Hepinize çok teşekkür ederim 6K olduğumuz için bu haber beni inanılmaz mutlu etti. Bu yüzden biraz daha sıklıkla bölüm paylaşmayı düşünüyorum sağlıcakla kalın...
''Bu konuda ne düşünüyorsun chanyeol'' (suho)
''Tek bildiğim birşey sohyunun dönüşünün hiçte iyi olmadığı''
''Chanyeole istemeyerekte olsa katılıyorum'' (baekhyun)
''Neden döndü ki''
''Kyungsoo istemiş haksız da sayılmaz şimdi'' (sehun)
''Vay anasını OH SEHUN mantıklı bir cümle kurdu bunu tarihe geçirmeliyiz'' (Luhan)
''Şakanın sırası değil inanın jongin için bir şey yapasım yok dün dediklerinden sonra ama biz biriz'' (Suho)
''Haklısın suho hyung bırakın burnu sürtülsün soominin onu oyuna getirdiğini kendisi fark etsin tabii bizimde yardımcı olmamız gerekiyor'' (Baekhyun)
''Yine ne hainlikler peşindesin baek'' (Chanyeol)
''Hainlik değil hayatım sadece ufak bir oyun'' (Baekhyun)
''Baekhyuna bu konuda güvenim sonsuz'' (Tao)
''Teşekkürler taocum'' (Baekhyun)
Baekhyun heyecanla planını anlatırken herkes oynayacağı oyundaki yerini almıştı. Zavallı kainin canı çok yanacaktı.
''Soomin seninle konuşmak istediğim şeyler var bize gelebilir misin tatlım?'' (Baekhyun)
''Hayırdır sizin benimle pek işiniz olacağını sanmıyorum''
''Aslında kyungsoo ile alakalı gelsen iyi olur''
''Tamam geliyorum.''
''Kalksana oğlum'' (Chanyeol ve sehun)
''Ne var ya gidin başımdan daha yirminci rüyamdayım'' (Jongin)
''Kalksana pislik herif'' (Sehun)
''Anam mısınız babam mısınız'' (Jongin)
''Hyungum kalk derhal'' (Chanyeol)
''Ne var lanet olasıcalar'' (Jongin)
''Üstünü giyin gidiyoruz acele et '' (Chanyeol)
Zil çalar....
''Ah hoşgeldin tatlım'' (Tao)
''Baekhyun senin olacağından bahsetmemişti'' (soomin)
''Misafirim sadece çalışma odasında konuşacağız rahat ol zitao kızıma bakar mısın benim ufak bir işim var ayrıca kyungsoo gelirse bi daha eve alma''
''Dinliyorum''
''Sana yardım edeceğim o gece yarım kalan işini birlikte halledeceğiz''
''Hangi gece?''
''Jongini istediğin gece''
''Bunu nereden çıkardın''
''Yapma ama soomin bunu ikimizde biliyoruz''
''Tamam doğru ondan faydalanıp kyungsoo ile bir ilişkisinin olmasını engelledim görüyorum ki bunu da başardım''
''Evet tatlım kyungsoo nun bir kız arkadaşı var üstelik senden de güzel olduğuna yemin edebilirim''
''Kim ki o benden güzel olacak ben Kim Grubun kızıyım kimse benimle yarışamaz''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
Cerita PendekBaekhyun instagramda kızlar çevresinde popüler bir erkekti. Chanyeolün keşfetine düşmesiyle herşey başlamıştı.