Uzun olan arkadaşlarının yorumları üzerine baekhyunla kendine güzel yüzük bakmaya çıkacaktı yarından için ve yarın baekhyunla buluşacaktı ama bir bahane uydurdu. Ne de olsa bir ömür görmek içindi...
''Ah bu byunuma yakışır ama aha özel bir şeyler istiyorum''
''Bana ondan bahsedin size ona göre tavsiyede bulunayım efendim''
''O mu bir gülüşü var görseniz daha parlak ışık yoktur dersiniz. Hele gülünce kısılan gözleri yok mu ah nasıl eririm. Bir ömür güldürmek isterim. Hele o güzel bakımlı kıvrımlı elleri yok mu sanarsınız ki ondan güzel el yoktur. Sesi sesinden bahsedecek kelime bulamıyorum anlatabiliyor muyum onun güzelliğini safderunluğunu anlatacak kelime yoktur. Fevkalbaşer kişiliği ile büyüklerin gözlerini doldurur onu anlatacak şairin dizesi henüz yoktur.''
''Anlıyorum siz o'nu gerçekten seviyorsunuz sanırım''
''sanırım ne demek hanımefendi gerçekten seviyorum.''
''Pekala bekleyin siz özel tasarım örneğimizi getireyim.'' dedi ve arka odaya girdi ve gelmesi yaklaşık 10 - 12 dakika sürmüştü. O sırada chanyeol telefonun kilit ekranındaki baeki izlemekle meşguldü.
''Efendim bu nasıl hem sade hem özel''
''Bu çok sade değil mi?''
''Bakınca ne görüyorsunuz efendim''
''Ağaç parçası''
''Ağaç parçası fakat gözden kaçırdığınız bir nokta var.''
''nedir?''
''Bu ağaç parçasının özelliği şudur; ağacın kökleri ne kadar sağlamsa koparılması veyahut kesilmesi o kadar zor olur. Birbirinize bağlılığını ifade eder. Ayrıca ağaçlar kışın yaprak döküp baharda açmaz mı? Bu da sizin iyi günde kötü günde daima birbirinizin destekçisi olacağınızın göstergesidir. Devam etmemi ister misiniz?''
''Biraz önceki tavrım için kusuruma bakmayın hayal gücüm o kadar geniş değil''
''Önemli değil bu yüzükler tek tasarım ilk ve son şanslısınız''
''Ciddi misiniz alıyorum. Telefondan ödemek istiyorum (şanslı bichk djahsfkj)'' yüzükleri aldıktan sonra baekhyuna mesaj atıp lunaparka gelmesini söylemişti. Açıkçası baeki endişelendirmişti bu durum
Chanyeol dönme dolaba binmişti. (Adı her ne şeyse ha unuttum gelmedi aklıma).
Baekhyunu görebiliyordu endişeli gözlerle kendisini arıyordu. Soluk soluğa kalmıştı. Ve Lunaparkın boş olmasına şaşırıyordu. Oradan bir adam kağıt vermişti.
''Dönme dolabında bekliyorum...''
Koşa koşa dönme dolabının merdivenlerini çıkmıştı. Ve dolabın birinde
''İçine gir ve beni bekle''
dediğini aynen yapmıştı baekhyun. Daha sonra chanyeol içeri girip binmişti. İkiside birbirlerine bakıyorlardı. Baekhyun tüm bunlar ne dercesine kafa sallamakla meşguldü.
Dolap tepeye çıktığında durmuştu (klasik sahneler sjgpğ)
"Chanyeol durdu sorun mu var ne oluyor korkuyorum chanyeol''
"Sakin ol Baekhyun biliyorum duracağını ''
"Nne nasıl anlamadım"
"Biraz susarsan anlayacaksın"
"Oh peki "
"Byun Baekhyun seni ben ağladığında güldüğünde, heyecanlandığında, hüzünlendiğinde, şaşırdığında seninle ağlayıp seninle gülüp seninle hüzünlenip seninle şaşırmak istiyorum bir ömür. Ayrıca hayatıma gel hayatında duyacağın en güzel şeyleri yaşayalım."
"Aanlamadım "
"Byun Baekhyun PARK BAEKHYUN olmak istiyor musun?"
"Ne yani evlenelim mi diyorsun"
"Evet baekhyun"
"Ah hayır olmaz evet bilmiyorum şuan şu yükseklikten inelim mantıklı düşünemiyorum "
"Peki " aşağıda onları izleyen adama işaret ettiler ve dolap aşağı inmeye başladı.
Aşağı inip merdivenleri indikten sonra
"Cevabını hala bekliyorum baekhyun"
"Imm ne desem ki bilemedim"
"Baekhyun!!"
"Şaka tabii ki de evet evet evet evet"
"O zaman seni öpebilirim" dedikten sonra küçük olanın ağzına ağzını götürüp onu öpmeye başladı."Sen şaka yapmıyorsun evlenme teklifi mi yaptı inanamıyorum hala sehun hiç bahsetmemisti"
"Bence kimsenin haberi yok"
"Ne dedi sana"
"Hayatıma gel hayatında duyacağın en güzel şeyleri yaşayalım dedi iste falan filan "
"Lan oğlum efsane ya imreniyorum hayvan sehun kim bilir ne zaman nasıl yapacak. Peki öptü mü yakınlaştınız mı?"
"Evet öptü"
"Ahahahahahha (fangirl luhan)"
"Sakin ol tamam kyungsoo ya haberi verelim"(Chanyeol ve qanqileri mekanda akmaktadırlar)
"Millet ben baekhyuna evlenme teklifi ettim " jongin içtiği meyve suyunu sehunun yüzüne püskürttü
"Ne yaptım ne yaptım dedin sen"
"Teklif ettim oğlum"
"Yazık ettin oğlum kendine bekarlık sultanlıktır"
"Bikirlik siltinliktir. Luhan elden gidince bekarlığı sultanlığı göreceksin"
"Harbi beni bırakır mı?"
"Sen böyle eşsiz bir hayvan olda görürsün "
"Helal olsun kardeşim Tanrı sizi bir ömür mutlu eylesin"
"InşAllah kanka"
"Tebrikler chanyeol"
"Teşekkürler kris hyung"
"Yüzümü temizleyip konuşabiliyorum bu hayvan sehun evlenemez inşAllah beter olsun. Sizlere de bir ömür mutluluklar."Wp konuşması:
Realpcy: baekhyun provalara gidecek misin?
Baekhyunee: evet chanyeol ben kyungsoo luhan ve chen gideceğiz
Realpcy: paradan esirgeme hayatım neyi beğendiysen onu al hiç düşünme biz de bizimkilerle diğer kalanları hallederiz haftaya umarım murada ereriz
Baekhyunee: tamam tatlım herşeyi zevkine bırakıyorum maalesef ki görüşemeyeceğiz
Realpcy: biliyorum seni şimdiden çok özledim neyse sonuçta bir ömür göreceğim
Baekhyunee : şapşal ya görüşürüz
Realpcy: görüşürüz bebeğimHerkes düğün telaşına koyulmuştu. Chanyeol ve arkadaşları düğün hazırlıkları yaparken baekhyun ve arkadaşları da damatlık provalarındaydı. Koşuşturmalı geçen haftanın sonunda evleneceklerdi. Artık engel yoktu mutlu olacaklardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
Kısa HikayeBaekhyun instagramda kızlar çevresinde popüler bir erkekti. Chanyeolün keşfetine düşmesiyle herşey başlamıştı.