım tatlım " sonra beyaz gömleğin düğmelerini yavaşça açtı. Ilk önce süt teni açığa çıktı yavaşca bütün vücudu gözler önüne seriliyordu. Tamamen açtıktan sonra gömleği yere attı. Daha sonra chanyeol baeki kucaklayıp yatağa yatırdı. Boxerını çıkardı. Sonra köprücük kemiklerini ısırıp hickey bırakıyordu. Yavaşça aşağılara iniyordu. Sağ göğsünü ısırdı sonra sol karın boşluğunu ısırıp emdi. Hafifçe kızaran ten chanyeole haz veriyordu.
"Bebeğim hala çok güzelsin"
"Biliyorum" kısa olanın bacaklarını genişçe yanlara yatırdı. Pembemsi titreşen delik chanyeolü çıldırtıyordu. Büyük bir açlıkla deliğe saldırdı. Emiyor dil darbeleri atıyor bir parmağını içeri yollayıp genişletiyordu. Baekse sadece inlemekle meşguldü. Büyük açlıkla deliği emen chanyeol sag elini baekin ağzına yolladı. Baek elleri emerken chanyeolün kafasını sertçe deliğe itiyordu.
"Tanrım çok güzelsin chanyeol daha sert em daha sert"
Elleri ıslanınca hiç beklemeden parmakları deliğe yolladı makas hareketleri yapıp genişletiyordu. Isini güzelce yaptıktan sonra elleriyle penisini okşadı iki üç kez çektikten sonra deliğe konunlandırdı
"Sok dayanamıyorum sok şunu" diye bağırınca baek chanyeol penisini sonuna kadar hızlı ve sertçe onun içine itti.
"Ccanım aacıyor yavaş" uzun olan sabit hızla işine devam etti. Kısa olan alışmıştı bir süre sonra
"Adımı söyle tanrımmm zevkten delireceğim "
"Chanyeooool aah çok iyisin çok daha hızlı aah orası oraya daha hızlı mmph " chanyeol gittikçe vuruşlarını sertleştirdi. Gittikçe haz artıyordu zevkten ikisini gözleri kayıyordu Baekhyun ise zevkten yay gibi gerilmişti.
Uzunca bir süre küçük olanın deliğini sertçe becermekle meşguldü.
"Gggeliyorum" demeye kalmadan baekin içine boşaldı. Baek kendisinin penisiyle ilgilenmesi için chanyeolü ayağa kaldırıp banyoya doğru yol aldı. Isınmış küvetin içine chanyeolün önce girmesini isaret etti. Chanyeol girdikten sonra baekin ellerinden tutup tekrar penisinin deliğe girmesini sağlayarak oturttu.
Suyun içerisinde kısa olanın penisini çekiyordu. Baekhyun hem içini dolduran koca penisle zevk alıyordu hemde çekilen penisi sayesinde zevkten 4 köşe oluyordu. Chanyeol onu yavaşça çekerek bir süre sonra boşalmasını sağladı. Baekhyun boşaldıktan sonra suyun içerisinden ve içinden penisi çıkarmadan uyuyakaldılar.Birbirlerine ilk ait oluşları değildi fakat birbirlerini ilk gün ki gibi seviyorlardı aşkları her geçen zaman daha da artıyor ve alevleniyordu baekhyun bu gidişle 7 çocuk daha doğururdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
Kısa HikayeBaekhyun instagramda kızlar çevresinde popüler bir erkekti. Chanyeolün keşfetine düşmesiyle herşey başlamıştı.