Chanyeol eve girmeden beni kucağına alıp bir gelin edasıyla beni yatak odasına doğru taşımıştı. Sonuçta benim de bir penisim var. Neden chanyeol seme de ben ukeyim tanrımm!!!
''Park Baekhyun ikinci kez benim olmaya hazır mısın?''
''Evet Park Chanyeol hep seninim zaten'' dedikten sonra damatlığın ceketini daha sonra bembeyaz gömleği çıkarıp yere attı. Açıkta kalan vücuda büyük bir açlıkla baktı.
''Tanrım süt gibisin benden başkası dokunmuyor benimsin'' cevap vermeden başıyla küçük olan salladı. Daha sonra pantolonunu çıkardı. Baekhyunun boynuna yaklaşıp o bölgeyi acıtmayacak derece de ısırıp hickeyler yapıyordu.
''Mmph chanyeol'' diye seslendikten sonra uzun olan yavaÅŸtan tahrik oluyordu.
''BebeÄŸimm'' karın bölgesine nefesini üfleyip küçük olanın gıdıklanmasına neden oluyordu. baekhyun alttan kalkıp chanyeolün kendisine yaptığı gibi onunda gömleÄŸi ve pantolonunu çıkarmıştı. Ä°kili odada boxerları kalacak ÅŸekilde çıplaklardı.Â
        Baekhyun chanyeolun boxerını çıkardıktan sonra uzun olanın dev gibi penisine bakarak nefesini üfledi.
''Baekhyun yyapma mmh dayanamıyorum'' onu çileden çıkarttıktan sonra yavaşça uzun olanın penisini ağzına aldı ve onu emmeye başladı. Chanyeol gittikçe sertleşiyordu. Baekhyun yetişemediği yerlerde ellerinden destek alıyordu. Bir süre elinin altındaki penisle oynamaya devam etti.
''Chanyeol bunu kökünden kesersem uke olursun değil mi?''
''Aklından bile geçirme seme benim şuan deliğin yırtılana kadar beceririm seni''
''Sen becereceksen kabulüm.'' dediğinde uzun olan onu üzerinden alıp altına aldı. Elleriyle küçük olanın boxerını çıkartırken tatlı şekilde dudaklarını öpüyordu.
''Baekhyun dudakların mm nasıl desem mm şeftali gibi çok güzeller''
''Sen de çilek gibisin'' kikirdedikten sonra baekhyun sıranın kendisine geldğini anlamıştı. Dizleri üzerinde havaya kalkıp seksi bir görüntü oluşturduktan sonra chanyeole bakıp dudaklarını diliyle yavaşça yaladı
''Tanrım çok şehvetlisin dayanamıyorum'' dedikten sonra üç parmağını baekhyunun emmesi için ağzına yolladı. Küçük olan lollipop emer gibi parmakları güzelce ıslatırken chanyeol diliyle deliğe dil darbeleri yapıyordu
''Aah chanyeol eriyor gibi hissediyorum.'' uzun olan bu sefer ıslatılan parmakların ikisini birden yolladı hazırlanmasını beklemeden bunun üzerine kısa olan çığlığı bastı daha sonra sürekli kısık inlemelere dönüştü çığlığıÂ
''Chanyeol hadi gir içime hissedeyim senin olduğumu tüm hücrelerimle bir kez daha'' dediğinde yeteri kadar ıslanmış penisini tatlı pembe rengindeki dar deliğe doğru sürttü bir kaç kez
''Adımı söyle baekhyun'' dediğinde küçük olanın saçlarını çekip yay gibi gerilmesine neden olmuştu.
''Chan mmph yeol aah acıyor'' diye inlediğinde uzun olan belli olacak şekilde küçük olanın çekici kalçalarına şaplakları geçirdi.
''Chan aah mmh bebeğim gir içime dayanamıyorum daha '' dediğinde hazırlanmasını beklemeden küçüğünün içine girdi. Yavaş yavaş alışmasını sağlıyordu. gitgelleri aynı hızda bir süre devam etti.
''Chanyeol hadi hızlan'' diye işaret aldığında vuruşlarını hızlandırdı her seferinde dar deliğe daha hızlı vuruyordu.
''Tanrım beni çok güzel sarıyor ve sıkıyorsun''Â
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
Short StoryBaekhyun instagramda kızlar çevresinde popüler bir erkekti. Chanyeolün keşfetine düşmesiyle herşey başlamıştı.